Dubtes Cotxet Jané o Casualplay!

Salut, dubtes i preparatius.
rufeta
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dg. març 08, 2015 9:52 pm

Dubtes Cotxet Jané o Casualplay!

EntradaAutor: rufeta » dl. juny 15, 2015 12:22 pm

Hoal noies!

Després de donar-li moltes voltes i mirar i remirar molt, tenim els dos cotxets finalistes, que són:

- Jané Muum trio, que inclou el portabebés koos i el cabàs micro (489€)
- Casualplay match 3 Loop, que inclou el portabebés grup 0 i el cabàs cot (589€)

A la tenda ens han dit que a nivell de qualitat están al mateix nivell. A mi per estètica m'agrada més el Casualplay, però el meu marit diu que el Jané que a més són 100€ menys, ja està bé.

A veure si alguna de vosaltres que tingui algun d'aquets models em pot explicar la seva experiència i així ens acabem de decidir.

Moltes gràcies >.-<: >.-<: >.-<:
MIMOSETA
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dj. març 19, 2015 3:43 pm

Re: Dubtes Cotxet Jané o Casualplay!

EntradaAutor: MIMOSETA » dl. juny 15, 2015 3:09 pm

Tot just ens acabem de posar a mirar cotxets, i el que més ens crida l'atenció és el Jané Muum. A veure si algú ens explica què tal!! :miko:
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2145
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » dl. juny 15, 2015 3:21 pm

Bones!
Jo tinc el Jané i em va perfecte!
Jo vaig mirar molt el tema del maleter, perquè el tinc petit, vaig anar a la botiga amb el meu cotxe i vam provar varis models plegats i al maleter. en el nostre cas, però, el cuco no és homologat per anar al cotxe, és a dir, que sempre va al maxicosi.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
eli_silmarwen
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. maig 14, 2015 8:14 pm

EntradaAutor: eli_silmarwen » dl. juny 15, 2015 3:43 pm

Si us agrada més el Casualplay i el problema és el preu, al web d'Eurekakids fa un temps el vaig veure per 525€ amb un codi de descompte del 12% (CODIGOSDESCUENTO.COM) així que per 35€ de diferència potser pagaria la pena que us quedessiu amb el que més us agrada.

Jo encara estic decidint quin cotxet comprar, m'agraden els dos però ja tinc decidit que com a molt vull un dúo o un cabas convertible en cadira de passeig ja que la cadira del cotxe la compraré apart.
Imatge
rufeta

EntradaAutor: rufeta » dt. juny 16, 2015 8:18 am

Anna Maria ha escrit:Bones!
Jo tinc el Jané i em va perfecte!
Jo vaig mirar molt el tema del maleter, perquè el tinc petit, vaig anar a la botiga amb el meu cotxe i vam provar varis models plegats i al maleter. en el nostre cas, però, el cuco no és homologat per anar al cotxe, és a dir, que sempre va al maxicosi.
Abraçades,
Anna Maria

Moltes gràcies per la teva opinió Anna Maria!

Nosaltres tenim un maleter força gran i tant el Jané con el Casualplay ens hi caben prou bé, tot i que també busco que plegat quedi recollidet, que després quan arribi la nostra nena segur que anem carregats amb molts més trastos que no pas ara. Els dos models que tenim al cap inclouen el portabebés homologat pel cotxe, el cabàs pel cotxet pels primers mesos i el cotxet. M'agradaria no tenir que comprar una segona cadira de passeig com fa tothom i poder amortitzar aquesta compra, no se si al final ho aconseguirem.

A mi el muum m'agrada molt, és molt lleuger i de fet era la primera opció fins que em van ensenyar el casualplay. Trobo que la capota de l'edició d'aquest 2015 és massa gran, vaig mirar opinions i havia qui deia que el Muum de 2014 pecava del contrari i que era massa petita. Tu quin model tens?
rufeta

EntradaAutor: rufeta » dt. juny 16, 2015 8:24 am

eli_silmarwen ha escrit:Si us agrada més el Casualplay i el problema és el preu, al web d'Eurekakids fa un temps el vaig veure per 525€ amb un codi de descompte del 12% (CODIGOSDESCUENTO.COM) així que per 35€ de diferència potser pagaria la pena que us quedessiu amb el que més us agrada.

Jo encara estic decidint quin cotxet comprar, m'agraden els dos però ja tinc decidit que com a molt vull un dúo o un cabas convertible en cadira de passeig ja que la cadira del cotxe la compraré apart.

Hola Eli!

Moltíssimes gràcies per la teva resposta i per això dels descomptes, ara he vist que al web tenen el Casualplay també a 589€ (a tot arreu l'he trobat al mateix preu) però efectivament puc aplicar aquest descompte del 12% que em deies i em surt només 30€ més car que el Jané!

Dius que tu compraràs la cadira de cotxe a part? Et refereixes a un maxi cosi? Perquè crec que surt millor de preu comprar les 3 peces o potser estic equivocada?
rufeta

EntradaAutor: rufeta » dt. juny 16, 2015 8:31 am

MIMOSETA ha escrit:Tot just ens acabem de posar a mirar cotxets, i el que més ens crida l'atenció és el Jané Muum. A veure si algú ens explica què tal!! :miko:

Hola mimoseta!

A veure si acabem de treure l'aigua clara entre totes, doncs!
rufeta

EntradaAutor: rufeta » dt. juny 16, 2015 8:42 am

Per cert, ahir ho pensava. Algú sap si amb les rebaixes fan descomptes als cotxets? Perquè crec que ens esperarem a l'1 de juliol per si de cas rebiaxen el preu, tot i que el Jané ja l'he trobat força econòmic em penso!
eli_silmarwen

EntradaAutor: eli_silmarwen » dt. juny 16, 2015 8:05 pm

Doncs finalment avui he comprat el duo Urban Chicco, que ja el tenia en ment i m'he decidit després d'anar a una tenda. En el meu cas el que m'estalvio en el cotxet ho gastaré en la cadira del cotxe que crec és la compra més important: una Kipplan Kiss 2 (grup 0+/1) a contramarxa fins els 4 anys.

Jo durant un mes he mirat moooolt per internet les ofertes i demés i normalment quan estan rebaixats és perquè són models anteriors (a vegades només canvia la gama de colors però per exemple en el Muum canvia el fre, que és de mà al model del 2014 i de peu al del 2015) o perquè estan de liquidació. Si no, com dic, les tendes online normalment tenen codis de descompte que poden baixar una mica el preu. A les rebaixes se suposa que en segons quines tendes i quines marques hi haurà descomptes però depèn com si veus una oferta ja és millor aprofitar-la.

En el meu cas l'Urban l'he comprat online per 344€ la cadireta i dos packs de color quan en la tenda física a la que he anat aquest matí estava en promoció per 399€ i només un pack de color (un segon costava 50€ més) així que no m'ho he pensat més i he agafat l'oferta online...
Imatge
rufeta

EntradaAutor: rufeta » dc. juny 17, 2015 9:48 am

eli_silmarwen ha escrit:Doncs finalment avui he comprat el duo Urban Chicco, que ja el tenia en ment i m'he decidit després d'anar a una tenda. En el meu cas el que m'estalvio en el cotxet ho gastaré en la cadira del cotxe que crec és la compra més important: una Kipplan Kiss 2 (grup 0+/1) a contramarxa fins els 4 anys.

Jo durant un mes he mirat moooolt per internet les ofertes i demés i normalment quan estan rebaixats és perquè són models anteriors (a vegades només canvia la gama de colors però per exemple en el Muum canvia el fre, que és de mà al model del 2014 i de peu al del 2015) o perquè estan de liquidació. Si no, com dic, les tendes online normalment tenen codis de descompte que poden baixar una mica el preu. A les rebaixes se suposa que en segons quines tendes i quines marques hi haurà descomptes però depèn com si veus una oferta ja és millor aprofitar-la.

En el meu cas l'Urban l'he comprat online per 344€ la cadireta i dos packs de color quan en la tenda física a la que he anat aquest matí estava en promoció per 399€ i només un pack de color (un segon costava 50€ més) així que no m'ho he pensat més i he agafat l'oferta online...

Molt bé Eli ja teniu cotxet >.-<:
I a més també t'ha sortit molt bé de preu, has trobat una bona oferta! A quina web l'has comprat?

En el nostre cas ens deixen una cadira de cotxe Rommer, a partir del 9 mesos fins els 4 anys. Ens han dit que és molt bona en quant a seguretat, jo també sóc del mateix parer que tu. Sobre el cotxet Jané, és del 2015. El del 2014 tenien una oferta per 429€ i només en color marró. per la diferència de preu (60€) si ens decantem per Jané agafarem el del 2015 que m'agraden molt més els teixits i a més podem triar color.

Si triem Jané no m'esperaré a rebaixes, perquè a la tenda ja em van dir que no estaria més rebaixat del que ja ho venen. Si finalment l'escollit és el Casualplay si que potser ens esperem, ja que a tot arreu l'he vist al mateix preu. Aquest divendres aprofitaré per veure els dos altre cop en directe i decidir-nos!

Ja us explicaré.

Abraçades
rufeta

EntradaAutor: rufeta » dt. juny 23, 2015 9:56 am

Naethda ha escrit:Nosaltres vam comprar el Muum (model 2013) i desprès me'n vaig penedir molt, doncs no ens va donar més que problemes: al poc de comprar-lo li va caure un dels "embellecedores" que porta al xassís allà on fa el joc per doblar-se, el grup 0+, apart de que com a SRI es MOLT DOLENT I MOLT INSEGUR (d'això es del que més em vaig penedir) se'n va espatllar dues vegades (la primera vegada la nansa que serveix per transportar-lo i que al cotxe ha de quedar fixe contra el seient es va encallar i no funcionava, i la segona vegada van er els anclatges per fixar-lo al cotxet). El material textil de la cadira em sembla força dolent, es nota al tacte com tipus poiléster (suposo que deu ser el principal material) i la veritat, tota la cadira en si és una mica "trasto". Només us diré que als 8 mesos ens vam comprar un Bee3 (que serà el que segurament farem servir amb un segon) i com a SRI ens vem comprar la Kiss 2 (regal de la familia per Nadal). No me la tornaria a comprar pas, millor una cadira de dues peçes i comprar un bon SRI apart. Espero que us serveixi!

Hola Naethda!

Moltes gràcies per la teva opinió. Finalment ens hem decidit pel Casualplay Loop precisament pel que comentes, el el chasis del cotxet i el material tèxtil trobo que és de més qualitat que el Jané. La única pega que té és que quan posem el cabàs quasi no hi ha espai per deixar coses al cistell de sota, però com que només el farem servir uns mesos doncs penso que potser tampoc passa res!
I en relació a la cadireta ens deixen una roomer, si no faria igual un dos peces i cadireta pel cotxe a banda.
eli_silmarwen

EntradaAutor: eli_silmarwen » dt. juny 23, 2015 8:11 pm

rufeta ha escrit:
eli_silmarwen ha escrit:Doncs finalment avui he comprat el duo Urban Chicco, que ja el tenia en ment i m'he decidit després d'anar a una tenda. En el meu cas el que m'estalvio en el cotxet ho gastaré en la cadira del cotxe que crec és la compra més important: una Kipplan Kiss 2 (grup 0+/1) a contramarxa fins els 4 anys.

Molt bé Eli ja teniu cotxet >.-<:
I a més també t'ha sortit molt bé de preu, has trobat una bona oferta! A quina web l'has comprat?

En el nostre cas ens deixen una cadira de cotxe Rommer, a partir del 9 mesos fins els 4 anys. Ens han dit que és molt bona en quant a seguretat, jo també sóc del mateix parer que tu. Sobre el cotxet Jané, és del 2015. El del 2014 tenien una oferta per 429€ i només en color marró. per la diferència de preu (60€) si ens decantem per Jané agafarem el del 2015 que m'agraden molt més els teixits i a més podem triar color.

Si triem Jané no m'esperaré a rebaixes, perquè a la tenda ja em van dir que no estaria més rebaixat del que ja ho venen. Si finalment l'escollit és el Casualplay si que potser ens esperem, ja que a tot arreu l'he vist al mateix preu. Aquest divendres aprofitaré per veure els dos altre cop en directe i decidir-nos!

Ja us explicaré.

Abraçades

Vaig comprar la cadira al web d'Eurekakids amb el codi de descompte i els packs de color a una tenda outlet i de segona ma de Còrdova que té tenda online també, en menys de 24 hores tenia el cotxet complet a casa!

Ja ens diras per quin t'has decidit al final ;)
Imatge
MIMOSETA

EntradaAutor: MIMOSETA » dl. juny 29, 2015 8:51 am

rufeta, el model de Jané muum per 489.-€, era el del 2015? On l'has trobat per aquest preu? Jo estic mirant i a tot arreu el preu son 600.-€. Algú sap on el puc trobar millor de preu?
D'altra banda, ens van ensenyar els models de bebecar i són una pasada... però caríssims!!! :-((
rufeta

EntradaAutor: rufeta » dl. juny 29, 2015 5:53 pm

MIMOSETA ha escrit:rufeta, el model de Jané muum per 489.-€, era el del 2015? On l'has trobat per aquest preu? Jo estic mirant i a tot arreu el preu son 600.-€. Algú sap on el puc trobar millor de preu?
D'altra banda, ens van ensenyar els models de bebecar i són una pasada... però caríssims!!! :-((

Hola mimoseta!

Era el model 2015! El vaig trobar a Badalona, a Les 4 llunes. La botiga està a l'avinguda President Companys número 28-32. Et deixo el telèfon per si vols trucar! 93 464 79 99.
MIMOSETA

EntradaAutor: MIMOSETA » dc. jul. 01, 2015 2:40 am

Moltes gràcies!!
eli_silmarwen

EntradaAutor: eli_silmarwen » dv. jul. 03, 2015 9:08 pm

Rufeta al final vas comprar el Casualplay? He vist una oferta a Todopapás, sembla ser que és l'últim que els hi queda però és només en color vermell y el venen per 474€:

https://www.todopapas.com/tienda/pasear ... play-23390
Imatge
rufeta

EntradaAutor: rufeta » dg. jul. 05, 2015 5:24 pm

eli_silmarwen ha escrit:Rufeta al final vas comprar el Casualplay? He vist una oferta a Todopapás, sembla ser que és l'últim que els hi queda però és només en color vermell y el venen per 474€:

https://www.todopapas.com/tienda/pasear ... play-23390

Eli!!! Moltes gràcies!!!

Nooo, encara no l'hem comprat, està decidit que finalment ens quedem amb el Casualplay. Ara estic esperant que portin el color lava rock a auna botiga que em van dir que el tindrien. Estem -o estàvem abans de veure aquesta oferta de todopapas- entre el color lava rock y el metal. Però la veritat és que aquesta oferta que has posat tu és una passada!

Aixxx ja us explicaré què decidim! Aquesta setmana vinent m'agradaria ja comprar-lo! Avui estem pintant l'habitació de la nostra nena, quina calor :***:

Petons
MIMOSETA

EntradaAutor: MIMOSETA » dl. jul. 06, 2015 9:03 am

Al final, nosaltres ens hem decantat pel JANE. L'hem comprat a Prenatal per 585.-€; amb aquesta calorada no ens venia de gust anar fins a Badalona (tenim Prenatal al costat de casa). No ens que ens atenguessin de meravella, però de debò que jo no podia caminar més (la calor m'aixafa moltíssim). A més també vam acabar de preparar l'habitació per pintar-la (el meu marit començarà avui... si no es desfà abans!!!)
rufeta

EntradaAutor: rufeta » dt. jul. 07, 2015 11:50 am

Doncs nosaltres també ja ens hem decidit per fi jajaja. Ahir vaig comprar el casualplay en color metal a la web d'eurekakids amb el descompte del 12% que em va dir la Eli -moltíssimes gràciesss!- per 523€

Apa ara a espera que ens arribi en una setmaneta! Ara ja toca posar-se amb altres cosetes, com per exemple el bressol! Vaig veure un de la casa Pari, però com que són italians les mides no són les standards de 120x60 i necessita un matalàs de 124x64, així que no se què farem! Ja us explicaré.

Petons
eli_silmarwen

EntradaAutor: eli_silmarwen » dt. jul. 07, 2015 5:46 pm

Me n'alegra molt noies que ja hagueu comprat el cotxet! Ja veureu la il·lusió que fa quan arriba ;)

Jo també he de mirar encara el bressol i he de tenir molta cura amb les mides perquè depèn com no cap al buit al costat del llit... i si les mides interiors no són estandards és un rotllo després a l'hora de buscar matalàs, llençols, etc. tot i que avui dia amb internet és més fàcil. Si necessites ajuda en alguna cosa no dubtis en demanar-la ;)
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::