Preocupada ...

Salut, dubtes i preparatius.
Blan13
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:45 am

Preocupada ...

EntradaAutor: Blan13 » dj. des. 24, 2015 8:44 am

Bon dia a totes!

Feia dies que no entrava al fòrum, la veritat és que fins ara, m'he trobat fatal amb moltes nàusees i vòmits i els ànims eren pràcticament nuls, encara que us he anat llegint ...
Veureu, estic de 13 setmanes, tal com us he comentat, he passat unes setmanes fatals, apart de nàusees i vòmits, tenia com un tap a la gola tot el dia que em feia tenir els ànims sóta mínims.
Doncs ahir, em vaig despertar i res, pràcticament ni nàusees i no vaig vomitar en tot el dia, i avui sembla que vaig pel mateix camí ...

Sé que hauria d'estar contenta i disfrutar, doncs estic preocupadíssima pq s'em fa extrany que no hagi vomitat ni ahir ni avui aquest matí ... el meu home diu que no passa res (la setmana passada em van fer la eco de les 12 setmanes i estava tot bé) i que no vol dir res, però no sé ... us ha passat de marxar-vos els vòmits així com de cop?
He de dir que el pit em continua fent mal etc però no sé, s'em fa molt extrany ...

la qüestió patir ...

gràcies a totes i que passeu totes un BON NADAL x*x*x
JuditG
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. abr. 07, 2015 9:12 pm

Re: Preocupada ...

EntradaAutor: JuditG » dj. des. 24, 2015 8:51 am

Blan13,

Hola bonica! Aquí una de 13+5, també he tingut nàusees cada matí i algun dia vòmits interminables. Dilluns passat dia 14 vaig tenir un dia fatídic....dia 15 q tenia eco de primer trimestre em vaig despertar com si res... El gine, em va receptar el cariban i porto una setmana esplèndida! Això va així, una vegada passen els 12 setmanes tot comença a estabilitzar-se... Jo no li donaria importància i aprofita per gaudir a tope!!

Bon Nadal!
Blan13

EntradaAutor: Blan13 » dj. des. 24, 2015 9:13 am

JuditG ha escrit:Blan13,

Hola bonica! Aquí una de 13+5, també he tingut nàusees cada matí i algun dia vòmits interminables. Dilluns passat dia 14 vaig tenir un dia fatídic....dia 15 q tenia eco de primer trimestre em vaig despertar com si res... El gine, em va receptar el cariban i porto una setmana esplèndida! Això va així, una vegada passen els 12 setmanes tot comença a estabilitzar-se... Jo no li donaria importància i aprofita per gaudir a tope!!

Bon Nadal!

Moltes gràcies, JuditG! tens raó, suposo que un dia o altre han d'anar marxant, per mi és el segon embaràs, però si et sóc sincera, no em recordo del primer si em van marxar de cop o no ... sembla extrany, quan et quedes embarassada del segon, penses que disfrutaràs més i que ja no patiràs tant com amb el primer, després t'adones que amb els dies, els patiments són els mateixos i molts cops, per les mateixes coses ...

Bon Nadal, guapa!
Vanessa83
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 334
Membre des de: dl. set. 15, 2014 6:46 pm

EntradaAutor: Vanessa83 » dj. des. 24, 2015 9:49 am

Hola!

Blan13, tinc un nen de casi 3 anys, jo no recordo exactament quan va ser perque ja fa temps, pero vaig passar un primer trimestre ple de nauseas i amb aquest tap que deies tu, tenia gana pero al veure el menjar em marxava de cop! I Va ser passar el primer trimestre i adeu...crec que en el meu cas va ser més cap a la 14 o 15, pero bueno, cada dona es un món, tu no et preocupis i prent-ho com un regal de Nadal jejejeje. Que tinguis un bon embaraç i tot vagi genial!

Un peto y bones festes
30/01/2013: Neix el nostre primer petit
09/2014: IA fallida
10/14: Trompes obstruides
12/2014: Fiv, no tenim embions
03/2015: Una trompa es desobstrueix
09/2015: IA fallida
12/2015: IA fallida
16/09/2016: IA +++++
02/06/2017: Per fi neix la petita de la casa
kabbisa
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dj. des. 24, 2015 2:56 pm

A mi també em va passar.

El "blegh" em venir de cop a la setmana 7-8 i va marxar de cop entre la 14 i la 16. Jo esperava que marxès a la 12, però va continuar fins abans de l'amnio.

Jo no vaig arribar a vomitar mai, ni nàusees fortes, però tenia un mal cos (el "blegh") que només es passava a base de halls i anar menjant poc i sovint. :D
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
corxea
Entrades: 275
Membre des de: dt. set. 01, 2015 5:48 pm
Contacta:

EntradaAutor: corxea » dj. des. 24, 2015 6:33 pm

Blan13, no et preocupis gens, a mi també em va marxar molt ràpid. Li ho vaig comentar a la ginecòloga i va dir que era normal, que podien marxar d'un dia per l'altre. El cigronet t'ha fet un regalet i et deixa gaudir dels menjars de nadal!

BON NADAAAL!!
Blan13

EntradaAutor: Blan13 » ds. des. 26, 2015 7:14 pm

Moltes gràcies a totes i perdoneu no haver contestat abans, doncs de moment, no he vomitat gens ... Però després dels vostres comentaris em quedo més tranquila. Sou totes genials!
la1ri
Entrades: 251
Membre des de: dg. abr. 21, 2013 3:14 pm

EntradaAutor: la1ri » dg. des. 27, 2015 2:51 pm

Blan13 jo estic de 12 setmanes i em va passar el mateix, fa uns dies em va marxar el malestar de cop. Em vaig emparanoiar fins a tal punt que notava que m'havien marxat tots els símptomes, em vaig fer un test d'embaràs i tot. La sorpresa va ser quan vaig veure una ratlleta yan fluixa que vaig pensar clarament que s'havia parat tot. Vaig trucar al gine ben espantada i, després de fer-me una bronca monumental i molt merescuda, em va dir que la hormona pujava fins al màxim a mitjans primer trimestre (nofmalment) per llavors anar baixant. Per aquest motiu que disminueixin els símptomes i la línia del test surti tan fluixeta.

O sigui que ànims que segur que està tot perfecte!
kabbisa
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dg. des. 27, 2015 7:41 pm

Naethda ha escrit:Hola noies, les nàusees i els vómits es deuen a la HGC, la hormona que fabrica primer l'embrió i desprès la placenta quan s'està formant, que es l'encarregada d'evitar que el cos luti (les "restes" que queden a l'ovari desprès de l'expulsió de l'óvul que ha estat fecundat) degeneri i que continui fabricant estrógens i progesterona per tal que l'embaraç avançi. Aquesta hormona va augmentant dia rere dia fins aproximadament la setmana 10 d'embaraç on arriba al seu màxim, a partir d'aquí la placenta entra en funcionamient al 100% i es converteix en la principal productora d'estrógens i progesterona, per tant deixa de ser necesària la presència del cos luti, la hormona va baixant i el cos luti, un cop complerta la seva missió degenera, es per aixó bàsicament que cap al final del primer trimestre les máusees i els vómits deixen de fer acte de presència (la sensibilitat de cada dona respecte a la HGC és diferent, per aixó algunes vomitem o estem nauseoses i d'altres no). Espero que us hagi servit el "tostón" i us quedeu més tranquil·les jeje :ok: Salut i bon embaraç! :-()-)

Uala!! Molt interessant i no ho sabia! Merci pel "toston" :)
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Blan13

EntradaAutor: Blan13 » dl. des. 28, 2015 10:23 am

Moltes gràcies de nou, a totes!

I gràcies Naethda, per aquesta explicació tant complerta i de fàcil comprensió :-()-)

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Baidu [Spider] i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::