Dieta Corba del Sucre Llarga

Salut, dubtes i preparatius.
corxea
:: peixet
Entrades: 275
Membre des de: dt. set. 01, 2015 5:48 pm
Contacta:

Dieta Corba del Sucre Llarga

EntradaAutor: corxea » dg. feb. 28, 2016 6:51 pm

Hola a totes!

L'altre dia vaig fer l'O'Sullivan i em va sortir alterat així que aquest divendres em toca fer la corba llarga.
M'han donat a fer una dieta pels tres dies anteriors (de dimarts a dijous).

Alguna que l'hagueu hagut de fer em podeu indicar més o menys les equivalències?
Per exemple, 60 grams de pa... Què venen a ser 2, 3, 6 llesques?

I al migdia em fan menjar patates fregides. Sabeu si les xips de bossa ja van bé o haig de fer-les jo casolanes? És que em posa no utilitzar més de 6 cullerades d'oli per cuinar però a l'hora em demana que faci patates fregides... i francament, fregir una patata amb una o dues cullerades d'oli... ?-)

En les equivalències en que tinc dubte són les següents:

-60 grams de pa
-200 grams de peix (un, dos talls de lluç, per exemple?)
-200 grams de fruita (equival a una poma o dos mandarines, per exemple?)

jajaj És un post una mica tonto però és que sóc cuinera d'ojímetro, no m'agrada fer servir bàscules i cuinar com si estigués en un laboratori i comprar una bàscula que no faré servir mai per 3 dies... I potser li pot servir a alguna més.

MOLTES GRÀCIES!!!
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Dieta Corba del Sucre Llarga

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. feb. 28, 2016 8:06 pm

Jo vaig haver de fer la dieta.
El pa seria com si mengessis un mini.
Les patates a mi em van dir bullides... Unes 2 petites seria els grams que et demanen.
La fruita 200 grams seria una poma bastant grossa!!! Per norma una grossa solen estar al voltant de 150grams.
200 de peix, tamany 1 llom de lluç de la Sirena.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dg. feb. 28, 2016 8:30 pm

Jo vaig haver de fer-me la corba pels dos embarasos i la dieta la vaig fer a ull. No vaig ser gaire estricta la veritat. I sóc com tu cuinant i tampoc tinc bàscula.
laneta
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

EntradaAutor: laneta » dl. feb. 29, 2016 10:52 am

Hola,

Jo de bàscula en tenia una i 200 de ruita ve a ser una taronja gran (de fruita només emnjava taronja perquè amb tot lo que hi havia per jalar no m'entrava després cap poma). Patata jo me la feia bullida i era una mitjaneta aprox. De pollastre, aprox era una mica menys d'un pit normalet (jo feia pollastre en comptes de peix), i així me'l posava a l'amanida. I de pa, el del matí (jo havia de fer 40g) 3/4 de llesca de pagès i al migdia/ nit (20g) mitja.

Ànims!
corxea
Contacta:

EntradaAutor: corxea » dt. març 01, 2016 8:48 am

Moltes gràciees!!

M'heu ajudat a fer-me una idea. Més o menys ja ho tinc clar.
A més a més es tracta de dieta hipercalòrica, no? No crec que vingui de 25 grams a munt o a vall...

<:-) <:-)

Per si algú li pot ajudar explico una mica el que he investigat:

- Una poma grossa grossa fa uns 200 grams. També dos quiwis o dues o tres mandarines (depenent de la mida).
- Les patates... una mitjana més o menys ve a ser de 200 grams. En realitat fa una miqueta més però mentre que la peles ja és això.
- Com no en tenia ni idea he optat per fer les patates fregides del migdia amb xips de bossa. He comprat unes bossetes que tenen just 100 grams i fora.
- El pa... Doncs els 60 grams d'esmorzar el que dèieu, una llesca i una mica més de pagés de quilo i per sopar una llesca de les petites.
- La carn ve a ser una ració normal i el peix una ració un punt més generosa.

I, sobretot... després de menjar no us poseu molta feina perquè ja he fet el primer esmorzar i la feina que estic tenint per digerir... ajjaja

GRÀCIEEEESS!!!
Blan13
Entrades: 203
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:45 am

EntradaAutor: Blan13 » dc. març 02, 2016 2:15 pm

Noies, a mi em toca també fer la corba llarga del sucre, pq en l'anterior embaràs em va sortir que tenia diabetes gestacional.

Però ni aquest cop, ni en l'anterior embaràs m'han donat cap dieta per fer ... és possible que alguna de vosaltres no us hagin dit per fer dieta?

Apart, he llegit alguna de les dietes que fan fer aquests tres dies abans hiercaloriques amb una quantitat de hidrats de carbó que sincerament jo no e puc menjar tot el que hi posa!!!
corxea
Contacta:

EntradaAutor: corxea » dj. març 03, 2016 5:18 pm

Blan13, vas per pública o privada?

Jo vaig per SS i la llevadora em va imprimir una dieta estàndard. La veritat és que sí, que et fan menjar molt. No sé quina deu ser la funció (entrenar el cos?) perquè sa, sa no és. Sort que tan sols són 3 dies...

Truca la llevadora i pregunta-li, no sigui cas que se li hagi passat. A vegades donen per fet que sabem coses i no ens acaben d'informar... O potser, en realitat, no és tan necessari i te la fan fer per rutina però en realitat no caldria... Conec una altra noia que també em va dir que no li van fer fer cap dieta.
piltruki
Entrades: 233
Membre des de: dt. ago. 19, 2008 11:52 am

EntradaAutor: piltruki » dv. març 04, 2016 12:51 pm

Blan13, a mi a l'anterior embaràs em van fer dues vegades la corba llarga i en cap em van donar cap dieta prèvia, només quan em va sortir la diabetes gestacional que ja et deriven a la endocrina, que evidentment si et dona una dieta. Jo anava per mutua, no se si té a veure.
Imatge

Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::