Embarassada de bessons als 40

Salut, dubtes i preparatius.
Lilar
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dt. des. 29, 2015 11:54 pm

Embarassada de bessons als 40

EntradaAutor: Lilar » dc. des. 30, 2015 12:19 am

Bones!
Tinc un nen precios de dos anys obtingut per IA despres de buscar un any i mig.. i varem fer una altra IA per buscar un germanet ja que de natural tampoc venia. I sorpresa!! Estic embarassada de bessons!! De 6 setmanes. I encara ho estic païnt perque no era pas la meva intencio. Jo nomes en volia un.. De fet ja em veia una mica gran per tenir un segon fill amb 40.. Pel tema q la vitalitat no es la mateixa i les possibles comolicacions tan pel nen com per la mare augmenten..

Algu ha viscut una situacio semblant? Tinc sentiments contradictoria, estic contenta per l'embaras pero em fa molta por que siguin dos, perque se la feina que porta un de sol..i les possibles complicacions sumant embaras multiple i edat.

Quan li vaig dir al metge que estava assustada em va dir que sempre es podia fer una reduccio embrionaria, pero sense mes explicacions, aixi que no se massa be en que consisteix, possibles riscos, etc

Agrairia si teniu mes informacio o heu viscut una situacio semblant, amb reduccio o sense..

Moltes gracies!!
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Embarassada de bessons als 40

EntradaAutor: Dalilala » dc. des. 30, 2015 8:54 am

Ostres!! Quina sorpresa!! És el risc de RA!!

Tinc una veïna que li va passar però natural, tenia un nen de 5 i un de 3 anyets i es va quedar embarassada sense voler. Tenia més de 40... i després li van dir que eren dos!! bessons!!

Va decidir tenir-los i ara té 4 fills. Dels bessons una és una nena i està contentíssima amb tots. Són preciosos.

Clar que no et vull enganyar, ha tingut molta feina, el seu company l'ha ajudat molt i ella es va demanar primer un permís sense sou i ara, 5 anys després, continua amb reducció a la feina. Tots són molt endreçats i porta molta disciplina. Realment són uns nens preciosos però tots els nens volen dedicació.

Crec que has de pensar el què vols, dos bessons és molt maco si tens ajuda de company i familiars i tu pots dedicar-t'hi. Pensa el que vols fer, imagina't d'aquí uns anys. Et fa il·lusió ser família numerosa? És molta feina, però és molt gratificant.

Jo crec que un fill, una vida és sempre un regal i decidir que un no evolucioni és molt dur. Pq un i no l'altre?

La teva actitud, i il·lusió serà molt important pel nen que ja tens i pels que hagin de venir. Si no et veus en cor, demana ajuda al teu voltant, necessitaràs el suport dels teus.

I decideixis el que decideixis estima'ls molt. Molta sort!!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Lilar

EntradaAutor: Lilar » dc. des. 30, 2015 10:06 am

Moltes gracies per les teves paraules!
La veritat es q ho tenim complicat perque no podem contar amb padrins..seria questio de tirar tot de cangurs..

Seria molt maco pr tambe molta feina..
banyolina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dv. gen. 18, 2013 9:38 am

EntradaAutor: banyolina » dc. des. 30, 2015 9:44 pm

Jo vaig fer una reducció perque un tenia una cardiopatia hipoplasia esquerra...
El mateix dia que et fan la reducció et fan una eco , amb mi no van tenir la desencia ď apagar la televisió i em van dir el sexe dels dos bebes... Et punxen com una anmio i per ecografia veuen on es el cor del bebé la resta imagina. Finalment et diuen que tot anat bé i que no hi ha hagut cap risc per ľ altra bebé hi ha un 10% ď avortament espontani del altre bebé.
No sé pero si els nens estan sans i no teniu problemes economics jo no faria reducció el risc es minim pero sempre pensaras en el nens que vas tenir i no va neixer
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

EntradaAutor: Buh! » dj. des. 31, 2015 12:10 am

Hola Lilar
Aquest any he estat mare de bessons amb 39 anys. En el meu cas eren els primers, però eren molt desitjats. Jo no li veig pega a l'edat, al menys en el meu cas. Si et sens amb energia per tenir un fill amb 40, tenir bessons no és el doble de feina, com molta gent diu, sinó una mica més de feina i prou. L'edat també t'ajuda a veure les coses en perspectiva i no agobiar-te tant com si fossis més jove i aquest fos el primer fill. Ho dic per amigues meves que han sigut mares més joves que jo, la majoria em diuen que elles anaven de cul i que van patir molt els primers mesos i que em veuen a mi, amb dos i no estic ni la meitat d'agobiada que elles. Si que és cert també hem tingut sort amb els nostres peques, que són molt tranquils, i a vegades també va a maneres de fer de la mare. Penso que el mes important és tenir una bona organització i, sobretot, comptar amb el suport de la parella. No et diré que tenir bessons és fàcil, perquè no ho és, però també tens moltíssimes satisfaccions amb ells. Si tens una estona, passa't pel post de bessoneres i tambe tenim un grup de facebook on ens ajudem les unes a les altres i ens donem suport en els moments durs. Si decideixes tirar endavant hi seràs benvinguda
Imatge
Ir26
:: poltre
:: poltre
Entrades: 696
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:42 am

EntradaAutor: Ir26 » dl. gen. 04, 2016 9:45 pm

Doncs jo et dono l'enhorabona :-()-)

Tranquil·la que veuràs que mica en mica te'n fas a la idea...

En el meu cas la meva mare tenia dos nens (els grans) i a nosaltres (ma germana i a mi , bessones) ens va tindre amb 38 anys i de penalti... ;-))) Tu tranquil·la que si van poder llavors segur que tu també en pots.

Enhorabona i molts petons i ànims, gaudeix!!!!! :-()-)
Imatge
25-05-15: La nostra estrella fugaç. Mai t'oblidarem...
Imatge

Imatge
Lilar

EntradaAutor: Lilar » dl. gen. 04, 2016 11:02 pm

Moltes gracies a totes per les vostres paraules d'anims i per compartir les vostres experiencies!
Mar33
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 6:04 pm

EntradaAutor: Mar33 » dt. feb. 23, 2016 6:54 pm

Jo en tinc 36, estic de 7 setmanes avui he sabut que ja no estic embarassada de trigemins, els metges recomanaven reducció embrionària i jo no ho tenia gens clar fer-la, finalment la natura ha decidit i n'he perdut un. Després de imaginar-me la vida amb 3 bebés, ara penso que bessons ha de ser bufar i fer ampolles! Ànim!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::