Baixa laboral - conducció
- pesoleta314
- :: conillet

- Entrades: 380
- Membre des de: dv. des. 13, 2013 3:17 pm
Baixa laboral - conducció
Treballo en una feina que implica conduir. No és que la meva feina sigui lluny d'on visc, sinó que una part de la feina és anar amunt i avall amb el cotxe. No són gaires quilòmetres diaris (ara mateix, uns 60, tot i que pot variar). Algú sap si tinc dret a agafar-me la baixa abans de la DPP? La meva intenció és agafar-la igualment unes setmanes abans, però m'agradaria saber si per llei em pertoca.
Gràcies.
Gràcies.
Re: Baixa laboral - conducció
Hola,
En el teu cas, crec que el que vols dir és si pots demanar el risc durant l'embaràs. Una cosa és una baixa mèdica, que te la donen si tens alguna complicació durant l'embaràs (lumbàlgia, risc de tenir un part prematur, pèrdues...) i l'altra és que el departament de riscos laborals de la teva empresa consideri com un risc que estiguis conduint tot el dia estant embarassada. Són coses diferents. Ho hauries de preguntar a la teva empresa. Jo sé de llocs on sí que donen aquest permís si condueixes: les conductores d'autobús, les taxistes...
En el teu cas, crec que el que vols dir és si pots demanar el risc durant l'embaràs. Una cosa és una baixa mèdica, que te la donen si tens alguna complicació durant l'embaràs (lumbàlgia, risc de tenir un part prematur, pèrdues...) i l'altra és que el departament de riscos laborals de la teva empresa consideri com un risc que estiguis conduint tot el dia estant embarassada. Són coses diferents. Ho hauries de preguntar a la teva empresa. Jo sé de llocs on sí que donen aquest permís si condueixes: les conductores d'autobús, les taxistes...
- pesoleta314
- :: conillet

- Entrades: 380
- Membre des de: dv. des. 13, 2013 3:17 pm
Re: Baixa laboral - conducció
Gràcies, Flop. Vaig una mica perduda amb el tema baixes. Llavors entenc que depèn totalment de la meva empresa, oi? És una empresa molt petita (familiar) i relativament nova, així que no acostumen a tenir-ne ni idea de tots aquests temes, i si se'ls poden estalviar, millor per ells. Imagino que hauré de mirar un altre tipus de baixa quan arribi el moment. Gràcies de nou.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |