Marejos / fogots (no sé com descriure-ho)
Marejos / fogots (no sé com descriure-ho)
Bones,
estic tot just ara a la setmana 28 i fa un parell de setmanes que no em trobo gairebé alguns dies, sobretot als matins al aixecar-me. Em trobo com marejada, com si m'hagués de caure en qualsevol moment. I després fins ben entrada la tarda estic amb malestar. No sé si atribuir-ho al sucre (la proba em va sortir bé... i m'han punxat a la famàcia i estic bé), als fogos i la calor que passo tot i que la gent porta jaquetes, jo encara vaig d'estiu, a que dormo motl malament pel mal d'esquena i em trobo més cansada... o a tot junt. Dijous tinc metge i li preguntaré però tenia curiositat per si algú més li passa.
Postdata: durant tot l'embaràs no m'havia passat mai (ni en el primer trimestre) ... m'està passant ara a partir de les 26 setmanes!
estic tot just ara a la setmana 28 i fa un parell de setmanes que no em trobo gairebé alguns dies, sobretot als matins al aixecar-me. Em trobo com marejada, com si m'hagués de caure en qualsevol moment. I després fins ben entrada la tarda estic amb malestar. No sé si atribuir-ho al sucre (la proba em va sortir bé... i m'han punxat a la famàcia i estic bé), als fogos i la calor que passo tot i que la gent porta jaquetes, jo encara vaig d'estiu, a que dormo motl malament pel mal d'esquena i em trobo més cansada... o a tot junt. Dijous tinc metge i li preguntaré però tenia curiositat per si algú més li passa.
Postdata: durant tot l'embaràs no m'havia passat mai (ni en el primer trimestre) ... m'està passant ara a partir de les 26 setmanes!
Re: Marejos / fogots (no sé com descriure-ho)
T'has mirat el ferro? A mi em passa quelcom semblant i ès de l'anèmia..
Ostres! no se m'havia acudit que poguès ser anèmia... Li comentaré al metge que en el pròxim anàlisi no se li oblidi mirar les nivells de ferro! :D
A mi també em va passar a partir de menys o menys la mateixa setmana!! A mitja nit tenia com fàstics, i sobretot a les tardes, després de la migdiada (era estiu i estava de vacances), trigava una bona estona a trobar-me bé; tota la tarda feta caldo. En el meu cas no era anèmia. Tampoc no havia tingut nausees ni marejos fins llavors. Ho vaig atribuir a la calor i al canvi d'hàbits; no ho sé (anàlisis i controls prenatals tots OK). Ara em queda molt poc per donar a llum, però ja fa unes setmanes que em va passar i ara tinc altres "dolorets" propis del final de l'embaràs. Ja ens diràs que t'ha dit el metge!
Fes que etc mirin tambe el tema de tiroides! Potser se t'han alterat.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |