PART NATURAL AL MQ DE REUS (ANTIGA FÀBREGAS)

Salut, dubtes i preparatius.
StopFinning
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. jul. 09, 2015 1:24 pm

PART NATURAL AL MQ DE REUS (ANTIGA FÀBREGAS)

EntradaAutor: StopFinning » dj. feb. 18, 2016 9:43 am

Bones marones!

Alguna teniu experiència en l'espai de part natural al centre MQ de Reus (l'antiga Fàbregas)???

Estic embarassada de poquet, 12+6 i tenim dues nenes nascudes per part vaginal, 9 i 10 anys. En aquests parts em van trencar la bossa i em van fer episiotomia sense preguntar. Em vaig sentir molt ben tractada i les nenes no van patir, tot va anar molt ràpid, però ha estat ara que em plantejo, després de llegir molt, que no vull això en aquest part. M'agradaria, sempre que no hi hagi risc, deixar a la natura fer la seva i que segueixi el curs sense medicació ni intervencion que no calguin realment.

Buscant he anat a parar al díptic informatiu d'aquesta clínica:
http://www.grupsagessa.cat/deixatcuidar ... atural.pdf
He demanat hora i en una setmana tinc visita. Ens atrau molt la idea que, si tot va bé, les nostres filles puguin assistir al part.

Algú té experiència en aquest sentit, aquesta sala, aquesta clínica? I de compartir el part amb els seus fills??

Gràcies guapíssimes!!!
2005 Neix la princesa gran
2006Neix la princesa petita
16/07/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
21/09/2015 Ens donen la pitjor notícia de la nostra vida, petitó nostre marxes massa d'hora
17/12/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
Imatge
11/01/2016 7+3 eco 13,0mm veiem el teu cor bategar
21/01/2016 8+6 eco 2,5cm tornem a veure el teu cor bategar, que no pari mai!
Flop
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: PART NATURAL AL MQ DE REUS (ANTIGA FÀBREGAS)

EntradaAutor: Flop » dt. feb. 23, 2016 3:48 pm

Hola,
La veritat és que a jutjar pel tríptic fa molt bona pinta, però no sé si has tingut en compte que aquesta clínica no té unitat de nounats. Si la criatura hagués d'estar-hi ( a vegades no ha de ser necessàriament res molt greu perquè li posin) la traslladarien a un altre hospital i tu et quedarien ingressada allí...
Per la zona també té molt bona premsa pel que fa al tema de parts respectats i foment del part natural l'hospital de Santa Tecla de Tarragona. Però tampoc té unitat de nounats.
Jo vaig tenir la nena al Sant Joan de Reus. Allí també tenen les sales de parts preparades per fer part natural: tenen una banyera, pilotes, cadira de parts... Però no et puc donar la meva opinió perquè el meu part va ser amb epidural. No ho vaig preguntar, però allí no sé si et deixarien portar els germans... Cada 15 dies fan una reunió informativa de com són els parts. La noia que ho fa és molt maca. Si t'interessa, vés-hi i t'aclarirà els dubtes. A la pàgina web de l'hospital trobaràs l'horari de les xerrades.
Sort!
StopFinning
Entrades: 148
Membre des de: dj. jul. 09, 2015 1:24 pm

EntradaAutor: StopFinning » dc. feb. 24, 2016 7:04 am

Moltes gràcies per la resposta Flop!!!

Els parts de les meves nenes van ser a Santa Tecla i, l'avortament també. Ara no m'agradaria repetir experiència allí.
Que la clínica no tingui UCI neonatal no és un handicap per naltrus si tot va bé, evidentment si no s'avança i tot va dintre del normal. Personalment trobo que sería molt egoísta triant un Hospital pel fet de tenir UCI neonatal, si tothom pensés així es saturarien i ningú aniría a la resta...

Miraré lo de l'Hospital Sant Joan de Reus ja que també té bones referències i, si hi hagués alguna complicació segurament aniría a petar allí.

De tota manera demà tinc visita a la Fàbregas i com que queda temps aniré mirant opcions, jejej.

Moltes gràcies un altre cop, Flop!!!
2005 Neix la princesa gran
2006Neix la princesa petita
16/07/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
21/09/2015 Ens donen la pitjor notícia de la nostra vida, petitó nostre marxes massa d'hora
17/12/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
Imatge
11/01/2016 7+3 eco 13,0mm veiem el teu cor bategar
21/01/2016 8+6 eco 2,5cm tornem a veure el teu cor bategar, que no pari mai!
Flop
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

EntradaAutor: Flop » dt. març 01, 2016 3:40 pm

Clar que sí. Informa't. L'important és que vagis on et doni més confiança!
Sort!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::