A quina edat et recomanen amniocentesis
A quina edat et recomanen amniocentesis
Hola,
voldria saber a partir de quina edat et recomanen realitzar-te la amniocentesis tant per privat com per mutua?
Tot i que els valors hagin sortit dins de la normalitat.
Gracies
voldria saber a partir de quina edat et recomanen realitzar-te la amniocentesis tant per privat com per mutua?
Tot i que els valors hagin sortit dins de la normalitat.
Gracies
Re: A quina edat et recomanen amniocentesis
No n'estic segura però jo diria que és a partir dels 35 anys,
A la SS depen dels valors que et surtin al triple screening, que es fa a les 12 setmanes, si hi ha un percentatge elevat de que el nen tingui Sindrome de Down o de Edwards (>1/250), llavors la SS cobreix la prova, pero no tens per que fer-la si no vols. Per edat ningu et dira que l'has de fer.
- MariaCarme
- :: formigueta

- Entrades: 54
- Membre des de: dl. feb. 02, 2015 7:18 pm
Anud, abans era a partir dels 35. Fa uns anys ho van canviar a 40. Si ets mes jove, nomes esta indicada si el TS et surt per sota del llindar.
Hi ha analitiques de ADN en sang materna que son un bon subtitut i no hi ha risc. Jo em vaig fer el Harmony pel privat (pero es car: 700eur crec).
Hi ha analitiques de ADN en sang materna que son un bon subtitut i no hi ha risc. Jo em vaig fer el Harmony pel privat (pero es car: 700eur crec).
Moltes gracies per les vostres respostes!!!!
A la SS per edat no et fan amnio. A mi amb 41 anys els resultats del TS em van sortir risc baix i no me la van fer.
Edito per dir que per mútua privada a partir dels 35 te la pots fer, independentment dels resultats TS
Edito per dir que per mútua privada a partir dels 35 te la pots fer, independentment dels resultats TS
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |