Embaràs i protrusió/ hèrnia lumbar

Salut, dubtes i preparatius.
PLANETA
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. març 25, 2013 4:35 pm

Embaràs i protrusió/ hèrnia lumbar

EntradaAutor: PLANETA » dj. gen. 29, 2015 6:31 pm

Hola
No estic embarassada però tinc dos protrusions lumbars... M' agradaría saber experiències de futures mamis amb aquest problema. Com viviu l'embaràs? S' han complicat les protrusions amb el pes? Gràcies!!
curculla
:: gosset
Entrades: 423
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 9:00 pm

Re: Embaràs i protrusió/ hèrnia lumbar

EntradaAutor: curculla » dv. gen. 30, 2015 9:06 pm

Hola Planeta,
el meu cas és que tinc dues vèrtebres lumbars enganxades, també amb protusió i algunes vegades m´he quedat un pèl clavada.
El meu traumatòleg em deia que veia difícil que jo pugués dur a terme un embaràs pel pes, però sobretot per la forma que agafa l'esquena, la corva. També em va dir que veia molt difícil un part, que em podia quedar en cadira de rodes i tot pq entre les dues vèrtebres ja no hi ha coixinet, diguéssim.
Jo tenia moltes ganes de ser mare i ara tinc una nena de cinc anys! Vaig vigilar molt l' esquena ja des del principi de l' embaràs pel què fa a postures, pes i realitzava petits estiraments q m'anaven bé . Vaig intentar no forçar gens. El part finalment va haver de ser per cesàrea però pq venia de natges no per l'esquena. Quan me'n vaig ressentir molt de les lumbars va ser amb la recuperació de la cesàrea ja que no pots fer gens de força amb els abdominals i per força ho carregues a l'esquena. Aquí sí que vaig veure força vegades les estrelles.Bé, jo t´he explicat el meu cas per si et serveix d'alguna cosa.
curculla
Entrades: 423
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 9:00 pm

EntradaAutor: curculla » dv. gen. 30, 2015 9:10 pm

ostres Naethda, no sabia que es deia espaiador. Em sona que el traumatòleg em comentés que segurament a la llarga m´haurien de fer una operació per fer espai entre les vèrtebres.
Per sort l' esquena no m´ha empitjorat de moment.Bé, de vegades em fa dolor però ho puc aguantar perfectament sense prendre res, és com si m´hagués acostumat a aquest tipus de dolor.
Ara no recordo el num. de les vèrtebres, després ho miro.
PLANETA

EntradaAutor: PLANETA » ds. gen. 31, 2015 3:47 pm

Gràcies maques jo ja tinc un nen de sis anys i potser en aquellos moment ja tenía les protrusions... Però fins l' any passat no no he sabut i
PLANETA

EntradaAutor: PLANETA » ds. gen. 31, 2015 3:54 pm

Perdó ho he enviat sense voler... Doncs això, el meu gine no ha posat cap impediment només que em farà més mal i clar com que ja m' están donant la llauna sense estar embarassada...les meves hi són a la L4-L5 i S1.
kittie
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

EntradaAutor: kittie » dl. feb. 16, 2015 9:56 pm

Hola, jo tinc 2 hernies discals, a l4-l5 i a l5-S1. Em feien molt de mal abans de quedar-me embarassada. Durant l'embaraç vaig patir bastant de mal d'esquena però suportable dins del que cap (i tenint en compte que no prenia gens de medicació pel dolor). Vaig fer molta rehabilitació per la SS que em va anar molt be (per sort la meva metge de capçalera em va derivar totes les vegades que li vaig demanar sense posar-me cap pega) i també feia natació suau. Vaig poder fer un part vaginal sense problema (consultant previament amb el trauma i amb l'anestesista per el tema de l'anestesia epidural). I després del part no m'ha empitjorat, al contrari en quant a dolor estic millor que mai. Poques setmanes després del part em van fer una RMN (no pas per fet d'haver tingut un embaraç sino perque em tocaba revisió i l'havia endarrerida fins a després del part) i tot estaba igual. Vaja, que no sembla que l'embaràs o el part hagin tingut cap efecte negatiu.

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::