Dubte amb el Clearblue digital, ajuda si us plau ...

Salut, dubtes i preparatius.
Ainacc
Entrades: 3
Membre des de: ds. oct. 31, 2015 4:23 pm

Dubte amb el Clearblue digital, ajuda si us plau ...

EntradaAutor: Ainacc » ds. oct. 31, 2015 4:37 pm

Bona tarda,

Perdoneu que entri " a saco" però fa dies que us llegeixo, i al final, m'he decidit. A veure que opineu, pq estic molt ratllada ...
Estic de 5 setmanes justes (contant des de la última regla).
La setmana passada, com que em notava rara, i estem buscant, em vaig fer un clearblue d'aquests digitals i em va donar 2-3 setmanes (el vaig fer a mitg matí) em va extranyar, pq sé molt bé la data de la meva ovulació que va ser per allà al 11-12 i el dissabte passat (contant que crec que el clearblue, conta des de la fecundació) havia d'haver sortit 1-2, em vaig quedar extranyada però de tanta alegria i tot tampoc en vaig fer massa cas.

Total avui, com que em passa, com a alguna noia que he llegit per aquest fòrum, no tinc símptomes i no em crec estar embarassada (tinc una sensació com si no n'estés) m'el torno a fer i em torna a sortir 2-3 setmanes, avui en teoria, contant que vaig ovular el 11-12, seria més normal que sortís dos tres setmanes, oi? pq avui estaria de 3 o quasi de tres ...

el que em ratlla és, és normal que em surtin dues setmanes seguides 2-3 setmanes? (després he vist que l'he de fer a rimera hora i avui l'he tornat a fer, com la setmana passada a mig matí) però com que estc tant tant incrèdula d'estar embarassada ja em sembla que s'ha pogut parar o algo així i sincerament, fins la setmana vinent no em vull tornar a comprar un clearblue, són cars!!

Si us plau, si alguna em pogués contestar, us estaria molt molt agraïda, pq no veieu lo paranoica que estic ... entre no símptomes, que no hi ha manera de pensar que estic embarassada i això de les setmanes ... moltíssimes gràcies a totes i perdoneu que entri tant a saco.
JuditG
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. abr. 07, 2015 9:12 pm

Re: Dubte amb el Clearblue digital, ajuda si us plau ...

EntradaAutor: JuditG » ds. oct. 31, 2015 4:57 pm

Hola Ainacc, jo crec que no li has de donar importància. Pensa que aquests caxarros el que fan és detectar la concentració de l'hormona al pipi. Potser la primer vegada que te'l vas fer, al ser al matí, amb la concetració de pipi, et va detectar molta i per això et va posar 2-3.

Penso que lo important és que et detecti embaràs, però no crec que un clearblue sigui super previsible. També hi ha casos que estan embarassades i els hi dona negatius, perquè no els hi detecta l'hormona...

Crec que no li has de donar importància!

Aixxx!! Quantes pors tenim jooo... El meu marti em diu... "Però vols gaudir de l'embaràs!!" jejeje!! Ell en diu que pensi en positiu, que si algo no va bé ja ens posarem tristos, però que de moment gaudeixi del moment!!
Ainacc

EntradaAutor: Ainacc » ds. oct. 31, 2015 5:17 pm

Hola Judit,
moltes gràcies per contestar, potser sí que no li he de donar importància, però és que m'ha deixat ratllada ... com que sóc tant negativa, ja he pensat que algo no anava bé, no sé si et passa a tu, però tinc una sensació extranyíssima, no sé pq em sembla que no pot ser que em dóni embarassada ... no tinc la sensació d'estar-ho. NO tinc cap símptoma!
JuditG
Entrades: 261
Membre des de: dt. abr. 07, 2015 9:12 pm

EntradaAutor: JuditG » ds. oct. 31, 2015 5:24 pm

Guapa, també ets primerenca com jo, oi? Jejeje

Jo avui faig 6 setmanes, i a part del mal de pits, em trobo la mar de bé. Just ahir em vaig despertar també pensant que algo no anava bé, perquè faig de tot igual que abans de quedar-me, i si, vaig una mica més cansada, però res de l'altre món.

Jo treballo amb moltes embaeassades, nadons i mamis, i moltes diuen que no han tingut res. De fet, ara a les classes de postpart, tinc una mare q li vaig explicar el meu positiu, i ella em diu que amb el primer embaràs es va tobar super bé! I amb el segon, a partir de la 9 va tenir algún mareig i vomit...

Jo vaig per SS, però el dia 11 aniré a fer-me una eco perquè no em puc esperar a la setmana 12 per veure que tot va bé jejeje!
Ainacc

EntradaAutor: Ainacc » ds. oct. 31, 2015 6:16 pm

Hola,

jo vaig a finals de Novembre al gine, però no sé si ho podré aguantar, però clar, fins a les 8 setmanes (serien 6 de concepció) no es veu massa oi?
Quins nervis!
és que no sé ,,, s'em fa mlt molt extrany pensar que estic embarassada ... és una sensació extranya, estic alegre però molt incrèdula, no sé com explicar-ho.
De moment, apart de la parella tampoc ho diria a ningú pq em sembla que com que no pot ser no cal dir-ho. De totes maneres, fins a la eco tampoc diria res ...
Dani6
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dj. oct. 29, 2015 9:20 am

EntradaAutor: Dani6 » dg. nov. 01, 2015 4:57 pm

Hola, Ainacc

Jo, en aquest cas, com diu la JuditG, no em preocuparia massa de que durant dues setmanes seguides et posés 2-3.
A més, comentes que, la primera vegada va sorir dos tres, quan realment, només estaves de 1-2 oi? Llavors si ho mirem bé, aquest cop ha encertat, no estas ni de 1-2 ni de +3.

Si no ho has fet a les mateixes hores, pot ser que d'una setmana a una altra, a l'hora que t'ho hagis fet, no hi hagi el mateix nivell d'hormona.
Suposo que quan s'està de tant poquetes setmanes, és difícil encara que hi hagi un nivell molt elevat d'hormona suposo, per tant si un dia t'ho vas fer a una hora i a l'altre a una altra totalment diferent, doncs potser per això et va sortir.

L'important , tal com diu la JuditG, és que ha sortit positiu.
Pel que fa a que et sembla com si no n'estiguéssis, ja som dues! Jo crec que a totes les que no tenim símptomes, ens passa que en molts moments dubtem, estem de molt poquet, més o menys per setmanes i gine i tot, coincidim molt.
Albinya
Entrades: 5
Membre des de: dt. nov. 03, 2015 6:42 pm

EntradaAutor: Albinya » dt. nov. 03, 2015 7:23 pm

Hola Ainacc, no et preocupis si ha sortit possitiu doncs perfecte! Jo estic de 13 semanes i no he tingut ni un simptome d'embaras fins fa 3 semanes, vull dir que me trobat super bé i he pogut fer de tot, no t'obsessionis i quan et facin la primera eco ja sabras exacte de quan estas, ami només hem va variar de 3 dies i el clear blue ho va clavar, però també es veritat que es un 99% fiable. Lo important es que et trobis bé que ja tindrem temps de trobar-nos pesades jejeje.

Alba

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::