SS, Gine Privat o Mutua??

Salut, dubtes i preparatius.
aroha
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dv. set. 19, 2014 12:01 pm

SS, Gine Privat o Mutua??

EntradaAutor: aroha » dc. març 11, 2015 9:41 am

Hola a tothom!!

Estic feta un embolic, fa una setmana el TE va donar positiu. Hem fet un parell de Ia's i fins ara estàvem més concentrats en el procés que en res més.
Ara no sabem que fer amb el seguiment de l'embaràs, per una banda he escoltat que el seguiment per la SS és molt pobre i casi no et fan ecos, si tries aquesta opció el part em tocaria el Taulí i mai he anat al ginecòleg a Sabadell que és on visc des de fa poc.

Si trio mútua, ahir vam estar mirant preus i la que em surt més econòmica es DKV, uns 62e/mes (la meva parella és mestre i té aquesta mútua) però hi ha una carència de 8 mesos per parts i aniria mooolt just que que calculant per sobre em tocaria parir el 12 de novembre.

La última opció que hem plantejo és fer tot el seguiment per gine privat, i després parir per la SS. Però no tinc ni idea de quin preu poden tenir les visites privades, ni conec cap gine a Sabadell que estigui bé.

Que em recomaneu vosaltres??
SiriLaia
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dt. març 03, 2015 12:10 pm

Re: SS, Gine Privat o Mutua??

EntradaAutor: SiriLaia » dc. març 11, 2015 10:44 am

Enhorabona Arhoa! >.-<: >.-<: >.-<:
La meva experiència es que la SS em va anar molt i molt bé. Vaig començar alhora amb un ginecòleg privat i amb la SS, i clar, el privat són més visites, i sembla que està més per tu. Sobretot em va anar bé perquè vaig tenir un parell d'avorts i el control intensiu em va tranquil·litzar molt. Ara... el meu gine privat era un gilip*lles i un pessetero. Al final del primer trimestre vaig dir "prou", perquè dos dies abans de la seva visita vaig anar amb la SS i em van dir que ja no feia falta que prenés més l'Adiro, i quan li vaig dir al privat em va fotre bronca i em va dir que si li passava algo a la criatura ja no es feia responsable. Li vaig preguntar dos cops, plena d'ansietat, si podia ser que passés alguna cosa, i no em va voler contestar. Imagina't, vaig tenir malsons i tot. I això no va ser l'únic, així que tot acumulat em va fer deixar-lo i anar només amb la SS. El que té la SS es que les visites són molt espaiades, i clar, com a pares novells ens hagués agradat veure més la criatura, perquè la veritat es que em tranquil·litzava molt sentir el bàtec de la meva filla. Però bé, la veritat es que va ser estupendo, inclòs el part (a l'hospital de Palamós).
la_rodri
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

EntradaAutor: la_rodri » dc. març 11, 2015 1:58 pm

Feliciats Arhoa!!!! Es cert que en aquests moments es difícil triar, però el seguiment del privat a mi em deixa més tranquila. Després pots parir a la pública, que la gent parla molt bé.
Jo ho faig tot per mutua, i de fet si et fas de DKV pots fer el seguiment per privat sense haver de paar adicional. Quan arribi el part, si encara estas amb carencia a la publia, si bo privada
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dc. març 11, 2015 2:14 pm

Moltes felicitats!!

jo tinc una mútua i estic embarassada per segona vegada. En els dos embarassos he fet el seguiment per SS. Com t'han dit, et fan 3 ecos, que són les necessàries. A més et visita una llevadora, que és el professional adequat per fer aquest tipus de seguiment. En el meu entendre, tenint en compte que l'embaràs no és una malaltia, les visites mensuals amb un metge, tantes ecos... només fan que angoixar, anar patint si tot estarà bé cada vegada que tens eco...

I evidentment si vas per SS però es detecta algun problema o necessitat de major control, hi ha ginecòlegs i tots els professionals que calgui que t'atendrien.

I per últim, en general (parlo en general) en els hospitals públics hi ha menys taxes de cessàries i d'intervencions innecesàries als parts, en comparació amb els privats.

En tot cas, pagar-t'ho tot tu et sortirà per un pastón perquè no són només les visites sinó les proves, ecos, anàlisis... Jo aniria a la SS sí o sí i en tot cas et pots fer una mica de seguiment paral.lel amb un gine privat.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

EntradaAutor: gusiluz » dc. març 11, 2015 2:31 pm

Hola,
Jo vaig fer seguiment per privat a traves de Sanitas,.sortia una mica millor de preu que la que dius tu. Si que es just pel part, però pots fer com jo i parir al public. A mig embaràs vaig anar a la llevadora i vam quedar que li aniria portant les proves que em fes per privat, i cap al final, no recordoa quina setmana, em ba derivar a l'hospital per la visita preparton tambe has de portar totesles proves i informes.
Si que es cert que a la SS et fan les proves necessaries, peri tambe es veritat que a les que som patidores, sobretot si hem tingut algun avortament, ens crea molta angoixa estar tant temps sense saber com va. Sobretot en la primera eco, que es.tan enllà ieés quan hi ha mes perill.
Tambe està bé el que et diuen, de fer-ho tot per SS i alguna eco entremig per privat, et surt més econòmic que pagar tot un any de mutua ( si no t'en fas moltes, clar).
Que vagi molt bé.
aroha
Entrades: 63
Membre des de: dv. set. 19, 2014 12:01 pm

EntradaAutor: aroha » dc. març 11, 2015 6:56 pm

Moltíssimes gràcies per les vostres opinions!!!

Després de llegir les vostres experiències, hem decidit fer seguiment per la SS. He llegit moltíssimes opinions favorables sobre l'hospital Taulí, i és totalment públic, per tant tema part cobert.
I en quan al seguiment i les ecos, al haver aconseguit l'embaràs a través de clínica de fertilitat em faran una eco a les 8 setmanes per comprovar que hi ha batec i que tot està correcte i així donar-me d'alta, per tant ja no m'hauré d'esperar fins a les 12 setmanes que me l'ha faran al CAP.

Des d'abans de tenir el possitiu teniem molt clar que ens faria il·lusió fer una eco 4D, l'ha farem en un mes que la SS no ens cobreixi . Per tant al final seran la de la clínica, les 3 de la SS i la 4D, penso que així ja queda prou cobert. I si en algun moment estic angoixada o alguna cosa, sempre puc fer una visita extra per privat.

Ara de moment ens toca esperar que arribi la primera eco!!
:-o00m
Halia
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

EntradaAutor: Halia » dc. març 11, 2015 7:23 pm

Aroha, jo et recomanaria que miressis bé el tema de les preexistències i les carències.
No totes les mútues accepten l'embaràs i el deixen exclòs de la cobertura...
Normalment et fas de mútua abans de saber que estàs embarassada per a que no et passi això, pero sempre ho pots parlar amb alguna oficina que tinguin. Em sona que a Sabadell en tenen alguna!

Ahh!!!
Felicitats pel teu embaràs!!!!!!!!!!!! >.-<:
Imatge
Imatge
Khaleesi_
Entrades: 19
Membre des de: dj. abr. 09, 2015 5:39 pm

EntradaAutor: Khaleesi_ » dj. juny 11, 2015 4:43 pm

Hola!
Veig que aquest post està una mica inactiu... però potser alguna em podrà ajudar amb el dubte que tinc.
Estic de molt poquet... i de moment la meva intenció és portar el seguiment de l'embaràs per privat. Visc lluny del meu poble actualment i havia pensat en la possibilitat de canviar de CAP per fer seguiment amb la llevadora a la SS a la ciutat on sóc ara, el problema ve quan em plantejo el part a l'hospital del poble. Sabeu com funciona això de triar hospital per part? pots triar qualsevol o ha d'anar vinculat amb el CAP amb el qual t'has anat visitant al llarg de l'embaràs?
A veure si em podeu orientar una mica, vaig ben perduda!! :-o00m
Imatge

TE + : 1/6/15 Agafa't fort!
Primera eco 22/6/15 - 6+2 Hem sentit el teu cor!
Eco 12s 30/7/15 - 11+5 Fas 5,6cm i no pares quiet! :)
17/8/15 Ets un nen!!!
MIMOSETA
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dj. març 19, 2015 3:43 pm

EntradaAutor: MIMOSETA » dj. juny 11, 2015 4:50 pm

Personalment, jo estic seguint l'embaràs per la SS, a Barcelona, i m'estan fent un munt d'ecos (i no tinc cap problema amb l'embaràs, de moment, tan sols diabetes gestacional). Pel tema de la diabetes gestacional em fan ecocardios, i ecografies me'n fan les que pertoquen i també em van oferir una d'alta ressolució i una per control de creixement a la setmana 25. No tinc cap queixa; puc demanar consulta amb l'obstetra quan vull i tinc el seu número de tf. I com m'he espantat i he anat un parell de cops a urgències (tot estava bé, finalment), aquí també he tingut ecos.
rita1977
Entrades: 84
Membre des de: dt. gen. 20, 2015 10:04 am

EntradaAutor: rita1977 » dv. juny 12, 2015 11:46 am

Estic amb la Mimoseta. La SS funciona molt bé. No fan proves de més, però si veuen qualsevol cosa tampoc escatimen a fer-te proves. És a dir que pensen en la teva salut i la del nen, sense posar-hi extres, però fent tot el que cal. EL problema dels privats que pagues és que volen fer-te moltes proves perquè paguis. I les mútues com que està tot inclòs, te'n volen fer poques. És a dir que et fan una eco per mes, perquè això és el que atrau a la gent, però si després t'han de fer proves extres s'ho pensen més...
Jo també tinc sucre com la mimoseta i em fan una eco cada mes a la SS. Estic controladíssima, vaig al gine cada quinze dies... Amb la nena no vaig tenir problemes i sí que era tot més espaiat, però quan hi ha qualsevol cosa, ràpidament et controlen moltíssim. La seguretat social per aquestes coses funciona molt bé... Només són millors les mútues per temes de visites no urgents, operacions de traumatologia, dentistes, dermatòlegs... Que quan no és urgent a la SS triguen molt, en canvi a mútua van rapidíssim. Però sempre les coses grosses millor SS. (Bé, jo ho veig així, fins i tot amb la merda de les retallades!)
Encara que et facin poques ecos, t'escolten el cor del nen cada vegada i si algun dia tens alguna cosa de pet a urgències i tornaran a fer eco i et faran tot el que et faci falta. Jo vaig parir la nena a Sant Pau i el tracte també va ser boníssim. Val a dir que jo no volia part natural sense epidural i coses així... vull dir que volia part "convencional", tot i així tenen tot un protocol pel tema part naturals. I unes sales per parir xulíssimes, amb una dutxa plena de xorros per si et vols dutxar, ehehe, i són molt defensors d'evitar la cessària. Ara si no ho veuen clar, la fan.
Khaleesi crec que pots triar l'hospital públic que vulguis, indiferentment del cap. Ho van canivar fa un any o així, parla amb la llevadora, però n'estic gairebé segura. Una amiga meva ho va fer. De fet, quan et poses de part vas on tu vols, si en aquell moment no estiguéssis a prp aniries a l'hospital que fos... Igualment diga-ho perquè estic gairebé segura que pots anar on tu vulguis.
rita1977
Entrades: 84
Membre des de: dt. gen. 20, 2015 10:04 am

EntradaAutor: rita1977 » dv. juny 12, 2015 11:47 am

Mimoseta! Ara t'he seguit jo... com es nota que estem mig de repòs. Hahaha.
rufeta
Entrades: 39
Membre des de: dg. març 08, 2015 9:52 pm

EntradaAutor: rufeta » dt. juny 23, 2015 9:47 am

Bones,
Jo estic fent seguiment doble. Em preocupava el fet d'haver passat per una conització (el coll de l'úter pot haver quedat més curt i pot provocar part prematur) i vaig decidir està doblement controlada, per si de cas. El dubte que tinc és quan dir a la llevadora del CAP que pariré a la Quirón. Les que heu fet doble seguiment, en quin moment ho vàreu dir?

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::