Papers a fer un cop ha nascut la criatura
Papers a fer un cop ha nascut la criatura
Hola!!! No he sabut trobar si ja hi havia un post sobre el tema però d'aquí poc ha de néixer la petita i voldríem tenir clar quins papers i a quins llocs s'ha d'anar per fer tots els papers necessaris de la nena i dels pares (i també l'odre si és important...). Som de Girona!
Gràcies!!! ;)
Gràcies!!! ;)
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
Re: Papers a fer un cop ha nascut la criatura
Bones!
Jo entre els apunts de la classe pre-part dedicada a aquest tema i aquesta pàgina web
http://www.tramitsnaixement.com/
vaig confeccionar un llistat propi, ja que depen si estàs casada o el gran que sigui on visquis canvia un pelet la cosa. Jo, al no estar casada, vaig haver d'esperar a què m'arribés el llibre de família, m'ho van fer a l'ajuntament igual que el registre de l'Isaac, pot ser que tu hagis d'anar a dos llocs diferents, assabentate'n bé mentre estiguis embarassada. Ah! i porta fotocòpies de tot, encara que al final te'n sobrin, dels DNI dels dos, de la targeta de la SS, etc, etc.
Si et van sorgint dubtes pregunta, és més fàcil que resumir-ho tot.
Una abraçada,
Anna Maria
Jo entre els apunts de la classe pre-part dedicada a aquest tema i aquesta pàgina web
http://www.tramitsnaixement.com/
vaig confeccionar un llistat propi, ja que depen si estàs casada o el gran que sigui on visquis canvia un pelet la cosa. Jo, al no estar casada, vaig haver d'esperar a què m'arribés el llibre de família, m'ho van fer a l'ajuntament igual que el registre de l'Isaac, pot ser que tu hagis d'anar a dos llocs diferents, assabentate'n bé mentre estiguis embarassada. Ah! i porta fotocòpies de tot, encara que al final te'n sobrin, dels DNI dels dos, de la targeta de la SS, etc, etc.
Si et van sorgint dubtes pregunta, és més fàcil que resumir-ho tot.
Una abraçada,
Anna Maria
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |