Donació sang cordó umbilical

Salut, dubtes i preparatius.
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Donació sang cordó umbilical

EntradaAutor: Mum15 » dj. juny 25, 2015 5:35 pm

Noies que en penseu de fer la donació en banc públic? El meu hospital ho ofereixen, tenia clar que sí però una amiga em va dir que va perdre molta sang per aquest fet de tallar el cordó abans de que deixés de bategar.

Alguna experiencia d'alguna mare?
Imatge
shyla
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Donació sang cordó umbilical

EntradaAutor: shyla » dj. juny 25, 2015 6:56 pm

Realment qui perd sang es el nado. Entre la placenta i el cordo hi ha 1/3 del total de la seva sang, en un nado a terme. Quan deixa de bategar vol dir que tota la sang que anava circulant ha passat al seu cos. Per tant tu estas donant una quantitat de sang molt important que es seva. El mateix si la guardes pel futur...
Imatge Imatge
mimi82
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: mimi82 » dj. juny 25, 2015 9:23 pm

Hola, jo encara no sóc mami, però jo tinc molt clar que deixaré bategar el cordó fins que es pari...
Jo i el meu home som donants de sang de fa anys, procurem donar cada any fins a 2 cops, però en aquest cas serem egoistes i deixarem que la peque es beneficiï de la seva sang, ho tenim molt parlat i meditat.
Però és una decisió molt personal...
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dj. juny 25, 2015 9:58 pm

Doncs jo ho vaig fer molt convencuda nomes pensar que pugui ajudar a curarse un bebe com el meu que no tingui tanta sort, no puc deixar de fer-ho...
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dj. juny 25, 2015 10:15 pm

Jo també la vaig donar, ho tenia claríssim! Igual que sóc donant de sang i de mèdula. També per que ningú t'assegura que deixin bategar el cordó, normalment es talla al moment als hospitals..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
shyla
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dj. juny 25, 2015 10:36 pm

Aixo esta canviant, la OMS recomana no tallar fins que pari de bategar.
Imatge Imatge
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dj. juny 25, 2015 10:45 pm

Tant de bo sigui cert el que dius, però la OMS recomana tantes coses que els pediatres i els gines es passen pel forro.. Jo aquest cop que ja sé de que va la història penso estar més al tanto..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
petitajo
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

EntradaAutor: petitajo » dv. juny 26, 2015 8:47 am

Jo tambe vaig fer donacio i trobo (ara em direu radical) q tothom ho hauria de fer.

Es una sang q pot salvar vides!!!!

No siguem egoistes ni busquem tres potes al gat, els nostres nadons no s'hi juguen la vida donant aquesta sang, en canvi el fill d'una altre mare si q s'esta jugant la vida si no la reb.
Imatge

Imatge
Nineta22
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

EntradaAutor: Nineta22 » dv. juny 26, 2015 10:54 am

Jo estic d'acord petitajo!
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dv. juny 26, 2015 11:03 am

Totalment d'acord petitajo! Deu no vulgui q cap dels nostres fills en necessites mai pero aixo es una loteria... i en aquell moment segur que agrairiem infinitament la generositat d'altres pares...
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dv. juny 26, 2015 11:07 am

Nosaltres també vam fer donació, però al final no es va poder donar perque el PH va sortir alterat i del clampatge un petit hematoma, i es va fer inservible. El meu petit va evolucionar perfectissimament, i tot no haver-lo pogut donar, estic contenta d'haver-ho decidit. Aquesta sang és molt útil per a nens malalts i ara sí, siguent egoïsta jo penso: i si el meu en necessités??
Nosaltres tb som donants de sang, m'estic plantejant ser-ho de medul·la, que no costa res, i vam creure que tot el que pugui salvar vides ( i no posi en perill la nostra és cla)r, endavant!!!
siusiu
Membre des de: dj. oct. 11, 2012 12:44 pm

EntradaAutor: siusiu » dv. juny 26, 2015 2:36 pm

Totalment d'acord amb la petitajo i companyia!!

Nosaltres també vam fer la donació convençuts i ho tornarem a fer ara, si a algú li pot servir, encantats de poder ajudar una miqueta a fer el món una mica millor! un nen a terme sense complicacions esta clarissim que pot tirar endavant sense grans problemes...l'avantatge marginal de deixar bategar vs la possibilitat de salvar una vida...francament, encara que sigui el meu nen, ho tinc clar!
Altra cosa són nens prematurs o amb problemes durant el part o aixi, pero aleshores els mateixos metges no et deixarien fer la donació!
siusiu
Membre des de: dj. oct. 11, 2012 12:44 pm

EntradaAutor: siusiu » dv. juny 26, 2015 2:39 pm

Ah, i els bancs privats em semblen el colmo de l'egoïsme si no hi ha antecedents o alguna cosa així...ja posats a fer polèmica :)
Perquè a més pel que ens van explicar als cuross pre-part no hi ha CAP garantia que la sang del propi cordó sigui la solució si el propi nen té problemes ... una d'aquelels coses que és millor posar la nostra gota al pot comú is mai ens cal aigua demanar a veure si n'hi ha al pot comú per nosaltres...
kittie
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

EntradaAutor: kittie » dv. juny 26, 2015 9:52 pm

Nosaltres tambe vam fer la donacio publica i la nena no va tenir ni ha tingut cap problema de pes ni de salut. Ho tornariem a fer sens dubte. Sobre els bancs privats, oenso que hi ha tot un negoci muntat al voltant d'aixo i nomes que t'informis una mica te n'adones de la seva poca utilitat en realitat.

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::