Segon embaràs

Salut, dubtes i preparatius.
Oset
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dl. jul. 21, 2014 2:57 pm

Segon embaràs

EntradaAutor: Oset » dl. maig 04, 2015 3:07 pm

Hola noies,

Avui m'he fet el test i m'ha donat positiu estic embarassada :-()) , és el segon embaràs i l'hem anat a buscar igual que el primer, el meu nen té 2 anys i mig, en el fons estic contenta perquè és el que volem però no estic eufòrica com amb el primer inclús estic més amoinada pel tema que em vingui sa i que tot vagi bé, no sé sembla que amb el primer era una mica més inconscient i ara no puc perquè representa que ja sé el que és ser mare.

Bé només volia saber si a algú més li ha passat perquè avui és el primer dia que sé que estic embarassada i ja estic comparant-me amb el primer embaràs i no vull comparar-ho tot.

Molts petons!!!!
pitiflautiks
:: rateta
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm

Re: Segon embaràs

EntradaAutor: pitiflautiks » dl. maig 04, 2015 8:41 pm

Hola Oset!! Em trobo quasi en la mateixa situació , dic quasi perquè no sé encara si hi estic ho sabré aquesta setmana i tinc un neguit, una por, nervis, tot el dia el cor a tope... I amb el primer no em va passar... Perqueee
carlotayeric
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm

EntradaAutor: carlotayeric » dt. maig 05, 2015 8:11 am

A mi me está pasando con el tercer embarazo

Estoy. Muerta de miedo de que se oare,que no tire el.embarazo,que algo salga mal....
Imatge Imatge

26-6-15 nico brilla en el cielo. papa y mama jamás podremos olvidarte ni dejaremos de quererte nunca
Oset

EntradaAutor: Oset » dc. maig 06, 2015 6:07 pm

Gràcies per les vostres respostes de moment estic igual és com si em faltés un pèl d'eufòria de alegria, és com si necessités que passi el temps per fer-me alguna eco i veure-ho tot més clar no sé amb el primer fill estava súper emocionada i ara només faig que pensar que tot estigui bé.
I tu què tal pitiflautiks ja tens el teu positiu?
Oset

EntradaAutor: Oset » dv. maig 08, 2015 7:40 pm

Hola Noies,

Sembla que començo a estar il.lusionada, crec que les hormones m´havien jugat una mala passada però m'agrada molt saber que hi ha mares que també els hi ha passat tenir pors i dubtes al començament de l'embaràs.

Gràcies guapes!!!
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: novella » dv. maig 08, 2015 9:10 pm

Hola Oset! Jo també estic embarassada del segon i he tingut la mateixa sensació que tu. Ara estic de 7 mesos i estic molt il·lusionada però el què he mantingut tot l'embaràs són les pors. He tingut moltes més pors i paranoies que en el primer embaràs. No sé quin és el motiu, potser som més conscients de les coses que poden passar, o menys innocents... Però conec moltes noies que els ha passat...
Però m'alegro que estiguis millor! Gaudeix tan com puguis l'embaràs!!
Imatge
Imatge
LaiaArnau
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dj. set. 27, 2012 8:09 pm

EntradaAutor: LaiaArnau » dt. maig 12, 2015 9:17 am

Hola!!

Jo estic de 11 setmanes i tinc una nena de 20 mesos, i et diré que al principi estava que ni me'n recordava de què ho estava. Tb considero que potser no estava tan ilusionada com amb el primer, fins que m'ha començat a sortir la panxeta i l'hem vist a la eco. Ara ja torno a estar super orgullosa i ilusionada. De fet estava com passota i no m'arreglava quasi mai pq anava molt cansada amb la nena, i ara és com que torno a tenir forces per tot.

El que no m'ha passat és "les pors", de fet estic amb la seguretat que anirà tot bé, perquè per què hauria d'anar malament? ;p No se, estic optimista :))
Imatge
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::