Massatge perineal

Salut, dubtes i preparatius.
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Massatge perineal

EntradaAutor: la_rodri » dt. maig 26, 2015 7:56 pm

Tinc tota la informació i teoria de cóm fer-ho, però amb la panxa no m'arribo. Amb prou feines arribaria a fer-ho només amb una mà però no aguantaria ni un minut amb aquesta postura incòmode... Així que molt menys amb els dos polzes.... Cóm ho feu o ho heu fet vosaltres?
Moltes gràcies.
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Massatge perineal

EntradaAutor: garota » dt. maig 26, 2015 8:00 pm

Bones!! Felicitats pel teu embaràs!
Jo sí que m'hi arribava, i sinó, m'ho feia el meu marit... Però em feia tan de mal que vaig deixar de fer-m'ho... Vaig fer ni una setmana de massatge...!
I vaig tenir un part natural sense anestessia, i cap punt ni desgarro... Es veu que tinc el periné molt flexible, i al respectar el tempo del part, tot va anar molt bé.
Prova a que t'ho faci la parella a veure què tal!!
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dt. maig 26, 2015 9:49 pm

Jo em posava davant del mirall, pero m'ho feia pocs dies i vaig tenir un part natural, sense epidural ni punts
tuijoserem4
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:31 pm

EntradaAutor: tuijoserem4 » dc. maig 27, 2015 3:36 am

Hola!!

Amb el primer embaràs m'ho va fer el meu marit, vaig tenir un part súper bo, sense cap intervenció, ni un punt...

Amb el segon embaràs no el vaig fer i va anar igual que el primer!

Depen del periné...suposo, però no hi perds res, et pot ajidar el teu company?
Endavamt!!!
DarthVero
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dj. març 28, 2013 9:01 pm

EntradaAutor: DarthVero » dc. maig 27, 2015 9:14 am

A mi m'ho feia el meu marit!! I no abandonis, és una mica incòmode, però va molt bé per la recuperació post-part... ànims!!
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

EntradaAutor: Mum15 » dc. maig 27, 2015 2:08 pm

Noies si tinc una mica de candidiasis el puc fer igual o sera pitjor pels fongs... em vaig oblidar preguntarli a la gine i no tinc visita fins daqui 3 setmanes!
Imatge
Flop
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

EntradaAutor: Flop » dc. oct. 28, 2015 7:06 pm

Hola,

pujo aquest post antic per veure les opinions de les embarassades actuals i de noies que hagin parit recentment i ens puguin donar la seva opinió!

Jo m'estic fent el massatge perineal, unes 3 vegades a la setmana amb la crema carelle. Amb els dos dits alhora impossible... Però la llevadora em va dir que si primer ho feia amb un polze i després amb l'altre, no passava res. Jo, la veritat, tot i haver vist vídeos i llegit info, tinc força dubtes de si ho faig bé.
Vosaltres l'esteu fent? Com us va?
Estic de 36+2.
Neboda
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. abr. 02, 2015 8:02 am

EntradaAutor: Neboda » dj. oct. 29, 2015 8:42 am

Hola!

Jo amb el primer embaràs ho vaig intentar, però allà baix estava tot una mica inflat i em feia mal i ho vaig deixar córrer. La llevadora em va dir que de fet no valia gaire la pena, perquè si tens un periné amb tendència a esquinçar-se, s'esquinçarà igualment. I si no, doncs no.

Al final vaig tenir un part vaginal i em vaig esquinçar una mica i em van posar punts, però em vaig recuperar de seguida sense problemes. Aquesta vegada directament ja he passat d'intentar-ho. La ginecòloga també m'ha dit que la natura és sàvia i que ella tampoc hi creu, o sigui que si necessitava més arguments... :-)
Flop

EntradaAutor: Flop » dj. oct. 29, 2015 10:27 am

Ei Neboda!
Tu també ets "novembrera", no? Ja se'ns acosta el moment...
La veritat és que és un rotllo el massatge... A veure com m'anirà el part i, de cara al segon embaràs, si es dóna el cas!, ja tindré la meva pròpia experiència!
virolai
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

EntradaAutor: virolai » dj. oct. 29, 2015 7:33 pm

Jo en el meu altre embaràs me'l vaig començar a fer però, la veritat, se'm feia pesat, no trobava el moment de fer-me'l, i de seguida vaig abandonar. També m'havien comentat això que diu la Neboda, que depèn molt de com tens el perineu, si t'has d'esquinçar t'esquinçaràs igual. La meva sorpresa va ser que en el part la ginecòloga em va dir textualment (i encara en riem amb el meu company): "quin perineu més maco!". I només em vaig fer un estrip superficial que en va tenir prou per curar-se amb tres punts externs que en cap moment em van fer molèstia ni res.

Ara tinc clar que no me'l penso fer, el perineu deu continuar estant igual de "maco", i si no, ja m'ho trobaré! :-D
Flop

EntradaAutor: Flop » dj. oct. 29, 2015 7:56 pm

Gràcies Virolai!
Tant de bo jo també tingui un periné "maco" i me'n surti tan bé del part! Bona diferència hi deu haver entre una senyora episio o un esquinç que es recupera ràpid, com el vostre o ni això!
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dj. oct. 29, 2015 10:24 pm

Holaa!!En el primer embaraç(2012)me'l feia al vespre, vaig tenir un part amb epidural, forceps i ventoses i bastants punts.
En aquest segon(2015)no me'l vaig fer el massatge, vaig tenir un part natural, res de punts ni epidural, i
_ArcoIris_
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 343
Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am

EntradaAutor: _ArcoIris_ » dv. oct. 30, 2015 7:40 am

¡Me interesa mucho!

¿alguna tiene links o algo donde ver el procedimiento y cuánto tiempo antes se debería realizar?

Gracias!
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
Flop

EntradaAutor: Flop » dv. oct. 30, 2015 9:50 am

Hola,

et passo aquest link:
https://m.youtube.com/watch?v=5EtMFK77oIc

Jo me'l faig des de la setmana 34...
petipe
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

EntradaAutor: petipe » dv. oct. 30, 2015 12:50 pm

Jo en el primer, me'l vaig fer cada nit i vaig tenir punts. Això sí, no em van suposar cap molèstia i em vaig recuperar perfectament.

En el segon també me'l vaig fer però mooolt menys sovint i només vaig tenir un petit esquinç que es va arreglar sense punts.

Però jo tenia entès que és normal que en el segon no hi hagi punt, perquè el camí ja s'ha fet un cop. També crec que hi deu intervenir que en el primer tenia epidural i el segon va ser sense.

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::