Part recent Arnau de Vilanova
- MARIACASOLIVA
- :: puça

- Entrades: 33
- Membre des de: dt. jul. 14, 2015 10:56 am
Part recent Arnau de Vilanova
Bones
Jo espero per principis de gener i en principi aniré a l'Arnau de Vilanova. Algú té experiències recents?
Jo espero per principis de gener i en principi aniré a l'Arnau de Vilanova. Algú té experiències recents?
Re: Part recent Arnau de Vilanova
A mi també m'interessa... Em toca al desembre!
Hola! Jo vaig tenir el meu primer fill a l'abril del 2010 i molt bé. Jo vaig tenir una cesària programada. Molt ben atesa, molt bona recuperació, bona estada, tot correcte. Ara tindré el meu segon fill al setembre, ja us contaré que tal l'experiència. Besitos i bon embaràs!
Hola!
Jo el tinc per novembre i m'estic informant, tothom me'n parla genial de l'Arnau i no m'he plantejat pas cap altra opció
Jo el tinc per novembre i m'estic informant, tothom me'n parla genial de l'Arnau i no m'he plantejat pas cap altra opció
- MARIACASOLIVA
- :: puça

- Entrades: 33
- Membre des de: dt. jul. 14, 2015 10:56 am
Ai k bé saber que hi ha bones crítiques i bones experiències. Les que aneu abans ja informareu a veure que tal.
- niisia
- :: conillet

- Entrades: 379
- Membre des de: dc. feb. 20, 2008 7:57 pm
- Ubicació: Sidamon (Lleida)
A mi hem toca per novembre aixi que us anire llegint i ya explicare la meva experiencia.
La primera la vaig tindre al 2008, i no hem va acabar d'agradar gaire...pero va anar tot molt be!!
La primera la vaig tindre al 2008, i no hem va acabar d'agradar gaire...pero va anar tot molt be!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |