Repos absolut per hematoma
Repos absolut per hematoma
Bones
Estic de 25 setmanes i m han encomanat repos absolut durant mínim les pròximes 5 setmanes per un hematoma a m ha fet sagnar dimecres/dijous. M han dit que em posi heparina per no tenir trombos amb tant de repos i que nomes llit/sofá nomes em puc aixecar per s se al lavabo
L hematoma em pot provocaron part prematur, es un hematoma subamniotic
Alguna hi ha passat???
Estic de 25 setmanes i m han encomanat repos absolut durant mínim les pròximes 5 setmanes per un hematoma a m ha fet sagnar dimecres/dijous. M han dit que em posi heparina per no tenir trombos amb tant de repos i que nomes llit/sofá nomes em puc aixecar per s se al lavabo
Alguna hi ha passat???
nena febrer 2013
Bebe juny 2016
Bebe juny 2016
- laiayf
- :: papallona

- Entrades: 127
- Membre des de: dv. feb. 05, 2016 9:35 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
Re: Repos absolut per hematoma
pisuke ha escrit:Bones
Alguna hi ha passat???
pisuke
Molts ànims. Fer repòs és un rotllo...
Jo no ho he viscut però conec algunes noies que hi han passat, després s'ha reabsorvit i sense problemes.
A veure si algú t'ho pot explicar de primera mà.
Ànims guapa
Laia
Una fotògrafa de casaments, nadons i embaràs, ara embarassada!
http://www.laiayllafoto.com
DPP: 19/07/2016
http://www.laiayllafoto.com
DPP: 19/07/2016
Jo he estat en repòs relatiu 2 setmanes per un hematoma retrocorial, ara estic de 7 setmanes. Diuen que és degut (en el meu cas) a la implantació dels 3 embrions.Ja s'ha fet més petit i estic més tranquil·la. Ànim el repòs funciona!
A mi em van trobar un hematoma a la 12, repòs, a la 15 la gran part s'havia reabsorbit i a la 20 ja quedava molt poquet...
Molts ànims, el repòs és dur i més si ja estàs de 25!
Molts ànims, el repòs és dur i més si ja estàs de 25!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |