Irritbailitat d'úter

Salut, dubtes i preparatius.
laiayf
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dv. feb. 05, 2016 9:35 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Irritbailitat d'úter

EntradaAutor: laiayf » dl. feb. 15, 2016 12:52 pm

Bones,
Estic de 17 setmanes, i després de dues setmanes amb contraccions fotes (sense dolor) però que se'm posa la panxa súper dura, sobretot de nit (com una bola), avui m'han dit que tinc irretabilitat d'úter. No és res dolent ni greu.

Tan sols que el meu úter respon amb més sensibilitat al creixement o moviments del nadó.

No hi ha perill de part prematur, però si que pot molestar una mica, i que em prepari per anar tenint moltes contraccions.

I que també és possible que no sigui tan conscient quan vagi de part, ja que com n'aniré tenint moltes...No sab´r quan és ho "norma" i quan no!

Alguna amb aquests símptomes o que li hagin dit el mateix?

Laia
Una fotògrafa de casaments, nadons i embaràs, ara embarassada!
http://www.laiayllafoto.com
DPP: 19/07/2016
la1ri
:: peixet
Entrades: 251
Membre des de: dg. abr. 21, 2013 3:14 pm

Re: Irritbailitat d'úter

EntradaAutor: la1ri » dj. feb. 18, 2016 11:02 pm

Hola Laia! A mi no m'han dit aquest nom però deu ser lo mateix. Des de la setmana 15 amb contraccions (ara estic de 20) toooot el dia. En aquest embaràs ja m'ho agafo amb filosofia, en l'anterior va ser exactament igual. No t'espantis, pq a mesura q avança l'embaràs l'uter és més gran i la contracció abarca més tros.

En l'altre era una ratllada constant, sra ja ho he après a viure com una normalitat!

Pel que fa a que no te n'adones de les contraccions de part... ja t'ho explicaria jo!!! Són completament diferents! Pel que fa al dolor eh! Vull dir que tranquil•la... aquell mal no et passarà desaparcebut.

Ah, no sé si t'ho han dit, però tot i que aquestes contraccions no fan feina sí que fan que el part sigui més ràpid, pq el cos ja sha preparat. El meu part va ser un pim pam!

Ànims bonica, i intenta no atabalar-t'hi massa!
laiayf
Contacta:

EntradaAutor: laiayf » dv. feb. 19, 2016 8:04 am

la1ri ha escrit:Hola Laia! A mi no m'han dit aquest nom però deu ser lo mateix. Des de la setmana 15 amb contraccions (ara estic de 20) toooot el dia. En aquest embaràs ja m'ho agafo amb filosofia, en l'anterior va ser exactament igual. No t'espantis, pq a mesura q avança l'embaràs l'uter és més gran i la contracció abarca més tros.

En l'altre era una ratllada constant, sra ja ho he après a viure com una normalitat!

Pel que fa a que no te n'adones de les contraccions de part... ja t'ho explicaria jo!!! Són completament diferents! Pel que fa al dolor eh! Vull dir que tranquil•la... aquell mal no et passarà desaparcebut.

Ah, no sé si t'ho han dit, però tot i que aquestes contraccions no fan feina sí que fan que el part sigui més ràpid, pq el cos ja sha preparat. El meu part va ser un pim pam!

Ànims bonica, i intenta no atabalar-t'hi massa!

la1ri

Hola! Què bé trobar-te per aquí! Me n'alegro que m'escriguis!

Així no vas tenir risc de part prematur oi? La veritat que només "m'amoïna" això, i com m'han dit que no, tampoc. Estic tranquil.la tot i que és un pèl incòmode.

Suposo que la gine deuria voler dir que la cosa va més accelerada, però mal..jaja, segur que en fa el dia que et poses de part! xd. Vas ser un part sense epidural? (per això que dius de pim pam).

Per cert, m'han recomanat que em tracti un ostoòpata i com la meva cunyada ho és (i una crac especialitzada en embaràs i nadó), hi començaré ja. Diu que ajuda a relaxar la zona, i que fa que noti menys les contraccions. Aquesta nit la panxa em tornava a despertar del bony que m'anava sortint!

Suposo que per notar el bebé, igual no? l'únic que deus tenir contracció, més moviments del bebé (festival xd).

Merci i ànims a tu també!

Laia
la1ri
Entrades: 251
Membre des de: dg. abr. 21, 2013 3:14 pm

EntradaAutor: la1ri » dv. feb. 19, 2016 8:45 pm

De qua estàs Laia?? Sí que vaig tenir part amb epidural! No sóc gens valenta i volia patir el mínim possible. Me la van posar pràcticament just entrar a l'hospital només dilatada de 3 cm i en una hora ja havia dilatat fins a 10 cm. Una horeta més i ja tenia el meu petitó amb mi. Per això et dic que... pim pam! Com que ja has tingut contraccions abans aquestes van per feina més de pressa. Però d'arribar arribes eh! Jo vaig estar unes hores a casa amb contraccions de part, fins q les vaig tenir cada 5 min durant una hora, i encara vaig tenir una hora de camí fins l'hospital.

En cap moment en van dir que tenia risc de part prematur, tot i que tb em feia patir moltíssim això! És inevitable, però ja et dic que tot i les ratllades constants que tenia per això... realment no em van portar cap problema.

Molts ànims bonica!!
laiayf
Contacta:

EntradaAutor: laiayf » dv. feb. 19, 2016 9:26 pm

la1ri ha escrit:De qua estàs Laia?? Sí que vaig tenir part amb epidural! No sóc gens valenta i volia patir el mínim possible. Me la van posar pràcticament just entrar a l'hospital només dilatada de 3 cm i en una hora ja havia dilatat fins a 10 cm. Una horeta més i ja tenia el meu petitó amb mi. Per això et dic que... pim pam! Com que ja has tingut contraccions abans aquestes van per feina més de pressa. Però d'arribar arribes eh! Jo vaig estar unes hores a casa amb contraccions de part, fins q les vaig tenir cada 5 min durant una hora, i encara vaig tenir una hora de camí fins l'hospital.

En cap moment en van dir que tenia risc de part prematur, tot i que tb em feia patir moltíssim això! És inevitable, però ja et dic que tot i les ratllades constants que tenia per això... realment no em van portar cap problema.

Molts ànims bonica!!

la1ri
Perfecte doncs llavors a tope! (encara que m'aniran controlant el coll de l'úter!), però anirà bé segur!
Estic ara de 18 setmanes!
Gràcies!!
Laia

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::