hipertensio bata blanca a les revisions
hipertensio bata blanca a les revisions
a alguna mes li passa? que us diuen? que feu per relaxar-vos? ja no se com portar-ho....a casa tinc la pressio perfecta, 11-7 o aixi, pero es anar als controls prenatals i pujar una barbaritat i me l'han de prendre moltes vegades fins que veuen que sí que baixa i que són els nervis.....
Re: hipertensio bata blanca a les revisions
Fadeta, a mi em sembla que em passa una cosa similar, i ho associo a que quan vaig a la llevadora o la gine estic nerviosa per saber que tot va bé, l'emoció del moment... no ho sé pas. Perquè tant a casa com a la farmàcia la tensió la tinc més que correcta (de fet tirant a baixa... tipus 5'5-10 o 6-11). Tampoc és que a la consulta em surti fatal, però sí molt més alta de lo normal (8-13 o així). És un misteri, perquè a mi les bates blanques no em fan pas impressió ni res, més aviat penso que és això de l'emoció del moment.
Bon dia noies,
El que us passa està descrit com a SÍNDROME DE LA BATA BLANCA, és la pujuda de tensió quan s'està en un entorn hospitalari o en un entorn mèdic amb bates blanques.
Aquest és un síndrome descrit, si feu un google veureu la seva descripció.
Una abraçada!!!
El que us passa està descrit com a SÍNDROME DE LA BATA BLANCA, és la pujuda de tensió quan s'està en un entorn hospitalari o en un entorn mèdic amb bates blanques.
Aquest és un síndrome descrit, si feu un google veureu la seva descripció.
Una abraçada!!!
- shieldmaiden
- :: papallona

- Entrades: 127
- Membre des de: dj. nov. 12, 2015 4:16 pm
Hola guapes!!!
Doncs a mi també em passa i el que millor m'ha anat és restar-li importància. Els hi vaig dir des del primer dia que em passava i que portaria valors de casa. Igualment me la prenen i em surt normalment també 13-8 (tot i que recordo abans d'estar embarassada, quan em va començar a passar valors més alts) quan a casa acostumo a esta molt més baixa 11 0 10 i 7 o 6.
Lo millor és no capficar-s'hi, és una cosa més habitual del que pensem i per mi el millor ha estat parlar-ho amb naturalitat. La veritat no sé ni poerquè em passa, no em fan por els metges ni res però és com saber que m'han d'evaluar la pressió i pensar-hi i que em pugi! En fi, és de les coses més tontes que et poden passar així que tu tranquila, parla-ho amb naturalitat i veuràs que tot va millor
Doncs a mi també em passa i el que millor m'ha anat és restar-li importància. Els hi vaig dir des del primer dia que em passava i que portaria valors de casa. Igualment me la prenen i em surt normalment també 13-8 (tot i que recordo abans d'estar embarassada, quan em va començar a passar valors més alts) quan a casa acostumo a esta molt més baixa 11 0 10 i 7 o 6.
Lo millor és no capficar-s'hi, és una cosa més habitual del que pensem i per mi el millor ha estat parlar-ho amb naturalitat. La veritat no sé ni poerquè em passa, no em fan por els metges ni res però és com saber que m'han d'evaluar la pressió i pensar-hi i que em pugi! En fi, és de les coses més tontes que et poden passar així que tu tranquila, parla-ho amb naturalitat i veuràs que tot va millor
Avui he anat a la llevadora, i li he comentat que a la consulta sempre em surt la tensió més alta que a casa o a la farmàcia, i també m'ha dit això de les bates blanques. M'ha sortit a 12/7, una mica més baixa que les altres vegades... però és que a casa estic més aviat a 10/5 o 11/6. Però vaja, ella no li ha donat importància. El que trobo curiós és que abans d'estar embarassada també em prenien la tensió al metge i em sortia perfecta, o sigui que no em quadra gaire la teoria de les bates blanques. Com vaig dir, en el meu cas penso que són els nervis i l'emoció d'estar a punt de sentir-li el cor al cigronet, que només de pensar-hi ja m'altero 

- PEDRA LLUNA
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dt. feb. 04, 2014 12:02 pm
A mi sempre m'ha passat i encara més durant l'embaras, em sortien tensions de 16/10, me la prenia a casa 2 vegades al dia, braç dret, braç esquerre (sempre be però mai baixa, dins dels límits). I 2vegades em van fer la proba detecció proteïna a l'orina, que consisteix en emmagatzemar el pipi de 24h, es un rotllo, però tenir hipertenció és greu i s'ha de controlar. Si descobriu un truc, ja avisareu...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |