Que es el que mes desitjeu menjar?
Que es el que mes desitjeu menjar?
A mi el que sempre em ve de gust menjar i menjaria cada dia son els jalapeños farcits de formatge.
Re: Que es el que mes desitjeu menjar?
Bona pregunta!
el primer trimestre...olives farcides
el segon...pa amb nocilla
i el tercer... puré de patates maggi
curiós!!!
el primer trimestre...olives farcides
el segon...pa amb nocilla
i el tercer... puré de patates maggi
curiós!!!
Jo no sóc de dolços, i ara menjaria tot el dia pa amb nocilla, i aquests dies de festa la xocolata de les figuretes... mmmmmm....
A mi em va donar per les olives, les llenties bullides i passades per la paella( del mercat sinó res! Jaja) i el pa amb tomàquet i oli! Jeje
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
a mi em va donar per les taronges, a kilos les menjava. ara, hi havia varies coses que e m sentaven malament qie ara disfuto el doble, com el pebrot!
Jo també m.inflava de taronges... sobretot al primer trimestre.
Hola!A mi m'ha donat per la xocolata,pa amb nocilla o nutella i m'he de controlar jeje!I també em ve molt de gust les maduixes!!
Jo al primer trimestre només volia menjar patates braves. Ara que ja estic al segon, no tinc cap preferència, amb la gana que sempre tinc, qualsevol cosa em va bé 

- Esperançada
- :: tigre

- Entrades: 742
- Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm
A mi en l'altre embaraç em va donar per les patates fregides........
I ara que torno a estar embarassada em passa el mateix. En canvi en el primer embaraç li vaig afagar fastic a les gambes i no les puc ni veure
I ara que torno a estar embarassada em passa el mateix. En canvi en el primer embaraç li vaig afagar fastic a les gambes i no les puc ni veure
Amb el primer embaràs… gelat de cheese cake!!
Ara deboro espàrrecs blancs!!
Ara deboro espàrrecs blancs!!
A mi em venen de gust plats tipics cassolans que menjava de petita. Per exemple, llentíes, paella, pure de patates, galetes rectangulars (es diuen Tostada, crec) .. i sobretot amanides i fruita.
De totes maneres, es que més desitjo gaudir (i ara per ara no es viable) es d'un soparet amb pernil, formatges variats, pa amb tomaquet i unes copetes de vi.
De totes maneres, es que més desitjo gaudir (i ara per ara no es viable) es d'un soparet amb pernil, formatges variats, pa amb tomaquet i unes copetes de vi.

"...y sin embargo no hay pérdida que no signifique una ganancia, un crecimiento personal."
En el primer embarras em va donar per menear entrenas de tonyina... i en aquest per les olives fortes!!! i mai m'havien agradat!! jeje això si, sempre ha estat al 1 trimestre. Despres res de res....
Jo no tinc desitjos per un menjar en especial, però sí que hi ha aliments que em cauen millor que altres. Sempre he menjat molta fruita i verdura, i ara no em vénen gens de gust (tret de les maduixes). El que veig que em cau millor i que em ve més de gust són els hidrats de carboni: arròs, pasta, patates xip, torradetes d'arròs... I prefereixo menjar salat que menjar dolç.
Jo visc en un poble i en l'unic lloc que ho trobo es al aldi, pero mira als supers on hi venguin menjar mexicà congelat.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

,mimi , isa31**