Segon embaràs
Segon embaràs
Hola noies,
Avui m'he fet el test i m'ha donat positiu estic embarassada
, és el segon embaràs i l'hem anat a buscar igual que el primer, el meu nen té 2 anys i mig, en el fons estic contenta perquè és el que volem però no estic eufòrica com amb el primer inclús estic més amoinada pel tema que em vingui sa i que tot vagi bé, no sé sembla que amb el primer era una mica més inconscient i ara no puc perquè representa que ja sé el que és ser mare.
Bé només volia saber si a algú més li ha passat perquè avui és el primer dia que sé que estic embarassada i ja estic comparant-me amb el primer embaràs i no vull comparar-ho tot.
Molts petons!!!!
Avui m'he fet el test i m'ha donat positiu estic embarassada
, és el segon embaràs i l'hem anat a buscar igual que el primer, el meu nen té 2 anys i mig, en el fons estic contenta perquè és el que volem però no estic eufòrica com amb el primer inclús estic més amoinada pel tema que em vingui sa i que tot vagi bé, no sé sembla que amb el primer era una mica més inconscient i ara no puc perquè representa que ja sé el que és ser mare.Bé només volia saber si a algú més li ha passat perquè avui és el primer dia que sé que estic embarassada i ja estic comparant-me amb el primer embaràs i no vull comparar-ho tot.
Molts petons!!!!
- pitiflautiks
- :: rateta

- Entrades: 161
- Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm
Re: Segon embaràs
Hola Oset!! Em trobo quasi en la mateixa situació , dic quasi perquè no sé encara si hi estic ho sabré aquesta setmana i tinc un neguit, una por, nervis, tot el dia el cor a tope... I amb el primer no em va passar... Perqueee
- carlotayeric
- :: pantera

- Entrades: 893
- Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm
A mi me está pasando con el tercer embarazo
Estoy. Muerta de miedo de que se oare,que no tire el.embarazo,que algo salga mal....
Estoy. Muerta de miedo de que se oare,que no tire el.embarazo,que algo salga mal....
Gràcies per les vostres respostes de moment estic igual és com si em faltés un pèl d'eufòria de alegria, és com si necessités que passi el temps per fer-me alguna eco i veure-ho tot més clar no sé amb el primer fill estava súper emocionada i ara només faig que pensar que tot estigui bé.
I tu què tal pitiflautiks ja tens el teu positiu?
I tu què tal pitiflautiks ja tens el teu positiu?
Hola Noies,
Sembla que començo a estar il.lusionada, crec que les hormones m´havien jugat una mala passada però m'agrada molt saber que hi ha mares que també els hi ha passat tenir pors i dubtes al començament de l'embaràs.
Gràcies guapes!!!
Sembla que començo a estar il.lusionada, crec que les hormones m´havien jugat una mala passada però m'agrada molt saber que hi ha mares que també els hi ha passat tenir pors i dubtes al començament de l'embaràs.
Gràcies guapes!!!
Hola Oset! Jo també estic embarassada del segon i he tingut la mateixa sensació que tu. Ara estic de 7 mesos i estic molt il·lusionada però el què he mantingut tot l'embaràs són les pors. He tingut moltes més pors i paranoies que en el primer embaràs. No sé quin és el motiu, potser som més conscients de les coses que poden passar, o menys innocents... Però conec moltes noies que els ha passat...
Però m'alegro que estiguis millor! Gaudeix tan com puguis l'embaràs!!
Però m'alegro que estiguis millor! Gaudeix tan com puguis l'embaràs!!
Hola!!
Jo estic de 11 setmanes i tinc una nena de 20 mesos, i et diré que al principi estava que ni me'n recordava de què ho estava. Tb considero que potser no estava tan ilusionada com amb el primer, fins que m'ha començat a sortir la panxeta i l'hem vist a la eco. Ara ja torno a estar super orgullosa i ilusionada. De fet estava com passota i no m'arreglava quasi mai pq anava molt cansada amb la nena, i ara és com que torno a tenir forces per tot.
El que no m'ha passat és "les pors", de fet estic amb la seguretat que anirà tot bé, perquè per què hauria d'anar malament? ;p No se, estic optimista :))
Jo estic de 11 setmanes i tinc una nena de 20 mesos, i et diré que al principi estava que ni me'n recordava de què ho estava. Tb considero que potser no estava tan ilusionada com amb el primer, fins que m'ha començat a sortir la panxeta i l'hem vist a la eco. Ara ja torno a estar super orgullosa i ilusionada. De fet estava com passota i no m'arreglava quasi mai pq anava molt cansada amb la nena, i ara és com que torno a tenir forces per tot.
El que no m'ha passat és "les pors", de fet estic amb la seguretat que anirà tot bé, perquè per què hauria d'anar malament? ;p No se, estic optimista :))
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |