Si la panxa no baixa

Salut, dubtes i preparatius.
0blanca0
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Si la panxa no baixa

EntradaAutor: 0blanca0 » dt. feb. 17, 2015 8:50 am

Bon dia guapulines!
Us escric per compartir la nova neurosis de la setmana 38 (si...cada mes n'he tingut una jejeje). Tinc una panxona que deu n'hi do i que encara és molt molt alta, de fet quan tinc contraxions de Braxton si estic asseguda em falta l'aire per la pressió al diafragma.
Estic caminant, com m'han aconsellat i sempre he caminat força duran l'embaràs però sembla que el nen no en vulgui saber res d'encaixar-se i baixar una miqueta. Em preocupa molt el tema perquè he llegit que el fet que el nen es quedi molt a munt pot condicionar una cesària o un part molt instrumentalitzat. :ufs: :ufs:
Les que ja heu parit us ha passat algo semblant? Com va acabar? Aishh quins nervis....
Gràcies i bon dia a totes!!
Imatge

Imatge
garota
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Si la panxa no baixa

EntradaAutor: garota » dt. feb. 17, 2015 10:39 am

Hola guapa!!!

Jo no recordo que la meva panxa baixés quan es va encaixar..vull dir que no t'angoixis perque que la panxa estigui més alta o més baixa no sé si significa res.... A mi no em van dir mai si estava encaixat o no, només sabia que estava en cefàlica, i que jo el notava pressionant a baix, però no per la panxa.
Relaxa't i intenta passar aquestes últimes setmanes el millor possible. Fés el que ja fas, caminar, i quan arribi el moment ja es veurà, però vaja, molts baixen a últim últim
Moment!!
Ànims i felicitats que d'aquí res li veus la carona!!!!
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dt. feb. 17, 2015 11:24 am

blanca,
això de la panxa baixa crec que és un més dels mites de l'embaràs. Quan estàs embarassada tothom opina sobre la forma de la panxa i a partir d0aquí dedueixen si es nen o nena ?-) i a partir de certa setmana opinen sobre si tens la panxa alta o baixa i el que et falta per parir ?-) ?-) ?-)

En tot cas, estigui on estigui el teu fill, és molt comú que s'encaixi durant el part, no abans. Així que tranquil.la i deixa que tot segueixi el seu curs. :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
carlotayeric
Entrades: 893
Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm

EntradaAutor: carlotayeric » dt. feb. 17, 2015 11:27 am

En ninguno de mis dos embarazos me bajo la barriga!!!
Imatge Imatge

26-6-15 nico brilla en el cielo. papa y mama jamás podremos olvidarte ni dejaremos de quererte nunca
0blanca0
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

EntradaAutor: 0blanca0 » dc. feb. 18, 2015 9:02 am

Gràcies a totes de veritat...m'he quedat una mica més tranquil·la :-) El tema es que jo ja tenia una mica de paranoia amb el tema del part i de no poder per ser força "petita", tant per estatura com de maluc...i quan a sobre la llevadora em va fer comentaris sobre el nen que estava molt a munt...doncs se m'ha caigut tot a sobre!
Un petonás ben fort a totes, avui solet doncs....a caminar i fer hula-hoop!! :content:
Imatge

Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::