ICAM
- carlospatri 2
- Entrades: 3
- Membre des de: dl. abr. 13, 2015 3:05 pm
ICAM
Hola, algu ha estat citada per Icam? Estic de baixa desde fa un parell de mesos, e tingut vomits que encara tinc, marejos i ara perdues, tinc informes varis de la doctora de la mutua. Estare de 18 semanes, no se que em preguntaran ni si es millor agafar alta o que fer, estic feta un embolic. GRACIES
Re: ICAM
Hola! A mi també em van citar per saber per quin motiu estava de baixa i en quin estat estava en aquell moment.
La doctora que em va atendre em va comentar que aquests controls són per sorteig. Que ells d'entrada no tenen el teu diagnòstic. és un primer control. Poden tornar-te a citar o no fer-ho més. A mi no em van tornar a citar. Vaig continuar de baixa sense problemes.
Tu porta els teus informes i no t'amoïnis. No et diran d'anar a treballar amb pèrdues. Són cautes amb les embarassades.
Sort!
La doctora que em va atendre em va comentar que aquests controls són per sorteig. Que ells d'entrada no tenen el teu diagnòstic. és un primer control. Poden tornar-te a citar o no fer-ho més. A mi no em van tornar a citar. Vaig continuar de baixa sense problemes.
Tu porta els teus informes i no t'amoïnis. No et diran d'anar a treballar amb pèrdues. Són cautes amb les embarassades.
Sort!
- carlospatri 2
Moltes gracies, la veritat es que estoc força negitosa, jo no he agafat mai la baixa i ara.... hem citen. Gracoes,almenys ara estic mes tranquila.
- Marieta vola vola
- :: rateta

- Entrades: 184
- Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am
Bon dia,
A mi també em van citar i amb els informes del metge cap problema!!! Em van tornar a citar just el dia que tenia previst el part i amb una carta escrita i els informes no m'hi vaig poder presentar i tampoc vaig tenir cap problema.
Enhorabona per l'embaràs!!
A mi també em van citar i amb els informes del metge cap problema!!! Em van tornar a citar just el dia que tenia previst el part i amb una carta escrita i els informes no m'hi vaig poder presentar i tampoc vaig tenir cap problema.
Enhorabona per l'embaràs!!
Hola noies!
Jo tb volia preguntar.
Estic de baixa des de la setmana 33+4 per lumbociatica.
La doctora em va donar de baixa, pero em va dir que faltant encara unes 6-7 setmanes podia ser que em truquessin de l'ICAM per fer una revisió. Alguna s'ha trobat?
Em va comentar tb que com que treballo a una oficina i no amb pes em podien posar algun problema.
Ara estic gairebe de 36 setmanes. alguna s'ha trobat que l'hagin citat i hagi hagut de tornar a final de l'embaràs?
Jo tb volia preguntar.
Estic de baixa des de la setmana 33+4 per lumbociatica.
La doctora em va donar de baixa, pero em va dir que faltant encara unes 6-7 setmanes podia ser que em truquessin de l'ICAM per fer una revisió. Alguna s'ha trobat?
Em va comentar tb que com que treballo a una oficina i no amb pes em podien posar algun problema.
Ara estic gairebe de 36 setmanes. alguna s'ha trobat que l'hagin citat i hagi hagut de tornar a final de l'embaràs?
- carlospatri 2
Hola! Jo he anat avui i la veritat es que anava molt nerviosa x totes les barbaries que havia sentit. Doncs x mi a statbtot el contrari, la doctora molt correcta, ha demanat els informes ( els meus son de mutua) i les tasques laborals. Jo crec que si realment etbtrobes malament i indisposada no ha d' haver cap problema en que et mantinguin la baixa, es necessiten justificar- ho i punt. Ademes a partir de 30 i pico semanes dubto que et facin incorpora, elmillor es sta tranquila que es el millor benefici pel nado.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |