Cinturó pel cotxe si o no?
Cinturó pel cotxe si o no?
Hola marones!!
Estic pensant de comprar-me un cinturó d'embarasada pel cotxe ja que l'agafo bastant sovint, quina es la vostra opinió? Realment es necessari? Quin model us agrada mes, el que s'enganxa pel mig o pels costats?
Gràcies a totes!!!
Estic pensant de comprar-me un cinturó d'embarasada pel cotxe ja que l'agafo bastant sovint, quina es la vostra opinió? Realment es necessari? Quin model us agrada mes, el que s'enganxa pel mig o pels costats?
Gràcies a totes!!!
Re: Cinturó pel cotxe si o no?
Bones!
Jo no en vaig fer servir. Però he de dir que en els dos embarassos m'he posat de baixa màxim al cinquè mes.. Seguia conduint però no tant.
Jo no en vaig fer servir. Però he de dir que en els dos embarassos m'he posat de baixa màxim al cinquè mes.. Seguia conduint però no tant.
Home, és necessari no només per conduir, sino tambè per si vas de passatger! Jo en vaig fer servir pels dos embarassos, el meu es lligava pels costats.
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Jo vaig conduir tot l'embaras, fins a la setmana 40.
El que feia era vigilar que el cinturó del cotxe estigués ben posat tota l'estona.
El que feia era vigilar que el cinturó del cotxe estigués ben posat tota l'estona.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Hola,
A mi me'n van deixar un de cada: un que s'agafava pel mig i un que s'agafava pels costats. A mi m'agradava més el que s'agafava pel mig: més ràpid de posar i treure i me'l sentia més còmode. Aquest el vaig instal·lar al meu cotxe i l'altra al cotxe del meu marit per quan anava d'acompanyant.
Cal dir que nosaltres vivim a les afores i jo agafava el cotxe quasi cada dia durant tot l'embaràs.
A mi me'n van deixar un de cada: un que s'agafava pel mig i un que s'agafava pels costats. A mi m'agradava més el que s'agafava pel mig: més ràpid de posar i treure i me'l sentia més còmode. Aquest el vaig instal·lar al meu cotxe i l'altra al cotxe del meu marit per quan anava d'acompanyant.
Cal dir que nosaltres vivim a les afores i jo agafava el cotxe quasi cada dia durant tot l'embaràs.

Hola,
Jo si que el faig servir, penso que si és per la seguretat del bebè mai està de més, jo gaire bé cada dia pujo al cotxe, per anar i venir de la feina, anar a comprar, etc. El meu és dels que s'agafa pel mig i un cop t'acostumes com si no el portèssis a més és molt fàcil de canviar del pilot al copilot depenent si condueixo jo o el meu marit.
Jo si que el faig servir, penso que si és per la seguretat del bebè mai està de més, jo gaire bé cada dia pujo al cotxe, per anar i venir de la feina, anar a comprar, etc. El meu és dels que s'agafa pel mig i un cop t'acostumes com si no el portèssis a més és molt fàcil de canviar del pilot al copilot depenent si condueixo jo o el meu marit.
Hola a totes!!
Jo també faig molts quilòmetres i me l'he comprat. Al principi quan no el tenia, vigilava de posar-me el cinturó ben baix, però inevitablement s'acabava pujant sol, i era un rotllo...... Amb el cinturó per embarassades vaig molt més segura. Jo em vaig comprar el que es lliga als costats i n'estic molt contenta!!
Jo també faig molts quilòmetres i me l'he comprat. Al principi quan no el tenia, vigilava de posar-me el cinturó ben baix, però inevitablement s'acabava pujant sol, i era un rotllo...... Amb el cinturó per embarassades vaig molt més segura. Jo em vaig comprar el que es lliga als costats i n'estic molt contenta!!
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió
.
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
hola!!, jo no en porto però cada vegada que pujo al cotxe hi penso...
Ara he mirat preus i he vist que per ebay valen uns 10-12 euros, i si el compres a la botiga sobre 40!!, el sistema és el mateix, va a sota el cul i s'enganxa amb velcros, fins i tot n'hi ha un que en porta tres, els dos laterals i el del centre, no faig trajectes llargs però mai se sap.. un xoque tonto el pot tenir tothom!!.
Algú té aquest d'ebay o hauria de ser el de botiga?
Ara he mirat preus i he vist que per ebay valen uns 10-12 euros, i si el compres a la botiga sobre 40!!, el sistema és el mateix, va a sota el cul i s'enganxa amb velcros, fins i tot n'hi ha un que en porta tres, els dos laterals i el del centre, no faig trajectes llargs però mai se sap.. un xoque tonto el pot tenir tothom!!.
Algú té aquest d'ebay o hauria de ser el de botiga?
13/01/2010: neix la meva filla després d'un embaràs genial.
febrer 2014: legrat per sac buit
juny 2014: TE positiu, i abort espontani
agost 2014: TE positiu
29/09/2014: el teu cor s'ha parat
02/02/2015: TE ++!!
01/10/2015. neix la meva nena.
http://www.fertilityfriend.com/home/572e26"
Moltes moltes gràcies pels vostres comentaris!! Em sembla que em decideixo a comprar-ho, buscaré si al wallapop hi ha algú que ho vengui ben baratet jejeje
Hola, jo et dic un Sí rotund!!!
Però jo sóc molt escrupulosa amb el tema de la seguretat...
Jo quan vaig anar a comprar-me el meu em van recomanar el que va collat a les vores, pq jo agafava tota la primavera i tot l'estiu, i hem van recomanar aquest per si em vull posar faldilla o vestits, emvan dir que em seria més còmode.
Crec que has fet molt bona elecció!!!!

Però jo sóc molt escrupulosa amb el tema de la seguretat...
Jo quan vaig anar a comprar-me el meu em van recomanar el que va collat a les vores, pq jo agafava tota la primavera i tot l'estiu, i hem van recomanar aquest per si em vull posar faldilla o vestits, emvan dir que em seria més còmode.
Crec que has fet molt bona elecció!!!!
Hola noies
A mi ja en començava a molestar el cinturó i ahir mateix en vaig comprar un del del mig per wallapop per 15 euretes, demà l'estrenaré a veure que tal.
A mi ja en començava a molestar el cinturó i ahir mateix en vaig comprar un del del mig per wallapop per 15 euretes, demà l'estrenaré a veure que tal.
- Cucurucho80
- :: tortuga

- Entrades: 305
- Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm
Buenos días :)
Disculpad mi ignorancia....¿dónde los habéis mirado? :)
¡Gracias!
Disculpad mi ignorancia....¿dónde los habéis mirado? :)
¡Gracias!
http://www.fertilityfriend.com/home/542781

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
cucurucho80: Yo lo compré en wallapop, de segunda mano, me costó 20 euros, es de la marca besafe y es de prenatal. (me dijo el chico que nuevo le costó 50 euros)
Nuevos los puedes encontrar en ebay, amazon, el corte inglés y seguramente que en cualquier tienda de puericultura.
Nuevos los puedes encontrar en ebay, amazon, el corte inglés y seguramente que en cualquier tienda de puericultura.
13/01/2010: neix la meva filla després d'un embaràs genial.
Us dic que ha sigut una de les millors compres que he fet pel moment!!! Us animo a comprar-ho si feu servir em cotxe a diari. Al final em vaig comprar el dels enganxes als costats perquè ara amb l'estiu porto faldilles i pantalons d'aquells amples!! Estic encantada!!
Bon dia!! Jo encara estic de 10 setmanes però hi començo a pensar perquè per anar a la feina faig un total de 90 km al dia. Moxaina, amb aquest de costats vas còmoda? És fàcil de canviar d'un seient a un altre? Demanaré a alguna mami amiga si en té i si no miraré també a wallapop! Merci noies!!
Jo també vaig comprar el BeSafe, de segona mà, i una gran elecció. En primer lloc, per la seguretat del bebé, veureu la diferència de per on passa el cinturó del cotxe amb el cinturó d'embarassada i sense, però també per la meva comoditat. No se si és que sóc petitona o què, però em molestava un munt el cinturó i em trobava tota l'estona baixant-lo mentre conduia.
El que sí que us dic per experiència: el vaig comprar de segona mà, semi nou, i genial. Ara, després de tot l'embaràs fent-lo servir, es va donar una mica. Ho dic perquè si el compreu de segona mà, aneu en compte no estigui fet pols.
Bons embarassos!!
El que sí que us dic per experiència: el vaig comprar de segona mà, semi nou, i genial. Ara, després de tot l'embaràs fent-lo servir, es va donar una mica. Ho dic perquè si el compreu de segona mà, aneu en compte no estigui fet pols.
Bons embarassos!!
michimi ha escrit:Bon dia!! Jo encara estic de 10 setmanes però hi començo a pensar perquè per anar a la feina faig un total de 90 km al dia. Moxaina, amb aquest de costats vas còmoda? És fàcil de canviar d'un seient a un altre? Demanaré a alguna mami amiga si en té i si no miraré també a wallapop! Merci noies!!
Vaig comodissima, no em molesta gens de gens per conduir!! Aixi que tel recomano 200%. Jo el vaig comprar al wallapop a una noia per 15€ i esta com nou, a la caixa posa que costa 50€!!! No costa canviar-lo de cadira, va agafat per darrera amb un clic d'aquests de motxilla. Espero que t'animis!!!
Merci moxaina! La setmana que ve començaré a mirar-ho, que aquestes coses no sobren mai!!
A mi me lhan deixat i encara no lhe provat pero avui mateix llegint les vostres experiences ho fare! Ja comença a molestarme!
Aprofito que parleu del cotxe per preguntarvos si heu tret lairbaig del copilot??? Diuen que sha de fer per la seguretat de la panxa en cas daccident, nomes si vas de copilot. Que heu fet?? Ho heu desactivat???
Aprofito que parleu del cotxe per preguntarvos si heu tret lairbaig del copilot??? Diuen que sha de fer per la seguretat de la panxa en cas daccident, nomes si vas de copilot. Que heu fet?? Ho heu desactivat???
DPP: 27/01/2016
Juliol 2015: és un nen!!
Doncs nosaltres no ho hem desconnectat... i ja a aquestes alçades no crec que ho fem!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

,mimi , isa31**