llista de neixement girona
- Amapolilla
- :: formigueta

- Entrades: 53
- Membre des de: dt. jul. 07, 2015 4:50 pm
llista de neixement girona
Hola!
Estic de 20 setmanes i ja és hora de començar a organitzar tot el que és tema utencilis per la Noa.
A veure si em podeu donar opinions de botigues de puericultura a Girona. On heu fet vosaltres la vostra llista de neixement, si us ha agradat el tracte, si esta be de preu o es carillu..... A veure si em podeu fer un cop de mà. Pk jo vaig una mica perduda i la veritat és que no se a quina anar...
Merci a totes!
Estic de 20 setmanes i ja és hora de començar a organitzar tot el que és tema utencilis per la Noa.
A veure si em podeu donar opinions de botigues de puericultura a Girona. On heu fet vosaltres la vostra llista de neixement, si us ha agradat el tracte, si esta be de preu o es carillu..... A veure si em podeu fer un cop de mà. Pk jo vaig una mica perduda i la veritat és que no se a quina anar...
Merci a totes!
Re: llista de neixement girona
Hola Amapolilla,
En primer lloc enhorabona per l'embaràs. Jo vaig obrir un post quan estava
de la meva filla del mateix tema. T'adjunto el link on veuràs opinions: viewtopic.php?f=11&t=41506
Nosaltres finalment la varem fer a Milis al C. Sèquia que és la que en la primera visita ens varen tractar millor i la veritat és que ara no n'hem quedat gaire contents. El que hi ha a la llista i la botiga ja ha demanat al proveïdor t'ho fan quedar si o si. 2 amigues em van regalar tovalloles i capes personalitzades que varen comprar pel seu compte i no a la llista i em vaig haver de quedar igualment les de la llista. Així que ara tinc un munt de tovalloles!!!
En quant el tema econòmic, moltes llistes et donen un % de l'import a tu. A Milis no va ser el cas. A part que a quasi totes les botigues que fan llista tenen coses de marca i que barates no són. Per exemple jo he comprat cosetes de la mateixa marca més barates per internet.
Jo crec que en el nostre cas esperàvem que els hi compréssim o l'habitació o el cotxet i no varem comprar res de les dues coses. El cotxet perquè volíem un Uppababy i ells no el teníen. I l'habitació perquè volíem que ens la muntessin i ajustessin i tampoc era el cas. I potser per això el tracte. Espero que tu tinguis més sort.
En primer lloc enhorabona per l'embaràs. Jo vaig obrir un post quan estava
de la meva filla del mateix tema. T'adjunto el link on veuràs opinions: viewtopic.php?f=11&t=41506Nosaltres finalment la varem fer a Milis al C. Sèquia que és la que en la primera visita ens varen tractar millor i la veritat és que ara no n'hem quedat gaire contents. El que hi ha a la llista i la botiga ja ha demanat al proveïdor t'ho fan quedar si o si. 2 amigues em van regalar tovalloles i capes personalitzades que varen comprar pel seu compte i no a la llista i em vaig haver de quedar igualment les de la llista. Així que ara tinc un munt de tovalloles!!!
En quant el tema econòmic, moltes llistes et donen un % de l'import a tu. A Milis no va ser el cas. A part que a quasi totes les botigues que fan llista tenen coses de marca i que barates no són. Per exemple jo he comprat cosetes de la mateixa marca més barates per internet.
Jo crec que en el nostre cas esperàvem que els hi compréssim o l'habitació o el cotxet i no varem comprar res de les dues coses. El cotxet perquè volíem un Uppababy i ells no el teníen. I l'habitació perquè volíem que ens la muntessin i ajustessin i tampoc era el cas. I potser per això el tracte. Espero que tu tinguis més sort.

Hola noies!
nosaltres varem fer la llista a Botigues bonanit / patufet (te dos noms, pk tenen part de botiga de coses de babys i part de botiga de llits, matalassos, toballoles per tota la family). Esta al passeig olot de Girona.
La veritat es que en vam quedar molt contents. Tu tries tot lo que vols, i tho guarden en unes caixes (lo que hi cap), pero sempre pots ferte enrera de qualsevol cosa (excepte lo encarregat expressament com les habitacions de llit convertible, ja que tho fan a mida i a gust). Un cop tanques la llista, pots decidir quedarte lo que hi queda o no, i despres sumen tot lo gastat i et fan un descompte per si vols comprar mes coses (o acabar de pagar el que et quedi per exemple). A mes, et posen la llista per internet, i va molt be pels amics i familiars que no poden passar per la botiga.
A mes, esta força be de preu ja que tenen coses de marca i coses que no. aixo si, la botiga sembla un xic caotica del fotime de coses que hi ha.
nosaltres varem fer la llista a Botigues bonanit / patufet (te dos noms, pk tenen part de botiga de coses de babys i part de botiga de llits, matalassos, toballoles per tota la family). Esta al passeig olot de Girona.
La veritat es que en vam quedar molt contents. Tu tries tot lo que vols, i tho guarden en unes caixes (lo que hi cap), pero sempre pots ferte enrera de qualsevol cosa (excepte lo encarregat expressament com les habitacions de llit convertible, ja que tho fan a mida i a gust). Un cop tanques la llista, pots decidir quedarte lo que hi queda o no, i despres sumen tot lo gastat i et fan un descompte per si vols comprar mes coses (o acabar de pagar el que et quedi per exemple). A mes, et posen la llista per internet, i va molt be pels amics i familiars que no poden passar per la botiga.
A mes, esta força be de preu ja que tenen coses de marca i coses que no. aixo si, la botiga sembla un xic caotica del fotime de coses que hi ha.
Jo no ho he fet, vagi per endavant, però perquè no mires a Bebitus.com?
Jo totes les coses del nen les compro allà, i se que hi ha l'opció de fer llistes de naixement. Tot per internet, suposo que serà més fàcil.
Jo totes les coses del nen les compro allà, i se que hi ha l'opció de fer llistes de naixement. Tot per internet, suposo que serà més fàcil.
- Amapolilla
- :: formigueta

- Entrades: 53
- Membre des de: dt. jul. 07, 2015 4:50 pm
Gràces noies per contestar...
m'han parlat molt be de la botiga bona nit/ patufet... crec que ho fare alla... merci per aconsellar-me.
Ner li faig un cop d'ull al link k m'has posat!
Merci!
m'han parlat molt be de la botiga bona nit/ patufet... crec que ho fare alla... merci per aconsellar-me.
Ner li faig un cop d'ull al link k m'has posat!
Merci!
Hola, què tal?
Nosaltres també estem mirant llocs per la llista de naixement, i no ho tenim gens clar! Hem sentit a parlar bé de Petit's Hipermoble i també de Patufets (coneguda com Matalassos i Somiers). Mirant les pàgines web a la de Patufets hi surt el preu dels productes, però a la de Petit's no en surt cap. Algú en té alguna experiència amb alguna d'aquestes botigues?
Moltes gràcies!
Nosaltres també estem mirant llocs per la llista de naixement, i no ho tenim gens clar! Hem sentit a parlar bé de Petit's Hipermoble i també de Patufets (coneguda com Matalassos i Somiers). Mirant les pàgines web a la de Patufets hi surt el preu dels productes, però a la de Petit's no en surt cap. Algú en té alguna experiència amb alguna d'aquestes botigues?
Moltes gràcies!
Nosaltres varem fer la llista de la nostra peque a Patufets, i molt be. El tracte molt agradable, trobes preus de tot però generalment esta molt be. A mes, si al final hi ha coses de la llista que no vols o que tho han regalat per una altra banda o pots deixar a la botiga sense càrrec (excepte coses personalitzades com l'habitació convetible, cotxet, vinils etc)
gemmac ha escrit:Nosaltres varem fer la llista de la nostra peque a Patufets, i molt be. El tracte molt agradable, trobes preus de tot però generalment esta molt be. A mes, si al final hi ha coses de la llista que no vols o que tho han regalat per una altra banda o pots deixar a la botiga sense càrrec (excepte coses personalitzades com l'habitació convetible, cotxet, vinils etc)
Ah perfecte!
Moltes gràcies Gemma
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |