30 setmanes i moviment de la peque

Salut, dubtes i preparatius.
Ari_RG
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

30 setmanes i moviment de la peque

EntradaAutor: Ari_RG » dl. feb. 29, 2016 11:40 am

Hola noies!!

A veure el tema dels moviments del baby a la panxa em tenent una mica així... Us explico, la meva nena es mou quan vol i es díficil establir una rutina, sí que quan m'estiro en general es mou més però no té un patró... Qué passa?? Que porto un parell de dies que es mou però no tant com els dies anteriors i penso, val això es com per anar al metge o és normal?

La meva gine en cap moment m'ha dit si notes que es mou menys truca'm, però a molts llocs he llegit que es recomenable :-.:·::

Que farieu vosaltres? La nena es mou eeh però està més tranquileta des d'ahir (tot i que no és una gran futbolista nomes quan li dono un bon plat de olives o patates fregides... En general si menjo dolç no és mou especialmente més...) Si li poso música reacciona i si el seu pare fa friegas a la panxa també... Però no vull passar ni emparanoirar-me massa...

Que en penseu?

Gràcies!!
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: 30 setmanes i moviment de la peque

EntradaAutor: Boniqueta » dl. feb. 29, 2016 3:11 pm

Jo crec que si es mou és que tot està bé. A més com més setmanes vagin passant, en principi, s'anirà movent menys o amb menys agilitat ja que al ser més gran cada vegada té menys espai. Però si t'has de quedar tranquil.la truca al gine.
Imatge
laiayf
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dv. feb. 05, 2016 9:35 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

EntradaAutor: laiayf » dl. feb. 29, 2016 4:26 pm

Ari_RG ha escrit:Hola noies!!

A veure el tema dels moviments del baby a la panxa em tenent una mica així... Us explico, la meva nena es mou quan vol i es díficil establir una rutina, sí que quan m'estiro en general es mou més però no té un patró... Qué passa?? Que porto un parell de dies que es mou però no tant com els dies anteriors i penso, val això es com per anar al metge o és normal?

La meva gine en cap moment m'ha dit si notes que es mou menys truca'm, però a molts llocs he llegit que es recomenable :-.:·::

Que farieu vosaltres? La nena es mou eeh però està més tranquileta des d'ahir (tot i que no és una gran futbolista nomes quan li dono un bon plat de olives o patates fregides... En general si menjo dolç no és mou especialmente més...) Si li poso música reacciona i si el seu pare fa friegas a la panxa també... Però no vull passar ni emparanoirar-me massa...

Que en penseu?

Gràcies!!

Ari_RG
Jo crec que tot deu estar bé. Si ella es mou...no has de patir (ei que jo només estic de 19 setmanes eh?), però penso que ja deu tenir menys espai i és normal que es vagi movent menys.
Si la deixéssis de notar, si que aniria al metge o fer-li un truc.
De totes maneres, quan tornes a tenir visita?
Laia
Una fotògrafa de casaments, nadons i embaràs, ara embarassada!
http://www.laiayllafoto.com
DPP: 19/07/2016
edoimaeti
Entrades: 123
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 12:48 pm

EntradaAutor: edoimaeti » dl. feb. 29, 2016 8:31 pm

Aquesta preocupació és molt comú, jo devia estar més o menys de 30 setmanes quan vaig anar a urgències perquè no notava els moviments del nen. La veritat és feia dies que pensava que el notava poc i em vaig capficar molt, vaig dir que no el notava perquè em sentia una mica ridícula anant a urgències, em van atendre super bé, vaig sentir el batec del cor i vaig marxar tranquila. Així que, segurament tot està perfecte, però si has d'estar més tranquila no dubtis d'anar al metge i sortiras amb un somriure d'orella a orella. Ara el meu peque ja te 4 anyets.
ImatgeImatge
Ari_RG

EntradaAutor: Ari_RG » dl. feb. 29, 2016 8:44 pm

Gràcies noies!!!

Doncs la veritat és que també he pensat en això de que deu tenir menys espai pobreta...

Just avui començava les classes prepart i em dit si seguim igual passo per UR però al final s'ha mogut durant tot el dia així que ja he decidit esperar-me a visita o que vagi a més...

La veritat és que quan no és una cosa és l'altre... XD Que si es mou perquè es mou molt, que si no perque no és mou :-o00m

Bé, en tot cas de moment tot tranquil, igualment tenim un angelsound a casa que ens vam regalar així que intentarem trobar-la aquesta nit :)
laiayf
Contacta:

EntradaAutor: laiayf » dt. març 01, 2016 8:23 am

Ari_RG ha escrit:Gràcies noies!!!

Doncs la veritat és que també he pensat en això de que deu tenir menys espai pobreta...

Just avui començava les classes prepart i em dit si seguim igual passo per UR però al final s'ha mogut durant tot el dia així que ja he decidit esperar-me a visita o que vagi a més...

La veritat és que quan no és una cosa és l'altre... XD Que si es mou perquè es mou molt, que si no perque no és mou :-o00m

Bé, en tot cas de moment tot tranquil, igualment tenim un angelsound a casa que ens vam regalar així que intentarem trobar-la aquesta nit :)

Espero que estiguis més tranquil.la! Ja informaràs!
Laia Ylla
Ari_RG

EntradaAutor: Ari_RG » dt. març 01, 2016 9:30 am

Bon dia!!

Doncs segueix a la mateixa linea, sembla que hagi canviat la forma de moure's però de moment no m'hi capficaré laiayf, bé al menys ho intentarem :b-)))

Igualment, ara mateix estic al sofa i la vaig notant així que les pors de marona primerenca és van diluint... :-())

Parlant de moviment dels peques... Alguna vegada us fan mal les patadetes o moviments?? Jo es que de vegades noto com si m'estigues donant cops de peu a la bufeta i els ovaris i veig les estrelles jejejejjeus passa també??

Quan vagi a la gine ja us explicaré que fa la petita!

Gràcies!
Lis14
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:38 pm

EntradaAutor: Lis14 » dj. abr. 14, 2016 2:52 pm

Hola a totes,
He llegit els vostres posts i m'ha sorgit un dubte: a partir de quina setmana vau notar els/les vostres peques??
Jo estic de 17 i encara no noto res de res, i com que la propera eco i visita no la tinc fins gairebé un mes, estic una mica preocupada perquè hi ha dones que a partir de la 15 ja ho noten tot perfectament.
Segurament és una angoixa tonta de primerenca, però aaai, no me'n puc estar! ;)

Petonets i gràcies!
Lis14
Imatge
Ari_RG

EntradaAutor: Ari_RG » dj. abr. 14, 2016 3:59 pm

Hola!!

Jo la vaig començar a notar cap a la 18/19, però no pateixis perque influeixen moltes coses per poder notar-los... Depen com estiguin posats, si ets molt primeta, si son molt actius, si has tingut un embaras previ... Algunes fins la 22 no noten res així que tranqui que cuando menos te lo esperes... El notaras!!

Una abraçada
Pruna82
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dc. gen. 20, 2016 6:54 pm

EntradaAutor: Pruna82 » dj. abr. 14, 2016 6:50 pm

Hola, jo semblant, cap a la 18 em va semblar que notava alguna cosa, però res ben definit. Fins la 20 no ho vaig poder dir sense error!
laiayf
Contacta:

EntradaAutor: laiayf » dg. abr. 17, 2016 8:20 am

Hola Lis14

Això va molt a dones.
Jo a la 14 vaig notar les primeres patades (mai va ser un cuquet...xd), cops claríssims.

Ara estic de 26 i hi ha cops que m'espanta i tot. La meva sembla que és molt bruta.

Segur que la sentíràs de seguida, diuen que sobre la 20 acostuma a notar-se.

Ja ems explicaràs

Laia
Lis14
Entrades: 57
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:38 pm

EntradaAutor: Lis14 » dl. abr. 18, 2016 10:26 am

Hola!!
Moltes gràcies Ari_RG, Pruna82 i laiayf... em deixeu més tranquil·la! :-())
Tinc ja tanes ganes de notar-la...!!

petonets!
Lis
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::