bici / padel / moto
bici / padel / moto
hola,
alguna de vosaltres fa padel, monta en bici i en moto estant embaraçada?
alguna de vosaltres fa padel, monta en bici i en moto estant embaraçada?
Re: bici / padel / moto
Moto i bici (si no és estàtica) jo ho deixaria. Si caus o tens un accident (encara que no sigui culpa teva) pot ser perillós. Potser no t'ha passat mai res però ara més que mai has d'anar amb molt de compte. Total només són uns mesos....Pel pàdel no crec que hi hagi cap problema.
No sé....jo ho tindria clar.
No sé....jo ho tindria clar.
Jo vaig anar en moto de paquet fins casi la setmana 20...evidentment amb compte però. ..no sé, fins que no ens va molestar una mica la panxa. Padel també jugava just abans i no ho vaig fer perquè no em venia de gust. Si t'ho mires, tot pot ser un risc evidentment.
Jo vaig en moto fa més de mitja vida i encara no la he deixat, per experiència del meu primer embaràs sobre la 14-15 ja et sents bastant torpe, així que quan no em senti bé ja l'aparcaré.. Tothom sap els seus límits, evidentment caure és un risc, però anar enxovada al metro on ningú et deixa seure també ho és..
- Califòrnia
- :: puça

- Entrades: 27
- Membre des de: dt. juny 04, 2013 1:33 pm
Jo vaig anar en bici durant tot l'embaràs sense cap problema (ja anava en bici sovint).
Jo en el primer embaràs vaig anar en moto fins gairebé els sis mesos. Ara, amb el segon, estic de molt poquet i encara no l'he agafada...i no sé si ho faré.. també és veritat que amb el primer treballava a dos llocs i la veia més necessària que ara, que només he d'anar i venir d'un lloc...
Doncs jo només tenir el positiu al test no vaig pujar més a la moto. Seré una histèrica però una caiguda o copet tonto que en circumstàncies normals no tindria cap conseqüència en una embarassada pot ser greu de cara al petitó. Ja se que podem tenir un accident caminant, o en cotxe però tampoc ens tancarem a casa i en moto les caigudes són més freqüents.
- Amapolilla
- :: formigueta

- Entrades: 53
- Membre des de: dt. jul. 07, 2015 4:50 pm
tema motor... desde que vaig veure el positiu no l'he tocat. La veritat es que em fa molta rabia... pq ara a l'estiu genial... però no m'arrisco... ja tindre temps per tornar-hi a pujar!
- StopFinning
- :: papallona

- Entrades: 148
- Membre des de: dj. jul. 09, 2015 1:24 pm
Bones!!
Jo bici i pàdel si que en faig, tot i que la llevadora m'ha recomanat seguir anant en bici i deixar els esports d'impacte, pàdel, córrer....
De moment només em deixa anar en bici i nedar. Però potser segueixo fent una mica de pàdel sense forçar la màquina i tema córrer m'en moro de ganes per fer-ho, de moment faig una mica de CACO i prou....
Salut!!
Jo bici i pàdel si que en faig, tot i que la llevadora m'ha recomanat seguir anant en bici i deixar els esports d'impacte, pàdel, córrer....
De moment només em deixa anar en bici i nedar. Però potser segueixo fent una mica de pàdel sense forçar la màquina i tema córrer m'en moro de ganes per fer-ho, de moment faig una mica de CACO i prou....
Salut!!
2005 Neix la princesa gran
2006Neix la princesa petita
16/07/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
21/09/2015 Ens donen la pitjor notícia de la nostra vida, petitó nostre marxes massa d'hora
17/12/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!

11/01/2016 7+3 eco 13,0mm veiem el teu cor bategar
21/01/2016 8+6 eco 2,5cm tornem a veure el teu cor bategar, que no pari mai!
2006Neix la princesa petita
16/07/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
21/09/2015 Ens donen la pitjor notícia de la nostra vida, petitó nostre marxes massa d'hora
17/12/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!

11/01/2016 7+3 eco 13,0mm veiem el teu cor bategar
21/01/2016 8+6 eco 2,5cm tornem a veure el teu cor bategar, que no pari mai!
Jo estic de 18 i vaig en moto (de paquet... pero hi vaig) el meu gine hem va dir que fes tot allo amb el que hem sentis segura. Que els petits al principi son como una formiga a dins d'un globus d'aire... i que accidents pots tenir caminant pel carrer... aixi que si tu et sents be... vigilan i amb precaucio no crec que hi hagi problema!
- pitiflautiks
- :: rateta

- Entrades: 161
- Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm
A mi m'agrada la bici però embarassada no m'atreveixo per si caic..
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |