Porta bebé BabyBjörn one o altra marca??
Porta bebé BabyBjörn one o altra marca??
Hola,
no sé si és correcte escriure aquí aquest tema, si és millor un altra lloc m'ho dieu.
Resulta que tinc una amiga que tenia la bossa porta bebé babybjorn one i hem va dir que ara se la treuria pq no estava homologada i que era molt millor una de la marca manduca o boba. A la botiga quan la vam anar a posar a la llista ens les van deixar provar les 2 i ens vam sentir molt més comodes amb la babybjorn i ens va dir que era totalment homologada i q aquesta anava molt millor que les altres pq li aguantava el cap que les altres queden més per sota del cap del bebé.
Hem estat buscant informació per internet i sembla que tampoc la deixen tan malament diu que la babybjorn és feta amb pediatres i que és totalment homologada... per tan semblaria que és més cosa de tu quina et sents millor que altres coses però clar tampoc sé si fiar-me molt.
Algu de vosaltres hem pot donar la seva opinió o consell?
Moltes gràcies per la vostra ajuda!
no sé si és correcte escriure aquí aquest tema, si és millor un altra lloc m'ho dieu.
Resulta que tinc una amiga que tenia la bossa porta bebé babybjorn one i hem va dir que ara se la treuria pq no estava homologada i que era molt millor una de la marca manduca o boba. A la botiga quan la vam anar a posar a la llista ens les van deixar provar les 2 i ens vam sentir molt més comodes amb la babybjorn i ens va dir que era totalment homologada i q aquesta anava molt millor que les altres pq li aguantava el cap que les altres queden més per sota del cap del bebé.
Hem estat buscant informació per internet i sembla que tampoc la deixen tan malament diu que la babybjorn és feta amb pediatres i que és totalment homologada... per tan semblaria que és més cosa de tu quina et sents millor que altres coses però clar tampoc sé si fiar-me molt.
Algu de vosaltres hem pot donar la seva opinió o consell?
Moltes gràcies per la vostra ajuda!
Re: Porta bebé BabyBjörn one o altra marca??
Hola!
Una cosa és que estigui homologada i una altra que sigui ergonomica i respecti la postura del bebè. La BabyBjorn està homologada, que suposo que deu voler dir que compleix els estandars de qualitat per comercialitzar-la però NO respecta la postura natural del nadó.
Jo et recomanaria que miressis alternatives ergonòmiques de motxilles o altres portanadons. Jo vaig fer servir fular elastic de Boba i motxilla Manduca i un 10.
Una cosa és que estigui homologada i una altra que sigui ergonomica i respecti la postura del bebè. La BabyBjorn està homologada, que suposo que deu voler dir que compleix els estandars de qualitat per comercialitzar-la però NO respecta la postura natural del nadó.
Jo et recomanaria que miressis alternatives ergonòmiques de motxilles o altres portanadons. Jo vaig fer servir fular elastic de Boba i motxilla Manduca i un 10.
Totalment d'acord amb l'Alehop. Està homologada sí, com estan homologades moltíssimes cadires de cotxe per posar un exemple, i després no són segures. Per estar homologades moltes vegades només fa falta complir els requisits de teixits adequats, costures, anclatges,...i poca cosa més.
Jo també optaria per una motxilla ergonòmica o foulard els primers mesos. Hi ha molts llocs especialitzats, te'n puc dir a Bcn i també una botiga interessant a Sabadell. Si ho vols m'ho dius!
Jo també optaria per una motxilla ergonòmica o foulard els primers mesos. Hi ha molts llocs especialitzats, te'n puc dir a Bcn i també una botiga interessant a Sabadell. Si ho vols m'ho dius!
La BabyBjörn no és ergonòmica, no respecta la posició de "ranita".
Millor com diuen les companyes fulard i quan ja sigui més gran mirar motxilla tipu boba o manduca, tb ergobaby.
Millor com diuen les companyes fulard i quan ja sigui més gran mirar motxilla tipu boba o manduca, tb ergobaby.
Totalment d'acord amb el que et diuen: manduca, boba o ergo, que són les que respecten la posició natural del bebé. I pels primers mesos, lo millor crec que és utilitzar un foulard elàstic, pq les motxilles, encara que tinguin adaptadors i reductors, són massa grosses pels recent nascuts. T'aconsello que t'atansis a alguna botiga especialitzada en porteig, i que et deixin provar totes les opcions i t'assessorin bé. Si vols suggeriments, digues per quina zona et mous i entre totes segur que et diem on pots anar 
Bones, dir-te que la babyjorn no respecta la fisiologia del teu nado. soc assessora d portanadons ergonomics, si vols pits passar-te per la web de red canguro con trobaras moltissima informacio al respecte. El tema del porteig es tot un mon, molt mes que portar penjat al teu fill. Les motxilles que comentes no es rexomanen fina que el nen no s'aguanta sol assentat, al voltant dels 6 mesos, i la babyjorn mai...
garota! a mi m'interessa saber quina botiga de Sabadell coneixes. Merci!!! i sí, sempre millor ergonòmica!
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd
18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
A Sabadell hi ha la botiga Born to be davant del CAP del centre, on hi ha el Trauma Salut, al Carrer Sant Pau.
I els mateixos, tenen la Experiencia bebé a la ronda ponent, una botiga molt vran i mooolt recomenable!
Jo vaig comprar la Manduca al Born to be ja fa 2 anys i ens ha anat genial!
I els mateixos, tenen la Experiencia bebé a la ronda ponent, una botiga molt vran i mooolt recomenable!
Jo vaig comprar la Manduca al Born to be ja fa 2 anys i ens ha anat genial!
Lagreta a Sabadell hi ha molts llocs on fan tallers de porteig i normalment després fan show room de fularda i motxilles.
La meva sòcia està currant ara al Experiencia bebé i diuen que si tenen varietat però que tampoc són grans assessors.
Jo crec q faré viatge a Barna a kangura o Aúpali que diuen que t'assessoren suuuuper bé
La meva sòcia està currant ara al Experiencia bebé i diuen que si tenen varietat però que tampoc són grans assessors.
Jo crec q faré viatge a Barna a kangura o Aúpali que diuen que t'assessoren suuuuper bé
- StopFinning
- :: papallona

- Entrades: 148
- Membre des de: dj. jul. 09, 2015 1:24 pm
Nenes m'interessa moltíssim el tema, ja que segurament serà el principal transport del nostru bebè. Per la zona de Tarragona-Reus alguna recomanació??
Moltes gràcies!!!
Moltes gràcies!!!
2005 Neix la princesa gran
2006Neix la princesa petita
16/07/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
21/09/2015 Ens donen la pitjor notícia de la nostra vida, petitó nostre marxes massa d'hora
17/12/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!

11/01/2016 7+3 eco 13,0mm veiem el teu cor bategar
21/01/2016 8+6 eco 2,5cm tornem a veure el teu cor bategar, que no pari mai!
21/09/2015 Ens donen la pitjor notícia de la nostra vida, petitó nostre marxes massa d'hora

StopFinning ha escrit:Nenes m'interessa moltíssim el tema, ja que segurament serà el principal transport del nostru bebè. Per la zona de Tarragona-Reus alguna recomanació??
Moltes gràcies!!!
A Tarragona hi tens la Damaris Esteve, que fa una gran tasca cangura! Et deixo la seva web: http://www.mamaimiu.cat/index.php?lang=es
Gràcies a totes per la vostra informació!!
Demà mateix l'anem a canviar perque seriem uns mals pares si li compressim la babybjorn
A veure al final que ens quedem pq m'ha semblat que la boba amb un complement si que hi pot anar de força bebe, no?
Ens heu ajudat molt i tot un mon x descubrir, com tot!!
Moltíssimes gràcies a totes!!!

Demà mateix l'anem a canviar perque seriem uns mals pares si li compressim la babybjorn
A veure al final que ens quedem pq m'ha semblat que la boba amb un complement si que hi pot anar de força bebe, no?
Ens heu ajudat molt i tot un mon x descubrir, com tot!!
Moltíssimes gràcies a totes!!!

No és recomanable que hi vagin, aquest tipus de motxilla no esta indicat fins que no s'aguanten sols assentats, uns 6 mesos. El reductor es com si et compres unes sabates mes grans i li poses algo a la punta per que no et ballin tant...
- truxi
- :: tigre

- Entrades: 764
- Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
- Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)
Stopfinning a Reus tens la Caseta de l'arbre, al Camí de Riudoms!
- StopFinning
- :: papallona

- Entrades: 148
- Membre des de: dj. jul. 09, 2015 1:24 pm
Moltes gràcies guapis!!! 

2005 Neix la princesa gran

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |