cordó umbilical al voltant del coll
cordó umbilical al voltant del coll
Hola noies, estic de 34 setmanes i m.han vist a l.eco qel bebé té el cordó al voltant del coll. Alguna s.hi ha trobat? Em pota explicar experiència o exercicis que ajudin a treurel? Merci!
- tuijoserem4
- :: granota

- Entrades: 236
- Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:31 pm
Re: cordó umbilical al voltant del coll
Trudis,
Estigues tranquila.El 50 % dels bebès neixen amb volta de cordó.El que és estrany és que t'ho hagin dit...a mi a la maternitatr rm van dir que aixø no ho deien pq els pares pateiexen i no s'hi pot fer res.
En Magí va néixer amb dues voltes de cordó i una banderola i no va patir per aquest fet.
quan baixen pel canal de part i la llevadora ho veu li treu...
tranquila i enhorabona!
Estigues tranquila.El 50 % dels bebès neixen amb volta de cordó.El que és estrany és que t'ho hagin dit...a mi a la maternitatr rm van dir que aixø no ho deien pq els pares pateiexen i no s'hi pot fer res.
En Magí va néixer amb dues voltes de cordó i una banderola i no va patir per aquest fet.
quan baixen pel canal de part i la llevadora ho veu li treu...
tranquila i enhorabona!
Bueno, sabent que és més normal (també ho havia llegit) jo també em quedo més tranquil·la.
La nostra nena sempre té el cordó per la cara...
La nostra nena sempre té el cordó per la cara...

Trudis, et dic el mateix que les companyes. Al curs prepart ens van explicar que un tant per cert molt elevat de bebès neixen amb voltes de cordó però no passa absolutament res. El teixit del cordó és gelatinós i molt elàstic, no els oprimeix pas. Tranquil·la i gaudeix molt de la recta final!
Les meves dues filles van néixer amb una volta de cordó al voltant del coll. Com t'han dit, cap problema. Parts naturals totalment normals. Quan treuen el cap la llevadora els desembolica el cordó i ja està. És molt freqüent.
Moltes gràcies noies. Em deixeu més tranquila
- canyelladecolors
- :: rateta

- Entrades: 184
- Membre des de: dc. nov. 07, 2012 3:58 pm
Els meus 2 tambe portenaven una volta de cordó i no va passar res, es normal qur et preocupi, per aixo crec que no ho diuen mai! Jajajaja, la naturalesa mes molt savia i no els apreta ni res. Disfruta del final i allunya les pors. Es magia i tot surt be!
El meu primer fill va néixer amb doble volta i va anar tot bé. No sabia que fos tan comú però ja veus que cap rpoblema 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |