Elaborar Pla de Part i negativa a maniobra Kristeller

Salut, dubtes i preparatius.
novella
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Elaborar Pla de Part i negativa a maniobra Kristeller

EntradaAutor: novella » dl. març 30, 2015 11:32 am

Hola!!!

Recordo que en el meu anterior part em van facilitar el document de la Generalitat per fer el pla de part. El document inclou temes com: qui vols que t'acompanyi, procediments, control fetal, alleujament dolor, preferències despres del part (pell amb pell, lactància...). Tot això està molt bé i evidentment presentaré el meu pla de part a l'Hospital. Però m'agradaria saber si hi ha algun altre document per tal de negar-me a la maniobra Kristeller. La OMS recomana NO utilitzar aquesta tècnica i veient, (hi ha un fil on en parla) la quantitat de mares que l'han patit sense que se'ls hagi demanat el consentiment, m'agradaria si hi ha algun tipus de document que es pugui adjuntar al pla de part per manifestar la meva voluntat.
Gràcies!!
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Elaborar Pla de Part i negativa a maniobra Kristeller

EntradaAutor: neuetes » dl. març 30, 2015 12:19 pm

Bones, si remenes una mica per internet hi ha molts models de pla de part, si no en trobes cap que hi possi que NO vols que se't practiqui la Kristeller, pots "tunejar-ne" algún afegint aquest punt.

Però, per la meva experiència i la de moltes mares que conec, un pla de part no et servirà de res si al lloc on vas a parir no té cap protocol de part natural o només respecten els plans de part depenent del equip que enganxis al torn. En aquests llocs el teu pla de part se'l pasaràn per forro posant qualsevol excusa i aprofiten aquest moment tant vulnerable per fer de nosaltres el que volen o el que més els interessa. Per tant, pla de part, si, sempre, però tria bé el lloc on vols parir, tambè.
novella

EntradaAutor: novella » dl. març 30, 2015 12:29 pm

neuetes ha escrit:Bones, si remenes una mica per internet hi ha molts models de pla de part, si no en trobes cap que hi possi que NO vols que se't practiqui la Kristeller, pots "tunejar-ne" algún afegint aquest punt.

Però, per la meva experiència i la de moltes mares que conec, un pla de part no et servirà de res si al lloc on vas a parir no té cap protocol de part natural o només respecten els plans de part depenent del equip que enganxis al torn. En aquests llocs el teu pla de part se'l pasaràn per forro posant qualsevol excusa i aprofiten aquest moment tant vulnerable per fer de nosaltres el que volen o el que més els interessa. Per tant, pla de part, si, sempre, però tria bé el lloc on vols parir, tambè.

Neuetes, jo sóc de Girona ciutat. Em toca L'hospital Trueta, que n'he sentit a parlar bé, i també malament, depèn de qui. L'altra opció és el Santa Caterina, que crec que són molt respectuosos. Però, jo puc demanar canvi així com així? Com ho he de fer??
Imatge
Imatge
neuetes

EntradaAutor: neuetes » dl. març 30, 2015 3:12 pm

Si, pots demanar derivació a l'hospital que tu vulguis. Jo ho vaig fer, em tocava parir a l'Arnau de Vilanova de Lleida i vaig demanar derivació a l'Hospital d'Igualada (vaig canviar de província!) perquè allà tenien el protocol de part natural i em van respectar de pe a pa tot el pla de part que els hi vaig portar, de fet, moltes coses que vaig demanar ja les fan per protocol. Quan vaig demanar la derivació em va costar molt, ja que tenia tant el metge de capçelera com la llevadora i ginecòleg del CAP que no m'ho volien derivar de cap manera, vaig tirar pel dret demanant-ho directament als serveis territorials de Lleida al.legant que volia part natural i perquè precisament, no volia que em tornessis a fer una Kristeller.
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dl. març 30, 2015 10:45 pm

Noies tinc un dubte... A mi em van fer la maniobra de kristeller i quan vaig demanar explicacions em van dir que el nen portava una volta de cordó, que al monitor veien que començava a patir i que havia de sortir sí o sí amb aquella contracció. Amb aquesta resposta, tot i saber les recomanacions de la OMS no vaig dir res més. El meu dubte és: què haurien d'haver-me fet enlloc de la maniobra?
No sé vosaltres però a mi em toca molt la pera haver d'anar amb mil ulls quan vaig al metge. Se suposa que ells han de vetllar per la meva salut!!!!
neuetes

EntradaAutor: neuetes » dt. març 31, 2015 4:31 pm

Uff... no se catalanna, fa de mal dir, potser t'ho hauria de respondre una llevadora pro-part natural. Ho tens possat al teu informe de part, el patiment fetal i la kristeller?
Perquè jo a l'informe del primer part, que hem van fer la Kristeller (sense motiu i la llevadora que me la feia, molt borde que directament em va escridassar que si no empenyia bé, em possarien forceps) hi possar algo així com "expulsiu normal" o "deslliurament normal", en cap lloc em possa que em van fer la Kristeller.
Paparra
:: poltre
:: poltre
Entrades: 658
Membre des de: ds. feb. 23, 2013 6:19 pm

EntradaAutor: Paparra » dv. abr. 03, 2015 7:44 am

Novella ets de Girona oi? NO VAGIS AL TRUETAAAAAAA!!!!!! Jo hi vaig anar amb el meu pla de part, ben conscienciada d'un part natural, i van ferel que els hi va donar la gana, maniobra de kristeller inclosa (a pesar de les meves supliques). El proxim part al Sta. Caterina...
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
novella

EntradaAutor: novella » dg. abr. 05, 2015 10:30 am

Paparra! Crec que demanaré canvi a Santa Caterina! pròxim dia ho demanaré a la llevadora.
L'altre dia ho parlava amb el meu home, que teòricament és partidaridel part respectat, i dic teòricament perquè quan li vaig dir de demanar el canvi li va semblar una tonteria i em va dir que no n'hi ha per tant! :-(
Com es nota que ells no pareixen!!
Imatge
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::