Eco 4d tarragona o barcelona
Eco 4d tarragona o barcelona
Noies encara queda però és per anar-me informant ja que he vist que apartir de la setmana 26 ja va bé fer-la.
Alguna em pot dir algun lloc a la provincia de tgn o bcn on la fagin i bé de preu? Que donin video i fotos... per letsbonus he vist oferta de la clínica delfos i també de policlinica barcelona i consultorios misson... q tal?? I per tarragona en sabeu algun sobre aquests preus 50 60e??
Gràcies
Alguna em pot dir algun lloc a la provincia de tgn o bcn on la fagin i bé de preu? Que donin video i fotos... per letsbonus he vist oferta de la clínica delfos i també de policlinica barcelona i consultorios misson... q tal?? I per tarragona en sabeu algun sobre aquests preus 50 60e??
Gràcies
- princesa_ballarina
- :: pantera

- Entrades: 858
- Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm
Re: Eco 4d tarragona o barcelona
Jo he agafat la de misson, tenim la eco un pelet abans de semana santa. JA t'explicaré! De moment, ens reserven 2 dates (suposo per si un dia no es veuen...). Amb el gran la vam fer a la Delfos i no ens va agradar el tracte. Anàven molt a saco....potser perquè erem els últims i fins i tot nosaltres ja estavem cansats d'esperar tant 
Doncs molta sort princesa ballarina perquè el Dr és de lo més sec que he vist i amb el mínim temps ja t'acomiada.
Mum, jo no puc ajudarte molt però busca opinions d'el Misson i ja veuràs com no estan gaire contentes...
Mum, jo no puc ajudarte molt però busca opinions d'el Misson i ja veuràs com no estan gaire contentes...
- princesa_ballarina

Què bé, Pantera... jajaja Així deu ser com el de la Delfos
La veritat és que de Misson no vam trovar gaires critiques... per això l'haviem agafat. En fi! Ja us explicaré!
La veritat és que de Misson no vam trovar gaires critiques... per això l'haviem agafat. En fi! Ja us explicaré!
Just de les dues q dieu he vist comentaris negatius... a veure si hi ha sort princesa_ballarina. El q passa q és com tot, d'on hi ha comentaris positius ja no val 50 60 jeje
Pantera ha escrit:Doncs molta sort princesa ballarina perquè el Dr és de lo més sec que he vist i amb el mínim temps ja t'acomiada.
Pantera, que tal et va semblar la qualitat de la sessió? Us van oferir veure la opció 5D?
A mi es el que m'ha fet gracia del anunci, però es clar, una cosa es la publicitat i l'altre el que realment ofereixen.
"...y sin embargo no hay pérdida que no signifique una ganancia, un crecimiento personal."
Hola noies!!
Jo he agafat l'oferta de letsbonus de Policlínica. Ja us explicaré! Jo al principi no ho volia fer però després de la morfològica la veritat és q ja tenim ganes de veure'l i per SS no sé quan torna a tocar la eco.
Jo he agafat l'oferta de letsbonus de Policlínica. Ja us explicaré! Jo al principi no ho volia fer però després de la morfològica la veritat és q ja tenim ganes de veure'l i per SS no sé quan torna a tocar la eco.
- princesa_ballarina

Bon dia!!
Per setmana santa vam fer la eco 4D al misson (gemelar) crec que a través de let's bonus. L'experiència, millor que a la Delfos. Us explico:
- És una consulta privada (pis) i no hi ha massificació a la sala d'espera (també he de dir que ho vam fer un matí), per tant, vam esperar poc (a la Delfos hi havia mooolta gent i vam haver d'esperar molt).
- En concertar visita, ja reservaven 2 dies per si el primer no es veia bé (no va caldre). En canvi a la Delfos, per fer la segona prova, ens van deixar els últims...vam pasar la tarda allà tancats...
- Ecografista: En els dos llocs molt poc xerraires (estic acostumada a les ecografistes del HGC que són un encant i ens expliquen un munt de coses!).
- Resultat: la qualitat veig la mateixa, comparant les ecos dels 2 llocs.
- Què donen?: En la Delfos van donar fotos impreses + CD amb fotos i videos. A Misson només el CD, però tinc la sensació que hi havia més fotos i videos.
Si hagués de tornar a escollir, aniria a Misson, això si, haig de dir que a la Delfos vam anar fa gairebé 4 anys. Potser han canviat algunes coses.
Per setmana santa vam fer la eco 4D al misson (gemelar) crec que a través de let's bonus. L'experiència, millor que a la Delfos. Us explico:
- És una consulta privada (pis) i no hi ha massificació a la sala d'espera (també he de dir que ho vam fer un matí), per tant, vam esperar poc (a la Delfos hi havia mooolta gent i vam haver d'esperar molt).
- En concertar visita, ja reservaven 2 dies per si el primer no es veia bé (no va caldre). En canvi a la Delfos, per fer la segona prova, ens van deixar els últims...vam pasar la tarda allà tancats...
- Ecografista: En els dos llocs molt poc xerraires (estic acostumada a les ecografistes del HGC que són un encant i ens expliquen un munt de coses!).
- Resultat: la qualitat veig la mateixa, comparant les ecos dels 2 llocs.
- Què donen?: En la Delfos van donar fotos impreses + CD amb fotos i videos. A Misson només el CD, però tinc la sensació que hi havia més fotos i videos.
Si hagués de tornar a escollir, aniria a Misson, això si, haig de dir que a la Delfos vam anar fa gairebé 4 anys. Potser han canviat algunes coses.
Gràcies reina! Jo la tinc el dia de sant jordi al misson estaré de 28 stm ja us explicaré!
Hola boniques!
Jo la tinc el divendres 24 a la policlínica ja us explicaré tb
Gràcies per compartir l'experiència ;)
Jo la tinc el divendres 24 a la policlínica ja us explicaré tb
Gràcies per compartir l'experiència ;)
Hola, noies! Nosaltres hem agafat un pack de 3 ecografies 4D a Ecodadys, a Barcelona. Es diu "bono sexo" i val 190€.
Inclou força coses i, a més, et regalen dues capsetes amb mostres i detallets.
Nosaltres, de moment, només hem fet la primera i, molt bé! Ens van dir el sexe del bebè abans que al centre on ens fan el seguiment de l'embaràs i no es van equivocar! Encara no li veus la careta però sí que et fas una idea de com és el nadó. Comparat amb l'eco normal!!!
Aquí teniu la informació de l'abonament:
www.ecodadys4d.es/ecografias-4d/bono-sexo/
Inclou força coses i, a més, et regalen dues capsetes amb mostres i detallets.
Nosaltres, de moment, només hem fet la primera i, molt bé! Ens van dir el sexe del bebè abans que al centre on ens fan el seguiment de l'embaràs i no es van equivocar! Encara no li veus la careta però sí que et fas una idea de com és el nadó. Comparat amb l'eco normal!!!
Aquí teniu la informació de l'abonament:
www.ecodadys4d.es/ecografias-4d/bono-sexo/
Veig que el Títol és Eco 4D a Tarragona o Barcelona i ningú ha donat opcions a Tarragona o voltants. Algú que se l' hagi fet a Tarragona?
Jo me la vull fer però no sé on ni he preguntat preus...
Jo me la vull fer però no sé on ni he preguntat preus...
Uff a tarragona crec q vaig preguntar a biogest i embriogyn i 150 190e. Així que vaig optar per agafar l'oferta de letsbonus a consultorios misson de bcn. 49e i vaig anar dos cops pq el primer es va veure poc... pero el segon cop el nen tenia peus i mans a la cara jaja.
Hola Bona tarda! Sóc nova al forum i estava buscant opinions sobre on fer-me la ecografia 4d a Barcelona, us he trobat... i ja m'hi quedo :)
doncs ara estic tot just de 25 setmanes (no sé si vaig una mica tard... ) i estic mirant ofertes de policlinica Barcelona, Consultorios Misson i la de la Clínica Delfos. De moment sembla que la que m'agrada més és la de la Policlínica.
Les noies que ja us l'heu fet que tal l'esperiència i el tracte?
Moltes gràcies!
Petons!
doncs ara estic tot just de 25 setmanes (no sé si vaig una mica tard... ) i estic mirant ofertes de policlinica Barcelona, Consultorios Misson i la de la Clínica Delfos. De moment sembla que la que m'agrada més és la de la Policlínica.
Les noies que ja us l'heu fet que tal l'esperiència i el tracte?
Moltes gràcies!
Petons!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |