Muface DKV Barcelona
Muface DKV Barcelona
Hola,
Sóc de dkv-Muface i aquest és el meu 2n embaràs. L'altra vegada vaig poder anar a la clínica Quiron, però ara l'han tret del llistat (a no ser que pagui 3000€).
M'agradaria canviar-me a la Seguretata Social però només em deixen fer-ho al gener i no hi sóc a temps. Si tot va bé, tindré el nen@ al desembre.
Alguna de vosaltres està en la mateixa situació? Em podeu recomanar algun ginecòlec o clínica?
Gràcies! Vaig perduda...
Sóc de dkv-Muface i aquest és el meu 2n embaràs. L'altra vegada vaig poder anar a la clínica Quiron, però ara l'han tret del llistat (a no ser que pagui 3000€).
M'agradaria canviar-me a la Seguretata Social però només em deixen fer-ho al gener i no hi sóc a temps. Si tot va bé, tindré el nen@ al desembre.
Alguna de vosaltres està en la mateixa situació? Em podeu recomanar algun ginecòlec o clínica?
Gràcies! Vaig perduda...
Set 2012: 1IA ++++, un nen.
2015 No ha pogut ser
2016 A pel segon 3IA ++
2015 No ha pogut ser
2016 A pel segon 3IA ++
Re: Muface DKV Barcelona
Hola guapa! Igual igual q tu!
Es el meu segon embaras i el primer tb el vaig tenir a la quiron.
La meva ginecologa em va recomanar un company seu de la clinica sagrada familia. Es diu manuel carreras. Molt bon professional i un tracte humà bonissim. A mi tb em toca al desembre!
Es el meu segon embaras i el primer tb el vaig tenir a la quiron.
La meva ginecologa em va recomanar un company seu de la clinica sagrada familia. Es diu manuel carreras. Molt bon professional i un tracte humà bonissim. A mi tb em toca al desembre!
BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni
, Gemma 
Llina
, Lacuca i Isa31!!
, Gemma 
Llina
, Lacuca i Isa31!!- princesa_ballarina
- :: pantera

- Entrades: 858
- Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm
Jo et recomano, com a ginecóloga, la Laura Rodellar (HGC, st.cugat) també estic encantada amb les ecografistes. A més, m'agrada poder visitar-me al mateix lloc amb altres metges (ara amb dietista i endocrina pel tema del sucre), perquè puc posar-me visites seguides i ja em conec el lloc. Això si, les analítiques allà no les podem fer.
Tema part, no sé que tal és i les habitacions tampoc, encara no he parit. Ja us explicaré per si us interessa-
Tema part, no sé que tal és i les habitacions tampoc, encara no he parit. Ja us explicaré per si us interessa-
Hola,
Gràcies per les recomanacions!
Princesa, sí, ja ens contaràs!
Prendré nota també del gine de Sagrada Família. Ara per ara estic molt marejada...
M'han parlat també de la clínica Ishtar, sembla que et duen l'embaràs allà i els parts són a la Corachan. Alguna experiència allà?
Gràcies
Gràcies per les recomanacions!
Princesa, sí, ja ens contaràs!
Prendré nota també del gine de Sagrada Família. Ara per ara estic molt marejada...
M'han parlat també de la clínica Ishtar, sembla que et duen l'embaràs allà i els parts són a la Corachan. Alguna experiència allà?
Gràcies
Set 2012: 1IA ++++, un nen.
2015 No ha pogut ser
2016 A pel segon 3IA ++
2015 No ha pogut ser
2016 A pel segon 3IA ++
- silviariera
- Entrades: 1
- Membre des de: dt. maig 19, 2015 11:05 am
Hola.Doncs ja som unes quantes que estem en la mateixa situació.
També espero el meu segon fill,el primer el vaig tenir a la Quiron. Estic de 32 setmanes i fins ara he estat esperant per si arribaven a un acord dkv i quiron però no hi ha manera...
Així que acabo de demanar hora al Manel Carreras de la clínica Sagrada Familia,recomanada per dues persones.
Em toca donar a llum a mitjans de juliol,així que ja us informaré!!
També espero el meu segon fill,el primer el vaig tenir a la Quiron. Estic de 32 setmanes i fins ara he estat esperant per si arribaven a un acord dkv i quiron però no hi ha manera...
Així que acabo de demanar hora al Manel Carreras de la clínica Sagrada Familia,recomanada per dues persones.
Em toca donar a llum a mitjans de juliol,així que ja us informaré!!
Jo també sóc de DKV pero privada. EM visito amb l'equip del Doctor Flores de la Teknon i estic molt contenta, el que no sé es si us entra o no. Sort!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |