Hematoma

Salut, dubtes i preparatius.
estiestelet83
:: papallona
Entrades: 116
Membre des de: dj. gen. 30, 2014 7:27 pm

Hematoma

EntradaAutor: estiestelet83 » dj. març 03, 2016 5:41 pm

Hola. Estic embarassada de quasi 9 setmanes i l'altra dia vaig tenir unes perdues de color marró. Vaig anar a urgències i em van dir que tot estava bé i que tenia un hematoma. Que sense aixecar pesos, no tenint relacions sexuals i fent repós aniria passant.
Alguna de vosaltres ho ha tingut? A trigat molt en deixar de tacar? Ja que encara taco.

Gràcies a totes!!!
Imatge
shieldmaiden
Entrades: 127
Membre des de: dj. nov. 12, 2015 4:16 pm

Re: Hematoma

EntradaAutor: shieldmaiden » dj. març 03, 2016 6:13 pm

Hola guapa!!

T'escric perquè a mi em va passar el mateix i per animar-te que ja veuràs que no és res! Estant exactament de 9 setmanes vaig anar al lavabo i al aixugar-me vaig tacar el paper (en el meu cas va ser una mica vermell el primer tacat) em vaig espantar molt i vaig anar a urgències. Em van dir el mateix que a tu. Repòs relatiu (no caminar massa, no relacions, no pesos...etc)
El dia seguent vaig tacar marró i així uns quants dies, després vaig deixar de tacar i després hi vaig tornar (en total vaig estar més o menys un mes tacant marronet) Però no t'has de preocpuar per res, jo ho vaig estar molt i si ara em tornés a passar ja no ho faria perquè relament no és res greu. Passa bastant sovint en realitat i acostumen a ser hematomes d'implantació. Si és marró és sang vella que ha d'anar sortint (l'hematoma o anirà sortint així o s'anirà reabsorbint fins desparéixer) Jo al cap de tres setmanes vaig tenir eco i ja era molt petit i al cap de 4 més una altre eco i tot perfecte.
Ara estic de casi 20 setmanes i tot va genial. :ok: Entenc que estiguis preocupada però no ho has d'estar, ja veuràs que tot anirà super bé!

Ves de nou a urgències només si treus coaguls o tens dolors forts, però si és marró i sense dolor pots estar 100% segura que tot anirà perfecte!

I traqnuila, pot se rque vagis tacant encara molts dies, paciència i no t'hi capfiquis que l'hematoma ha d'anar sortint no vol dir que estigui creixent, tot el contrari :ok:
Imatge
estiestelet83

EntradaAutor: estiestelet83 » dj. març 03, 2016 6:46 pm

Guapa moltíssimes gràcieeeees!!!! M'ha anat molt bé la teva experiència i el teu consell. M'has deixa't molt tranquil•la. :))
Enhorabona pel teu embaràs i per aquestes 20 setmanes.

Muaaa
Imatge
Vanessa83
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 334
Membre des de: dl. set. 15, 2014 6:46 pm

EntradaAutor: Vanessa83 » dj. març 03, 2016 6:52 pm

Hola!
No et preocupis, aixo dels hematomes e smes comú de lo que ens pensem, a mi tambe em van trobar una a la setmana 12 (al fer a eco de les 12 setmanes), habia tingut unes perdues molt petites. Lo que t'han dit: repos i en principi s'hauria de reabsorbir sol, suposo que 'han dit de tornar a mirar-ho en una setmana o 10 dies no? Si no t'ho han dit (cosa que dubto) jo de tu tornaria al gine, perque no ha de ser res i segur que es reabsorbeix, pero per si de cas sempre es millor mirarho. En el meu cas en unes setmanes es va reabsorbir i el peque te 3 anys ja, aixi que tu tranquil·la :ok:
30/01/2013: Neix el nostre primer petit
09/2014: IA fallida
10/14: Trompes obstruides
12/2014: Fiv, no tenim embions
03/2015: Una trompa es desobstrueix
09/2015: IA fallida
12/2015: IA fallida
16/09/2016: IA +++++
02/06/2017: Per fi neix la petita de la casa
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dj. març 03, 2016 6:57 pm

Estic embarassada de 12 setmanes i fins fa 7 dies he tingut petites pèrdues. Estic de baixa i no agafo res de pes i una vida tranquil.leta. i be, a la ultima eco estava tot ok! Ànims i cuida't i segur q va tot be.
shieldmaiden
Entrades: 127
Membre des de: dj. nov. 12, 2015 4:16 pm

EntradaAutor: shieldmaiden » dv. març 04, 2016 9:45 am

Estiestelet me'n alegro molt que t'hagi servit >.-<: Per això estem! Desitjo que tinguis un molt bon embaràs!
Imatge
gisa
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

EntradaAutor: gisa » dv. març 04, 2016 10:00 am

Hola estiestelet!
Jo no ho he patit, no et puc ajudar, tot i que sí que he llegit molts casos de noies que els ha passat i han seguit endavant amb l'embaràs sense problemes... bàsicament entrava perquè he vist la notícia del teu embaràs, i no sé si em recordes, però vam compartir cerca un temps, de manera que m'ha fet molta il.lusió llegir-te. Enhorabona i sort!!
Imatge Imatge Imatge
estiestelet83

EntradaAutor: estiestelet83 » dv. març 04, 2016 12:37 pm

Gisa i tant que m'enrecordo de tu!!! Quina il•lusió saber de tu. Com va? Jo super contenta amb l'embaràs, a part espero bessonada!!! :)

Muaaa!!!
Imatge
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

EntradaAutor: laneta » dv. març 04, 2016 2:03 pm

Hola estiestelet83 !

A mi me'n van veure un ala eco de les 12 i també em vaig acollonir molt! Em van fer fer repòs un parell de setmanes, repetir la eco a la 15 i tot i que encara n'hi havia un mica, havia anat molt de baixa. A la eco de les 20 ja ni rastre. Ara estic de 28 :)

Ànims i a disfrutar-lo!
gisa
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

EntradaAutor: gisa » dg. març 06, 2016 10:50 pm

estiestelet83 ha escrit:Gisa i tant que m'enrecordo de tu!!! Quina il•lusió saber de tu. Com va? Jo super contenta amb l'embaràs, a part espero bessonada!!! :)

Muaaa!!!

Nena, bessons?? Que guai!! Molta sort maca, ja he vist que escrius al post de mamis, o sigui que ja t'aniré seguint... :-())
Jo a tope!! La petita ja té 7 mesos i és una baldufa bellugueta, i la gran, una princesa de 5 anys... genial veure-les juntes, i també molta feina, gelos... jeje! No m'avorreixo, però molt feliç!
Imatge Imatge Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::