Té, canyella i embaras
Té, canyella i embaras
Hola a tothom!
Enceto tema perque no n'he sapigut trobar un altre d'anterior que anés sobre el tema.
El cas es que ara estem en la recerca d'un segon fill, i amb sospites de què ja tenim panxeta, i m'estic començant a preocupar pel tema infusions i tes.
M'agrada molt beure te, sobretot té vermell i té verd. Normalment, faig 2 té vermells al dia, i algun te verd. Alguns dies més, algun menys, depen. I al té vermell sempre m'hi acostumo a posar canyella...I mirant mirant, he vist que no és massa aconsellable per l'embaràs, ja que podria estimular contraccions, i això no es adequat a setmanes inicials de embaràs...
M'he comprat té rooibos, ja amb intenció de deixar té i passar-me al rooibos quan es confirmi la
, però me l'he comprat de canyella...
Soc aixi...
Va, arribo a casa, i llegeixo lo de la canyella...
Alguna de vosaltares ho sap del cert? O ho ha preguntat /li han dit algun metge, comadrona...
I, si per mala sort he de suspendre el tema canyella...que em recomaneu? Quines infusions són més aconsellables a part del rooibos? És que al primer embaràs no m'havia aficionat al té encara...i no tinc precedents...
Gràcies
Enceto tema perque no n'he sapigut trobar un altre d'anterior que anés sobre el tema.
El cas es que ara estem en la recerca d'un segon fill, i amb sospites de què ja tenim panxeta, i m'estic començant a preocupar pel tema infusions i tes.
M'agrada molt beure te, sobretot té vermell i té verd. Normalment, faig 2 té vermells al dia, i algun te verd. Alguns dies més, algun menys, depen. I al té vermell sempre m'hi acostumo a posar canyella...I mirant mirant, he vist que no és massa aconsellable per l'embaràs, ja que podria estimular contraccions, i això no es adequat a setmanes inicials de embaràs...
M'he comprat té rooibos, ja amb intenció de deixar té i passar-me al rooibos quan es confirmi la
, però me l'he comprat de canyella...
Soc aixi...
Va, arribo a casa, i llegeixo lo de la canyella...Alguna de vosaltares ho sap del cert? O ho ha preguntat /li han dit algun metge, comadrona...
I, si per mala sort he de suspendre el tema canyella...que em recomaneu? Quines infusions són més aconsellables a part del rooibos? És que al primer embaràs no m'havia aficionat al té encara...i no tinc precedents...
Gràcies
Re: Té, canyella i embaras
La meva acupunturera em va recomanar no prendre canyella els dies abans de la regla si vull tenir
. Quan ja ha vingut la maleïda warry doncs va molt bé prendre, pq ajuda a que l'úter quedi ben net. També em va dir que era súper recomanable per accelerar el part (quan ja has complert les 38 setmanes). Resum, jo no m'ho prendria durant uns dies... no passa res.
Del te no me n'ha dit res, encara que totes les coses que et facin estar nervioses millor que no (com el cafè). Ara això depen de cadascú...
Molta sort a la cerca!!
. Quan ja ha vingut la maleïda warry doncs va molt bé prendre, pq ajuda a que l'úter quedi ben net. També em va dir que era súper recomanable per accelerar el part (quan ja has complert les 38 setmanes). Resum, jo no m'ho prendria durant uns dies... no passa res.Del te no me n'ha dit res, encara que totes les coses que et facin estar nervioses millor que no (com el cafè). Ara això depen de cadascú...
Molta sort a la cerca!!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Bon dia ele83 i Dalilala!
Precisament aquest matí se m'ha encés la llumeta per aquest tema! Resulta que jo també sóc molt aficionada a les infusions i aquest matí m'he pres una infusió d'arrel de regalèssia i ara em feia mal al baix ventre, inclús m'estava agafant punxadetes, així que he buscat una mica per internet, però no n'he tret l'aigua clara. La meva conclusió és deixar de prendre infusions fins que torni a veure al gine d'aquí dues setmanes, m'estimo més no jugar-me-la, tot just estic de 5 setmanes i algo, encara no ho se ben bé, suposo que m'ho confirmarà a la propera visita.
Precisament aquest matí se m'ha encés la llumeta per aquest tema! Resulta que jo també sóc molt aficionada a les infusions i aquest matí m'he pres una infusió d'arrel de regalèssia i ara em feia mal al baix ventre, inclús m'estava agafant punxadetes, així que he buscat una mica per internet, però no n'he tret l'aigua clara. La meva conclusió és deixar de prendre infusions fins que torni a veure al gine d'aquí dues setmanes, m'estimo més no jugar-me-la, tot just estic de 5 setmanes i algo, encara no ho se ben bé, suposo que m'ho confirmarà a la propera visita.
30/05/2015 TE+
04/06/2015 Veiem el saquet!
25/06/2015 Veiem i escoltem el teu cor, que batega a tot drap!
26/08/2015 Ets un nen!
04/06/2015 Veiem el saquet!
25/06/2015 Veiem i escoltem el teu cor, que batega a tot drap!
26/08/2015 Ets un nen!
Gràcies a les dues!
Doncs si, suposo que el millor serà deixar infusions i tés per més endavant...però és que ho trobaré tant a faltar després de dinar, sopar...
Ja se'm fa la boca aigua...
El té entenc que no, per tema teina, estimulació...i com diu la Dalilala pot posar nervios, i no seria aconsellable...ARa, el rooibos, he anat llegint,i cap problema pel que sembla.
Veig menys clar el tema de la canyella...si no ho diu enlloc de forma clara, entenc que millor no abusar, però que per poquet no crec que passi res...De tota manera, si finalment estic
(m'emociono), no preguntaria a llevadora o gine quan toqui.
Novateta, si et diuen algo quan vagis a gine, comparteix la info!!! Les aficionades a tés i infusions t'ho agrairem!
Doncs si, suposo que el millor serà deixar infusions i tés per més endavant...però és que ho trobaré tant a faltar després de dinar, sopar...
Ja se'm fa la boca aigua...El té entenc que no, per tema teina, estimulació...i com diu la Dalilala pot posar nervios, i no seria aconsellable...ARa, el rooibos, he anat llegint,i cap problema pel que sembla.
Veig menys clar el tema de la canyella...si no ho diu enlloc de forma clara, entenc que millor no abusar, però que per poquet no crec que passi res...De tota manera, si finalment estic
(m'emociono), no preguntaria a llevadora o gine quan toqui.Novateta, si et diuen algo quan vagis a gine, comparteix la info!!! Les aficionades a tés i infusions t'ho agrairem!

Hola!
Aquest és un tema que a mi em porta de cap tot l'embaràs, però ja estic de 7 mesos i encara no he aconseguit treure'n aigua clara...
Els diferents gines que anat veient m'han dit que cap problema en beure infusions tret de l'Anís estrellat i les diuretiques, el te amb moderació pel tema teina...
Ara bé, a les herboristeries, les nutricionistes m'han dit que res d'infus, que no esta demostrat que afectin al fetus.
Al final, jo en prenc però sense abusar (una al dia Com a molt quan abans en prenia 3 al dia)
Ah, i el roiboos recomanat per la meva fusió que també es mig naturista, no fa cap mal i a més va be pel restrenyiment, això sí, sense canyella! La canyella fora totalment!
I si tot i així no ho tens clar, a mi em van dir que només "tenyis " l'aigua amb les infusions, posar-les i teure-les aixi menys afectaria...
Un últim incís, llegint per Internet no recomanen la camamilla per risc d'avortament, jo de moment potser l'evitaria....
A veure si no et falla la intuïció i tens una panxu com una casa!!!
Aquest és un tema que a mi em porta de cap tot l'embaràs, però ja estic de 7 mesos i encara no he aconseguit treure'n aigua clara...
Els diferents gines que anat veient m'han dit que cap problema en beure infusions tret de l'Anís estrellat i les diuretiques, el te amb moderació pel tema teina...
Ara bé, a les herboristeries, les nutricionistes m'han dit que res d'infus, que no esta demostrat que afectin al fetus.
Al final, jo en prenc però sense abusar (una al dia Com a molt quan abans en prenia 3 al dia)
Ah, i el roiboos recomanat per la meva fusió que també es mig naturista, no fa cap mal i a més va be pel restrenyiment, això sí, sense canyella! La canyella fora totalment!
I si tot i així no ho tens clar, a mi em van dir que només "tenyis " l'aigua amb les infusions, posar-les i teure-les aixi menys afectaria...
Un últim incís, llegint per Internet no recomanen la camamilla per risc d'avortament, jo de moment potser l'evitaria....
A veure si no et falla la intuïció i tens una panxu com una casa!!!
Jo crec que tot és questió de proporcions i quantitats. si prendre ni que sigui una mica de canyella fos perjudicial, tots els metges avisarien ( al igual com fan amb els embotits i la toxoplasmosis ) Que vigilessis amb els pastissos, cremes catalanes, brioixos, galetes, natilles, flams... Hi ha molts aliments que prenem que porten canyella. No sóc una experta, però quan parlen de que la canyella no es bona es deuen referir a prendre canyella a "punta pala" cada dia. Una infusió de roiboos, on l'ingredient principal és el Roiboos, amb una mica de canyella per donar-hi gust no crec que faci mal a ningú.
Es com l'albahaca, comences a mirar per internet i a molts llocs diuen que es abortiva, però encara no m'he trobat cap metge o doctora que em digui que no puc menjar pasta al pesto. ...
Es com l'albahaca, comences a mirar per internet i a molts llocs diuen que es abortiva, però encara no m'he trobat cap metge o doctora que em digui que no puc menjar pasta al pesto. ...
Buh! ha escrit:Jo crec que tot és questió de proporcions i quantitats. si prendre ni que sigui una mica de canyella fos perjudicial, tots els metges avisarien ( al igual com fan amb els embotits i la toxoplasmosis ) Que vigilessis amb els pastissos, cremes catalanes, brioixos, galetes, natilles, flams... Hi ha molts aliments que prenem que porten canyella. No sóc una experta, però quan parlen de que la canyella no es bona es deuen referir a prendre canyella a "punta pala" cada dia. Una infusió de roiboos, on l'ingredient principal és el Roiboos, amb una mica de canyella per donar-hi gust no crec que faci mal a ningú.
La infusió de roiboos que jo conec i si es la que parla la companya, porta un alt percentatge de canyella, i a mi expressament me l'han desaconsellada, no un metge, però sí nutricionistes que s'han informat... i si, tens tota la raó que el risc està en abusar-ne (suposo), però jo personalment, sabent-ho ho evito, no em moriré per evitar la canyella 9 mesos com tampoc ho faré sense menjar pernil (tot i que en aquest tema també hi ha molta controversia ja que hi ha gines que diuen que res de res, i d'altres que diuen que si en x anys no has agafat la toxo, seria molt mala sort agafar-la ara...).
I suposo que no et prohibeixen la canyella, ni la albahaca, ni totes les coses que potser no son massa aconsellables, perque potser ens quedariem sense poder menjar res..., però jo personalment si m'assabento que alguna cosa en concret es desaconsella, miro d'informar-me i si s'escau doncs l'evito.
Doncs jo em faig unes truites amb tomàquet i alfàbrega boníssimes!! (de tant en tant) I prenc camamilla, també de tant en tant. A mi em van dir que podia. Com ja vaig dir en un altre post, busquis el que busquis a internet et diran que és perjudicial. Jo tinc diabetes gestacional; si a més no hagués passat la toxoplasmosis i hagués de fer cas de tot el que et diuen que no està demostrat que afecta al fetus...menjaria aire!! Penso que tot està en la mesura; per lògica, menys mal farà una camamilla que un croasan de xocolata, amb la quantitat de químics, conservants, colorants...que porta. És la meva opinió, es clar... Per cert, algún rooibos amb canyella també m'he pres.
Moltes gràcies a totes!
Si que crec també que lo ideal es no abusar, però també es cert que si tenim dubtes o sabem que alguna cosa pot no ser aconsellable pel nen/a, doncs millor prevenir!! Així que, molt a pesar, crec que canyella fora...potser algun dia suelta si em ve molt de gust, doncs si, però no un té rooibos cada dia.... Per cert, la infusió que parlo és la del TeaShop...per si algú la coneix o en té a casa...no sé si és a la que es refereix la mimi82.
Per si de cas, avui m'he comprat rooibos normal
Aixi em puc fer la infusió de la nit tranquila!
Gràcies per la info de l'alfabrega...no ho sabia, i de vegades me'n poso a l'amanida! Ho tindré en compte per no abusar...
Si que crec també que lo ideal es no abusar, però també es cert que si tenim dubtes o sabem que alguna cosa pot no ser aconsellable pel nen/a, doncs millor prevenir!! Així que, molt a pesar, crec que canyella fora...potser algun dia suelta si em ve molt de gust, doncs si, però no un té rooibos cada dia.... Per cert, la infusió que parlo és la del TeaShop...per si algú la coneix o en té a casa...no sé si és a la que es refereix la mimi82.
Per si de cas, avui m'he comprat rooibos normal
Aixi em puc fer la infusió de la nit tranquila!
Gràcies per la info de l'alfabrega...no ho sabia, i de vegades me'n poso a l'amanida! Ho tindré en compte per no abusar...
Jo crec que el tema de la canyella és perquè hi ha qui se la pren en dosi medicinal, però prendre'n una mica en dosi alimentària no crec que sigui pas dolent. Jo n'he pres i en prenc, sense abusar.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |