Com esta col.locat el bebe dins la panxeta?

Salut, dubtes i preparatius.
daniela3
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dt. set. 17, 2013 3:16 pm

Com esta col.locat el bebe dins la panxeta?

EntradaAutor: daniela3 » dv. feb. 13, 2015 10:50 am

Hola futures mamis!!

Estic a la setmana 30 i tot i que la meva maduixeta estava en cefalica des de la setmana 15, a la ultima eco em van dir que estava de peus, estic una mica preocupada pel tema, espero que es doni la volta i buscant per internet he trobat aquesta pagina per saber com esta col.locat el bebe a traves de l'observacio dels seus moviments, l'he trobat molt interessant i la vull compartir amb vosaltres.
http://www.gestandounadoula.com/2013/01 ... icion.html
Us ha passat que canviin molt sovint de posicio?
Heu fet els exercicis per ajudar a que es posin en cefalica?
M'encantaria compartir experiencies amb vosaltres.

Un petonas xxkiss::
:-)love(-: :-)(-: <:-< :panxeta:

Imatge
Halia
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: Com esta col.locat el bebe dins la panxeta?

EntradaAutor: Halia » dv. feb. 13, 2015 11:24 am

Hola Daniela!!
Què tal estàs? Ja va quedant menys!!!

Mira, unes companyes de la feina em van dir que el "sonajero materno" aquest que duu molta gent al coll va bé perquè el senten i canvien de posició.
El que sí que va molt bé és posar-li música a la part baixa, perquè potser si la sent baixi cap abaix per acostar-s'hi...

Pots probar-ho!!! :miko:
Imatge
Imatge
daniela3

EntradaAutor: daniela3 » dv. feb. 13, 2015 12:20 pm

Hola Halia, gràcies per la teva resposta neukiss-)
No en tenia ni idea d'això que expliques del sonall i de la música, de sonall no en tinc cap però lo de la música si que ho probaré :ok: a veure si així es col·loca a lloc <:-)

un petonàs xxkiss::

Imatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dv. feb. 13, 2015 12:35 pm

Daniela: el nostre gran va passar-se gairebé mig embaràs de natges. Ho vaig provar tot: música, escalfor, postures, nedar, parlar-li, moxibustió...i res de res!

En canvi, ara estic de 39+2 i la nena s'ha mogut moltíssim: fins les 27 estava en cefàlica, a les 30 de natges i des de la 33 torna a estar en cefàlica i no s'ha mogut! Espero que pel que ens falta, no torni a girar-se!

De tota manera, et segueixo al teu mes i és el teu tercer embaràs, i diuen que en els segons embarassos i successius és més fàcil que vagin canviant. Sort!!!!!
Imatge

ImatgeImatge
Atuchi
:: pantera
:: pantera
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

EntradaAutor: Atuchi » dv. feb. 13, 2015 12:54 pm

Uff Daniela m'ho he llegit pero crec que estic espesa no m'he enterat de com es fa el mapa jaja prenc nota i ho intento en una altre estona!gracies maca
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
belosu
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: ds. des. 27, 2014 11:55 pm

EntradaAutor: belosu » dv. feb. 13, 2015 4:11 pm

El meu com nomes estic de 13 setmanes encara te molt de lloc per a fer tombarelles i el pi si vol jajaja
Imatge
Muminlove
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dj. ago. 21, 2014 10:32 pm

EntradaAutor: Muminlove » dv. feb. 13, 2015 8:47 pm

Hola Daniela.
Estic de 35 setmanes del tercer embaràs també. La primera va estar de natges i vaig acabar amb cesarea malgrat haver intentat versió externa. El segon ok. Amb aquesta a la setmana 28 estava de natges, total que em vaig proposar el que fos per ajudar-la a donar la volta: cada dia al vespre que es quan es mou mes música encarant altaveu a zona del pubis una mica x sobre de l'os (part baixa d la panxa), totes les estones que podia (mínim 2 cops/dia durant 10 minuts en posició mahometana, exercicis d ioga del gat. La questió es k a la eco de les 30 ja estava en cefàlica. I a la de les 34 tb. Potser s'hagués girat igual però jo vaig intentar posar de la meva part. Moooolta sort bonica!
Asseguda tranquilament sense fer res arriba la primavera i l'herba creix per si sola
Halia

EntradaAutor: Halia » dg. feb. 15, 2015 11:35 am

A mi amb 20 setmanes em van dir que estava cefàlica... Per un moment vaig pensar, tant de bo es quedi així!!! Però clar... es mouen més... jaja
Com poden canviar taaant de posició??????? Cachisss.....

Sigui com sigui, el nadó ha de sortir! Així que millor no preocupar-se massa...
Imatge
Imatge
chupee
Entrades: 58
Membre des de: dj. nov. 27, 2014 6:10 pm

EntradaAutor: chupee » dj. feb. 19, 2015 4:45 pm

Hola noies!
La meva a les 28 setmanes està en posició transversa d'esquena a la pelvis, esperaré a la pròxima eco a veure si hi ha hagut moviment i sino intentaré fer postures d'aquestes que comenteu per intentar fer alguna cosa, tot i que crec que està molt ben escarxofada i ja em vaig preparant per si em toca fer una cesaria.
Molt interessant l'enllaç daniela3 realment jo noto els moviments en els dos quadrants inferiors o sigui que és tal qual expliquen.
Us aniré seguint a veure com es van col.locant! sort a totes!!! :ok: :ok:
Imatge
mel29
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dt. ago. 20, 2013 8:39 pm

EntradaAutor: mel29 » dg. feb. 22, 2015 12:03 pm

Bones!

jo estic de 27 setmanes. A la eco de les 24 setmanes em va dir que estava de cap per avall, però que encara podia girar-se...
Ara no tinc ni idea de com està, no sé com saber-ho!
Aquest dijous tinc eco, ja us diré si ha canviat...

Tota manera, em sembla que no hi podem fer gaire. Més val confiar que la natura és intel·ligent (o sol ser-ho...encara que no sempre!) i que ni que sigui a última hora, tot es posarà a lloc :ok:

bona sort!!!
daniela3

EntradaAutor: daniela3 » dj. feb. 26, 2015 11:13 am

Hola marones!!

Moltes gracies a totes per les vostres aportacions :-()-) m'alegro que a algunes us hagi servit d'alguna cosa la web que vaig posar.
Jo durant una setmana que vaig estar fent postures per ajudar a que es poses en cefalica, i ara ja fa uns dies que he parat perque quan te el singlot, noto les vibracions a baix al pubis, aixi que dedueixo que torna a estar en cefalica :content: tampoc em vull fer moltes il.lusions perque no se fins quin punt aixo es ciencia exacta, pero be, estic bastant relaxada amb el tema.
La setmana vinent tinc eco i ja us explicare si les sensacions son certes o no...
Espero que totes i tots es posin be per a que puguem tenir uns parts ben macos

Petonassos a totes neukiss-)

Imatge
Halia

EntradaAutor: Halia » ds. feb. 28, 2015 7:14 pm

La meva estava en cefàlifaca fa un mes i ara està en podàlica... jaja ?-) Vaja tela, com es mouen!!!
Imatge
Imatge
chupee
Entrades: 58
Membre des de: dj. nov. 27, 2014 6:10 pm

EntradaAutor: chupee » dj. març 19, 2015 1:01 pm

Hola panxolines!!!
Doncs les postures i fer ioga han funcionat, potser no i és casualitat, per a la eco de les 32 setmanes estava en cefàlica :ok: i es nota ja que tinc el cul encastat a la part de dalt i el singlot el noto a baix de la pelvis, tot i que encara es pot girar clar. En tot cas posar-se a 4 potes, balanceig amb pilota i postures de ioga segur de han ajudat i sino doncs no fan cap mal :love: :love:

Ja anireu explicant com us va a vosaltres, sort boniques!
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Baidu [Spider] i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::