Ecografia 3 i 4D a la província de Girona/voltants
Ecografia 3 i 4D a la província de Girona/voltants
Hola mamis!
Em dic Mireia i estic de gairebé 18 setmanes. L'altre dia em vaig posar a buscar informació sobre les ecos 3 i 4d i vaig llegir que les millors setmanes per fer-la era de la 24 a la 28, així que he començat a preguntar a un parell de mamis del voltant... i m'han dit que a la clínica Girona costa 185€ (buuufff...!!!) i que a Olot hi ha una clínica on costa 90€. Em fa il·lusió fer-me-la, però veig caríssim 185€.
Algú se l'ha feta? A quina setmana?
Coneixeu llocs de la província de Girona/voltants i preus?
Gràcies per l'ajuda!
Em dic Mireia i estic de gairebé 18 setmanes. L'altre dia em vaig posar a buscar informació sobre les ecos 3 i 4d i vaig llegir que les millors setmanes per fer-la era de la 24 a la 28, així que he començat a preguntar a un parell de mamis del voltant... i m'han dit que a la clínica Girona costa 185€ (buuufff...!!!) i que a Olot hi ha una clínica on costa 90€. Em fa il·lusió fer-me-la, però veig caríssim 185€.
Algú se l'ha feta? A quina setmana?
Coneixeu llocs de la província de Girona/voltants i preus?
Gràcies per l'ajuda!
Re: Ecografia 3 i 4D a la província de Girona/voltants
De la província de Girona no sé cap centre. Però mira a letsbonus i a portals d'aquests perquè moltes vegades surten ofertes que valen molt la pena. Nosaltres la vam fer a un centre de Barcelona (EcoBabys) gràcies a una oferta que va sortir a Letsbonus. Valia 140 € i ens va quedar per 70€.
- xirrimirri
- :: rateta

- Entrades: 156
- Membre des de: dc. maig 22, 2013 6:26 am
Nosaltres ho varem fer a traves d'una empresa que va venir a fer l'eco a casa, i després t'entreguen les fotografies i el video en 4D
si no recordo malament ens va costar 79 euros
Pots mirar la seva web: nadons4d.com
Nosaltre en varem quedar encantats.
si no recordo malament ens va costar 79 euros
Pots mirar la seva web: nadons4d.com
Nosaltre en varem quedar encantats.

08/05/2015: 7+3 11.6mm
09/06/2015: 11+6 6.09cm
06/07/2015: 15+5 10.27cm
10/08/2015: 20+5 366gr. Tot correcte!!!
01/10/2015: 28+1 35cm i 1,150kg.
02/11/2015: 32+5 44cm i 2,159kg.
- ratetapetita
- :: puça

- Entrades: 22
- Membre des de: dl. jul. 06, 2015 10:45 am
hola mamis!
estic de 20 setmanes ja!!! i també estic mirant lloc per fer eco de 3D/4D i video i tot això
reconec que he vist fotos que fan una mica de por
però vull tenir aquest record
visc a Banyoles i la veritat que no sé si l'equip del Dr.Ramos és antic però les ecografies normals deixen molt que desitjar
ALGUNA ES VISITA AMB ELL??? què n'opineu???
he llegit el que posa la XIRRIMIRRI i em sembla super interessant!!! QUÈ ME'N DIEU??? com és un post del 2013... si encara és vigent...
he mirat web i els preus son bastant competitius
serà un bon regal de reis
a veure si poseu opinions
petonets!!!
estic de 20 setmanes ja!!! i també estic mirant lloc per fer eco de 3D/4D i video i tot això
reconec que he vist fotos que fan una mica de por
però vull tenir aquest recordvisc a Banyoles i la veritat que no sé si l'equip del Dr.Ramos és antic però les ecografies normals deixen molt que desitjar
ALGUNA ES VISITA AMB ELL??? què n'opineu???
he llegit el que posa la XIRRIMIRRI i em sembla super interessant!!! QUÈ ME'N DIEU??? com és un post del 2013... si encara és vigent...
he mirat web i els preus son bastant competitius
serà un bon regal de reis
a veure si poseu opinions
petonets!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |