2 setmanes menys entre ecos
2 setmanes menys entre ecos
Entre la setmana 12 i una prova que em van fer a la setmana 20 hi havia una diferencia de 2 setmanes osigui el dia de la prova em van dir que estava de 18 setmanes a algu li han dit que te una diferencia de 2 setmanes menys? No s'estarà desenvolupant be la meva criatura?
Re: 2 setmanes menys entre ecos
Hola,
les ecografies a vegades s'equivoquen. I les dues setmanes menys són una estimació. Si no t'han dit res, no et preocupis. Jo els dos embarassos han sigut amb nenes petites i creu-me que el control que m'han portat és agobiant i tot.
Si t'has de quedar més tranquil·la parla amb la llevadora.
Sort.
les ecografies a vegades s'equivoquen. I les dues setmanes menys són una estimació. Si no t'han dit res, no et preocupis. Jo els dos embarassos han sigut amb nenes petites i creu-me que el control que m'han portat és agobiant i tot.
Si t'has de quedar més tranquil·la parla amb la llevadora.
Sort.
Moltes gracies demà tinc hora amb la llevadora li preguntaré. Es que ara m'amoïna que tingui un retard de creixement com vinc d'un embaràs que va acabar fatal qualsevol cosa o comentari m'amoïna moltíssim i fins que no neixi no estare gens tranqil·la.
BELOSU: A mi em passa el contrari!, cap a les 6 setmanes la eco deia dos dies més, cap a les 9 cuatre dies i a la eco de les 12 una semana!!. Sé perfectament el dia que el vam fer (dia amunt dia avall) i lo de la semana més no em cuadra. El gine em va dir que cuan més va avançant l'embaràs, les mides i les setmanes més provabilitat d'error hi ha, i que a les 20 setmanes pot haber una variació de dos setmanes i no hi ha problema. Per això no solen canviar laDPP, si no en cada eco seria diferent. Jo també vinc d'una mala experiencia i cuan no és una cosa és una altre la que em fa patir!!.
Cada dia és un dia menys!!

Cada dia és un dia menys!!

13/01/2010: neix la meva filla després d'un embaràs genial.
febrer 2014: legrat per sac buit
juny 2014: TE positiu, i abort espontani
agost 2014: TE positiu
29/09/2014: el teu cor s'ha parat
02/02/2015: TE ++!!
01/10/2015. neix la meva nena.
http://www.fertilityfriend.com/home/572e26"
febrer 2014: legrat per sac buit
juny 2014: TE positiu, i abort espontani
agost 2014: TE positiu
29/09/2014: el teu cor s'ha parat
02/02/2015: TE ++!!
01/10/2015. neix la meva nena.
http://www.fertilityfriend.com/home/572e26"
Avui he anat a la llevadora i li he comentat, m'ha dit que la mes fiable es la de les 12 setmanes ja que es la que ho poden medir mes sencer, despres ja ho medeixen a trossos. M'ha dit que m'ho prengui com que sera petitona i ja esta tant el pare com jo tampoc som gaire alts o sigui que continui amb la DPP que em van dir a les 12 setmanes.
Moltes gracies.
Moltes gracies.
Demà tinc eco morfològica i m'han trucat aquest matí per dir-me que vagi uns 10 minuts abans que em faran un altre diferent per a veure el fons del úter i que no hi hagi part prematur, demà ja us explicaré.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |