Busco un glucòmetre (o alternatives a la corba de glucosa)
- numeràtica
- :: puça

- Entrades: 5
- Membre des de: dj. feb. 19, 2015 12:16 pm
Busco un glucòmetre (o alternatives a la corba de glucosa)
Hola a tothom!
M'aniria molt bé un glucòmetre de segona mà.
Algú n'ha fet servir per controlar la diabetis o bé com a alternativa a la prova per diagnosticar la diabetis gestacional?
Es pot comprar nou però és car, el faré servir poc temps, i només caldrien agulles noves. Per això penso que seria bona idea reaprofitar-lo.
Estaré al cas ja que m'urgeix, moltes gràcies!
M'aniria molt bé un glucòmetre de segona mà.
Algú n'ha fet servir per controlar la diabetis o bé com a alternativa a la prova per diagnosticar la diabetis gestacional?
Es pot comprar nou però és car, el faré servir poc temps, i només caldrien agulles noves. Per això penso que seria bona idea reaprofitar-lo.
Estaré al cas ja que m'urgeix, moltes gràcies!
numeràtica l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 20, 2015 7:53 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Re: Busco un glicòmetre (o alternatives a la corva de glucosa)
A mi me l'han donat al CAP, pregunta al teu metge o infermera.
A mi tb me' l van donar a l'hospital......
Me'l van donar a l'hospital, però el punxador amb les agulles el vaig comprar jo (en teoria és personal i només l'ha de fer servir una persona). Hauríes de preguntar si et poden deixar un al Cap i comprar la resta (uns 20€ al meu cas).
Jo crec que te'l haurien de donar al CAP, però si no te'l donen, jo en tinc un parell que no faig anar (soc diabètica des de petita). De totes maneres el més car són les tires, un 50€ el pot de 50 tires si les compres a la farmàcia. Per això és millor que que t'ho portin des del cap, allí t'entrarà tot per seguretat social.
Doncs jo en vaig demanar al cap i no me'l van donar! :-(
Re: Busco un glucòmetre (o alternatives a la corva de glucosa)
A mi al cap em van donar agulles i tires, la màquina pagant a l'endocrí..
- numeràtica

Moltes gràcies a tothom!
Ara he buscat una mica més i veig que no és gli sino glu(còmetre), corregit.
També m'ha semblat que hi ha mil models, tots a base d'agulles i tiretes. Així que seguiré el vostre consell de comprar agulles i tiretes (tot i que veig que són força cares, per tant si en teniu sense usar també m'interessa!)
No us he explicat tot el rotllo: al CAP em van derivar per dur bessons i tal, i de fet a l'hospital el ginecòleg em va proposar el glucòmetre quan li vaig demanar si hi havia alternatives a la corba de glucosa, però em va enviar a endocrino per si me'n podien ensenyar/deixar, i allà em van dir que res de saltar-se "el protocol".
Així que em temo que no puc demanar-ho pel CAP/hospital/SS com m'aconselleu, almenys si no baixo del burro en no voler fer-me la corba després d'un O'Sullivan dubtós. Gràcies de totes maneres i em reconec un punt de tossuderia :(
A veure si també hi ha alguna altra tossuda que hi hagi passat abans que jo i s'ho hagi hagut de comprar tot !?
Ara he buscat una mica més i veig que no és gli sino glu(còmetre), corregit.
També m'ha semblat que hi ha mil models, tots a base d'agulles i tiretes. Així que seguiré el vostre consell de comprar agulles i tiretes (tot i que veig que són força cares, per tant si en teniu sense usar també m'interessa!)
No us he explicat tot el rotllo: al CAP em van derivar per dur bessons i tal, i de fet a l'hospital el ginecòleg em va proposar el glucòmetre quan li vaig demanar si hi havia alternatives a la corba de glucosa, però em va enviar a endocrino per si me'n podien ensenyar/deixar, i allà em van dir que res de saltar-se "el protocol".
Així que em temo que no puc demanar-ho pel CAP/hospital/SS com m'aconselleu, almenys si no baixo del burro en no voler fer-me la corba després d'un O'Sullivan dubtós. Gràcies de totes maneres i em reconec un punt de tossuderia :(
A veure si també hi ha alguna altra tossuda que hi hagi passat abans que jo i s'ho hagi hagut de comprar tot !?
doncs lo dit! Jo si necessites màquina, punxador i alguna agulla t'ho puc deixar, de tires no...es que me les donen súper contades i encara cada més he de comprar alguna caixeta extra.... 
- numeràtica

Gràcies Bimba! Et contacto per privat (com a la Flor) a veure si puc venir a buscar-ho... i perdona que t'havia llegit massa ràpid!
D'altra banda demà miraré si a la farmàcia del costat em poden vendre les tires per separat :)
D'altra banda demà miraré si a la farmàcia del costat em poden vendre les tires per separat :)
Només un comentari més: les tires i agulles han de ser compatibles amb el glucometre que vulguis fer servir i calcula primer quan et costará tot plegat. Pensa que fer-se cinc controls al dia vol dir que una capseta de tires de 50€ son 10 dies (si tens traça des del començament, jo al principi vaig haver de llençar algunes per no fer-ho bé). Potser si parles una altre vegada amb el teu ginecoleg podeu trobar la manera que no hagis de comprar-lo tu :)
- CARPE_DIEM
- :: peixet

- Entrades: 287
- Membre des de: dg. gen. 27, 2013 12:40 pm
T' he enviat un privat!!
Jo t' ho regalo... Pero penso que a la farmacia ho miren, igual que la tensió arterial.
Sort!!
Jo t' ho regalo... Pero penso que a la farmacia ho miren, igual que la tensió arterial.
Sort!!
- numeràtica

Cert Nieves, realment surt cara la meva tossuderia, i almenys faré un intent al CAP a veure si em poden donar les tires, merci pel consell!
Gràcies Carpe Diem! Ja t'he contestat el privat a veure si ho quadrem :)
Cert que es pot fer a la farmàcia, merci! Però vaig preguntar-ho i costa 5€ cada cop! Multiplica per 7dies i 6 cops al dia i surt per un ronyó.
I no m'oblidaré de mirar que màquina i tires i agulles siguin compatibles...
Gràcies Carpe Diem! Ja t'he contestat el privat a veure si ho quadrem :)
Cert que es pot fer a la farmàcia, merci! Però vaig preguntar-ho i costa 5€ cada cop! Multiplica per 7dies i 6 cops al dia i surt per un ronyó.
I no m'oblidaré de mirar que màquina i tires i agulles siguin compatibles...
- numeràtica

Re: Busco un glucòmetre (o alternatives a la corba de glucosa)
Ahir vaig anar al CAP i, oh sorpresa, em van donar tires! I via Bimba82 ja tinc glucòmetre, punxó i agulles, moltes gràcies!
Espero que no em calgui el que CarpeDiem també va oferir per dilluns, gràcies igualment i segur que servirà per algú més.
Avui he estat fent proves, i a banda de malgastar 3 tires per gota insuficient, m'he punxat uns 10 cops més del compte. Al principi punxava bé i sortia prou sang, però cada cop costava més: sortia menys sang malgrat fer servir més profunditat, i canviar de les puntes dels dits (potser massa fredes) al costat del palmell. Fins al punt que la "post-sopar" ja l'he deixat per inútil.
Algú dels que ja ho heu fet més cops em podeu dir què puc estar fent malament?
O potser cal fer alguna cosa per anar reciclant l'agulla que desconec?
Gràcies altre cop
Espero que no em calgui el que CarpeDiem també va oferir per dilluns, gràcies igualment i segur que servirà per algú més.
Avui he estat fent proves, i a banda de malgastar 3 tires per gota insuficient, m'he punxat uns 10 cops més del compte. Al principi punxava bé i sortia prou sang, però cada cop costava més: sortia menys sang malgrat fer servir més profunditat, i canviar de les puntes dels dits (potser massa fredes) al costat del palmell. Fins al punt que la "post-sopar" ja l'he deixat per inútil.
Algú dels que ja ho heu fet més cops em podeu dir què puc estar fent malament?
O potser cal fer alguna cosa per anar reciclant l'agulla que desconec?
Gràcies altre cop
Re: Busco un glucòmetre (o alternatives a la corba de glucosa)
Me'n alegro molt que finalment ho hagis aconseguit! :)
Respecte a com punxar-se crec que és una qüestió de pràctica. A mi em van dir que sempre a les puntes dels dits, millor al costats que al centre i quan comenci a sortir el sang fer una mena de petit massatge perquè surti millor. I sobre tot fer-ho amb calma, el sucre puja si estàs nerviosa o neguitosa. Espero que t'ajudi i una mica de paciència que segur que t'anirà superbé.
Respecte a com punxar-se crec que és una qüestió de pràctica. A mi em van dir que sempre a les puntes dels dits, millor al costats que al centre i quan comenci a sortir el sang fer una mena de petit massatge perquè surti millor. I sobre tot fer-ho amb calma, el sucre puja si estàs nerviosa o neguitosa. Espero que t'ajudi i una mica de paciència que segur que t'anirà superbé.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |