Segon fill... seguidet.

Salut, dubtes i preparatius.
Ir26
:: poltre
Entrades: 696
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:42 am

Segon fill... seguidet.

EntradaAutor: Ir26 » dl. maig 04, 2015 9:38 pm

Alguna experiència amb un segon fill força seguidet? Nosaltres tenim el petit amb 6 mesos i pim pam pum, en un vist i no vist (i no cercat) ens hem quedat del segon. Es portaran, si tot va bé i no és prematur com el primer, 14 mesos... Estic entre feliç, acollonida i en shock. Com us va anar a vosaltres? Imagino que els primers anys seran durs però què tal la logística en general? Com es porten entre ells?
Imatge
25-05-15: La nostra estrella fugaç. Mai t'oblidarem...
Imatge

Imatge
carlotad2323
:: peixet
:: peixet
Entrades: 254
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm

Re: Segon fill... seguidet.

EntradaAutor: carlotad2323 » dl. maig 04, 2015 10:28 pm

Hola Ir26!
No ens coneixem però t'he seguit bastant pel SP, ENHORABONA GUAPA :-()) >.-<: Quin nen més maco que tens :cnen: :love:
No et puc ajudar gaire, el meu pare i el seu germà es porten 14 mesos i no van tenir cap problema, és dur i eren altres temps clar, però l'amor entre germans serà encara més i millor :love:
Imatge
Imatge
Imatge
Wala
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. set. 16, 2014 9:47 am

EntradaAutor: Wala » dt. maig 05, 2015 7:11 am

Felicitaaaaaats!!! Enhorabona per la panxa!! :-())

Jo només conec de "observar" i preguntar a casos que conec, sempre m hi he fixat força. De moment el que he entès és que els inicis són durillos a nivell cansanci perquè téns un bebé quan l'altre encara és molt bebé, he vist parelles molt cansades i adormides a les 3 del matí amunt i avall del passadís cadascú amb un bebé ;) Peeeeroooo lo bo és que compactes la feina com amb bessonada, després t'alliberes i ja!

Sobre les relacions entre germans crec que el més important (es portin l'edat que es portin) és que els dos es sentin estimats. A banda d'això simplement tindria cura, quan ja siguin grans, que els dos puguin mantenir el seu cercle d'amics i el seu "espai" si ho desitgen. Tinc una amiga a qui sempre li enxufaven el germà "que és de la mateixa edat" (11,5 i 13 NO es el mateix) i les meves cosines també se les van tenir d'adolescents perquè se'ls barrejaven els espais. Fora d'això tenen la gran sort de fer pinya, compartir, entendre's i ser molt duo i molt còmplices...a mi m'encanta, jo estaria molt feliç que em passés el que a vosaltres! :oset:
05/2013 TE Positiu
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
08/2014 TE positiu. Microabort natural
11/2014 TE Positiu. Creuem dits!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK
carlotayeric
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm

EntradaAutor: carlotayeric » dt. maig 05, 2015 8:02 am

Ir!!!!!muchsiimas felicidades
Seguí tu embarazo y parto,animo que de todo se sale
Imatge Imatge

26-6-15 nico brilla en el cielo. papa y mama jamás podremos olvidarte ni dejaremos de quererte nunca
sasha_vikos
:: rateta
Entrades: 186
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 2:11 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: sasha_vikos » dt. maig 05, 2015 9:23 am

Hola, no se si m'equivoco pero em sona que ja vam coincidir en algun post parlant d'aixo quan jo estava encara embarassada de la segona. Ara ja te gairebe un mes i mig i la gran 22 mesos. Es porten mes de lo que es portaran els teus, i no se com sera quan es portin nomes 14 mesos. A mi se m'esta fent durillo. Se'm junta l'inici de l'epoca de les rabietes dels terribles 2 anys amb que la peque necessita estar tot el dia en braços, no dorm be, etc. Suposo que a tu et pillara el final de l'embaras quan comenci a caminar. I els primers mesos del petit que necessiten molta dedicacio amb l'epoca en que el gran ho tocara tot, el voldra pujar a tot arreu, corren, cauen i encara et necessitara molt per higiene, dormir i menjar. Segur que no es facil, pero ho podras fer segur! I tindra la seva recompensa quan siguin mes grandets.
numa1982
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dt. maig 05, 2015 12:46 pm

Ir: enhorabona!!! Així esteu de celebració amb l'Irman! Els meus es porten 17 mesos i vaig baldada, però contentíssima! El meu germà i jo ens portem 15 mesos i ma mare sempre diu que, si no treballes, és perfectament assumible.
Imatge

ImatgeImatge
numa1982

EntradaAutor: numa1982 » dt. maig 05, 2015 12:53 pm

Ah! I en el nostre cas, no hi ha hagut gens de gelos de moment. Això sí: la petita ha de passar moltes estones al fular per a poder estar pels dos!
Imatge

ImatgeImatge
Ir26
Entrades: 696
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:42 am

EntradaAutor: Ir26 » dt. maig 05, 2015 7:36 pm

Moltes gràcies per les vostres paraules de suport!
No deixa de ser un xoc... sembla que fos ahir que paria i ara altre cop a recomençar... a part dels milions de dubtes, ja no només en quant a la criança o la logística si no també pel tema repòs i prematuritat :ufs:

Però bé, avui m'he llevat una mica més "desperta" d'aquest xoc i una miiiiica il·lusionada... ho diré amb la boca petita no sigui cas que m'entri el baixón.

Carlotad2323 gràcies per les teves paraules! Ja diuen que mal de muchos... consuelo de tontos i jo dec ser burra no, lo següent! :love:

Wala gràcies! A veure... darrere del meu patiment hi ha diverses altres coses que no explicaré perquè és un rotllo (problemes de parella tot i que ara estem molt bé etc.) per això la por... de fet nosaltres voliem començar a buscar un segon quan en Gael tingués 9 mesets o por ahí, però amb tot el que ha passat entre nosaltres potser ho haguéssim deixat de banda un temps més.... Però bé tot passa per algun motiu així que tirarem endavant i que sigui el que hagi de ser :ok:

Carlotayeric gracias! Creo que contigo coincidí en el post de madres antes de los 25, enhorabuena que veo que ya estas cumpliendo tu sueño del tercero!

Sashavikos ara no recordo (tot i que el teu nick si em sona) però és possible que haguem coincidit en algun post de temàtica semblant... de fet al post que li deia a la Carlotayeric hi xerràvem d'això. Enhorabona per "la segona"! Si, dur serà... però suposo que me'n podré ensortir, no? :-o00m

Naetha gràcies! Em gravo la frase de la teva amiga a foc!

Numa el problema es que jo si treballo! Jajaja però suposo que els avis estaran encantats de donar un cop de mà... espero! ;-)))
Imatge
25-05-15: La nostra estrella fugaç. Mai t'oblidarem...
Imatge

Imatge
numa1982

EntradaAutor: numa1982 » dc. maig 06, 2015 7:31 am

Ir: ja veuràs que aviat tindràs toooota la il·lusió imaginable! Jo també trebsllo (ara no perquè estic de baixa). Les primeres setmanes d'embaràs vaig haver de fer repòs per pèrdues i sobre la setmana 30, també (em vaig fissurar una costella) i llavors sí que vaig necessitar els avis. Com tu dius, de tot se'n surt, així que endavant!!!!!

Ah! I nosaltres tb volíem esperar tres mesos més a buscar na Júlia pq en Pau havia nascut per cesàrea i als 9 mesos vaig veure el positiu. Aquest cop esperarem una mica més a ampliar la família perquè hi ha estones qye són de bojos!!!
Imatge

ImatgeImatge
Mireia81
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dl. nov. 11, 2013 2:30 pm

EntradaAutor: Mireia81 » dc. maig 06, 2015 1:45 pm

Hola noies!

Jo estic embarassada de l'Erik :-()) , i tinc a l'Alba, ara amb 13 mesos :-)(-: ...Es portarán 18 mesos.
Al principi, i encara una mica...acollonits es poc! es cert quie compactarem la feina, pero fa por...la veritat!

Ara comprarem un cotxet doble,...encara estem en fase d'escoltar opinions i anar a mirar i remanar...etc.. tot es doble, com qui diu, pero ens fa gracia que pujin junts, alhora...ja que nomçés en voliem tenir dos, i ja que estavem liats..pues apa! jajaja

M'agradará anar-vos llegint per aquí!
Imatge

Imatge
numa1982

EntradaAutor: numa1982 » dc. maig 06, 2015 2:09 pm

Mireia: els meus se'n porten 17 i anem amb un maclaren techno doble (s'estira totslment). Per la petita hi hem posat un sac stocke que fa de cuco tou i andm molt bé. Altres vdgades surto amb el cotxet del gran i la petita al fular elàstic. És una experiència molt maca!
Imatge

ImatgeImatge
Aquitania
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 11:12 am

EntradaAutor: Aquitania » dc. maig 06, 2015 8:41 pm

Hola!
Els meus fills es porten 15 mesos justets i tambe va ser una sorpresa.
La meva experiencia es que el final de l'embaras e sbastant durillo perque tens un "peque" que comença a caminar, aixi que jo vaig estar l'ultim mes i mig amb ma mare i el meu marit. Em feia mal dir-li al meu bebe, que de vegades la mama no podia a coll (vaig patir ciatica...). Pero per la resta be.
Ara la petita ja te 8 mesos, gateja i es busquen tot el dia. Empalmes bolquers. El meu gran encara es despertava 1 o 2 cops, aixi q no sabem encara dormir del tiron jejeje (sino fa mes pal). i la nostra logistica es portabebe i 1 cotxet, aixi alternem. 2 cotxets no perque el gran quasi mo vol anar i a sobre mes trastos.... I ara q la nena ja fa ac ja fa els mateixos horaris i ja estem normalitzanf situacions.
La nostra maxima es 1 pare = 1 bebe.
Si he estat sola tota la tarda o per fer banys i sopars, he demanat ajuda a avis o inclus el meu germa o cunyat (ajuden al gran a banyar i sopar mentre jo faig pit i poso la peque a dormir). Ara es mes facil perque la nena sopa amb el gran.
Bueno, mes o menys aixi ens organitzem nosaltres... I ara es quan ja ha passat el mes durillo i mencanta com es busquen i riuen. I espero q en breu puguin jugar junts :)
Imatge

Imatge
sasha_vikos
Entrades: 186
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 2:11 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: sasha_vikos » dj. maig 07, 2015 1:59 pm

Jo vaig comprar el cotxet Valco Baby Snap Duo i n'estic contenta. Van en paral.lel i es poden estirar del tot. El reposapeus es pot aixecar quan dormen. Se li pot posar cabas, plegat es molt petit ens cap al maletero dels cotxes que son molt petits. L'unica cosa que canviaria es que la capota es unica i la gran aniria millor sense baixar-la, pero clar, per la peque no li pot tocar el sol.

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::