Nom nen original i curt
Nom nen original i curt
Hola!
Em falten 6 setmanes Per tenir el meu peque... I tenim un problema!!! No ens posem d'acord en el nom!!!!! Busquem un que sigui original!!! Que no se senti gaire i que sigui curt! Si Us plau ens podeu sjudar????? Merci!!!!!
Em falten 6 setmanes Per tenir el meu peque... I tenim un problema!!! No ens posem d'acord en el nom!!!!! Busquem un que sigui original!!! Que no se senti gaire i que sigui curt! Si Us plau ens podeu sjudar????? Merci!!!!!
- marta9
- :: poltre

- Entrades: 657
- Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
- Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)
Re: Nom nen original i curt
El meu es diu Guiu! Ens agrada cada dia més! Buscàvem els mateixos requisits...
El meu fill es diu Gaël. Jo pensava que era un nom força comú, però hi ha moltíssima gent que em diu que no l'havia sentit mai.
G- 5/9/2014
L- 26/9/2016
Test + 2/6/2021
L- 26/9/2016
Test + 2/6/2021
Sindria14 ha escrit:El meu fill es diu Gaël. Jo pensava que era un nom força comú, però hi ha moltíssima gent que em diu que no l'havia sentit mai.
El meu se'n diu! Tot i que no fiquem la dièresi
Nosaltres estem esperant el segon i tot i que encara no hem pensat noms clars i definitius ens agrada molt Teo (Leo és més escoltat) en cas que sigui nen. A més el papi és italià i ens agradaria que tingués el nom igual en les tres llengües, requisit que ja complia Gael, i Mateo ens agrada però trobem més dolç Teo. Luca també ens agrada molt tot i que en català seria Lluc i en castellà Lucas... així que no compleix els requisits
També tens Liam, Iago, Cesc (que ara ja no s'escolta tant), Elias, Jon...
Sumsi ha escrit:Jaïr el meu nebodet és diu així.
Lluc, pot ser se sent més.
Jo tenia una companya de feina que es deia Jaïr, ja veig que és unisex
Abans de res: FELICITATS PER L'EMBARÀS!!!
Aquí tens un petit llistat amb noms curts de nen i de nena i el seu significat: http://www.todopapas.com/embarazo/seman ... ortos-4222
Aquí tens un petit llistat amb noms curts de nen i de nena i el seu significat: http://www.todopapas.com/embarazo/seman ... ortos-4222
Hola!
El meu pare i germa es diuen adelardo, pero tothom els diu ade...i al nebot petit li han posat aixi. ..ade!
Jo nomes conec a ells amb aquest nom.
El meu pare i germa es diuen adelardo, pero tothom els diu ade...i al nebot petit li han posat aixi. ..ade!
Jo nomes conec a ells amb aquest nom.
Ir26 ha escrit:Sindria14 ha escrit:El meu fill es diu Gaël. Jo pensava que era un nom força comú, però hi ha moltíssima gent que em diu que no l'havia sentit mai.
El meu se'n diu! Tot i que no fiquem la dièresi![]()
Nosaltres estem esperant el segon i tot i que encara no hem pensat noms clars i definitius ens agrada molt Teo (Leo és més escoltat) en cas que sigui nen. A més el papi és italià i ens agradaria que tingués el nom igual en les tres llengües, requisit que ja complia Gael, i Mateo ens agrada però trobem més dolç Teo. Luca també ens agrada molt tot i que en català seria Lluc i en castellà Lucas... així que no compleix els requisits![]()
També tens Liam, Iago, Cesc (que ara ja no s'escolta tant), Elias, Jon...
Ostres Téo també és un nom que ens agradaria molt per un segon fill!! I si és nena Léa. És que el pare és francès i tenim la mateixa problemàtica. Noms que es pronunciin igual en català,castellà i francès. Tot un mal de cap.
G- 5/9/2014
L- 26/9/2016
Test + 2/6/2021
L- 26/9/2016
Test + 2/6/2021
Unai, Guim, Quim, Ian...
A veure si us hem pogut ajudar!:-)
A veure si us hem pogut ajudar!:-)
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
El meu fill petit es diu Lau.
Però alguns originals que he sentit últimament:
BOET
KAI
IB
Que tinguis un bon part guapi!
Però alguns originals que he sentit últimament:
BOET
KAI
IB
Que tinguis un bon part guapi!
Ara m'he en recordat d'un altre nom, un company d'institut es deia Amat, no se sent gaire.
Jo vaig conèixer un Ausiàs. No n'he sentit cap més (a part del del segle XVI).
Molt es gracies Noies!!!
Ja tenim nom! Li posar en Nel.
M'encanta!!!
Ja tenim nom! Li posar en Nel.
M'encanta!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |