Placenta previa oclusiva

Salut, dubtes i preparatius.
iam
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 6:52 pm

Placenta previa oclusiva

EntradaAutor: iam » ds. gen. 03, 2015 7:01 pm

Hola, fa setmanes que us segueixo però mai m'havia decidit a escriure.

Estic de 12 setmanes i ara fa just una setmana que vaig tenir una petita hemorràgia, vaig anar d'urgències i em van dir que el bebé estava bé i que la sang no venia d'ell, que era meva perquè tenia placenta previa. Em van dir que fes repòs a casa fins el dia 8 que tinc hora per fer l'ecografia del primer trimestre. Em van dir que estigués tranquil·la, que al principi és normal tenir la placenta previa i a mesura que va avançant l'embaràs es va posant bé..

He estat llegint per internet i la placenta previa la detecten a partir de la setmana 20 o així. No sé si en el meu cas acabarà pujant o no, estic bastant preocupada i amb por de tornar a tenir pèrdues. Els dies se'm fan molt llargs..

A alguna li ha passat el mateix??

gràcies!
EMAMI
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

Re: Placenta previa oclusiva

EntradaAutor: EMAMI » ds. gen. 03, 2015 7:26 pm

Bones!
Jo en el meu primer embaràs vaig tenir placenta prèvia. Vaig tenir una hemorràgia a les 11 setmanes i vaig estar amb repòs absolut un mes i mig.
Poc a poc la placenta va anat pujant i vaig tenir un final d'embaràs fantàstic i podia fer de tot.
Caminava hores!
No et preocupis que no te perquè anar malament!
Molts ànims!
iam

EntradaAutor: iam » ds. gen. 03, 2015 7:36 pm

Et van dir que fessis repòs absolut?? a mi només em van dir que fes repòs, em van dir que no calia fer repòs absolut, però que no agafés pesos, ni estés molta estona dreta, ni relacions,.. és a dir m'estic quasi tot el dia al sofà i només m'aixeco per anar al lavabo i per menjar a taula.
Jo no he tornat a perdre sang.. tu vas perdre alguna altre vegada?

gràcies!! espero que si que tot vagi molt bé!!
Lyuba
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dj. març 31, 2011 8:59 am

EntradaAutor: Lyuba » dg. gen. 04, 2015 11:15 am

Bon dia iam,

Aquí una embarassada de 31 setmanes que va començar també l'embaràs amb placenta prèvia oclusiva total, i ara tot està perfectament a lloc. :ok: :ok:
Inicialment em van dir que tenia placenta prèvia oclusiva i per tant, l'unic que canviava respecte un embaràs normal, és que hauria de tenir un part amb cesàrea, però a la vegada com també m'ho van detectar molt aviat, també em van comentar que a mesura que avança l'embaràs tot va movent-se i pujant.
Setmanes més tard a les 20 i pico em van dir que la placenta ja estava més amunt però que veien una adherencia extranya i un vas sanguini entre la petita i el canal de part, per tant seguia amb el plan "cesàrea" i fins i tot abans d'hora per no posar en risc a la peque.
I ara, ja et dic, res de res, la darrrera revisió (em controlen molt perquè tinc un embaràs d'alt risc per antecedents previs) em van dir que no em "lliuraria" de part natural així que...malgrat costi, pren-t'ho amb calma, descansa, i això sí, no facis grans esforços ni agafis molt de pes, perquè al tenir la bossa una mica més baixa hi ha més riscos de petites pèrdues (que tb he de dir em van dir que afecten físicament més a la mami que no pas al petit que duem dins, que està ben protegit).

Espero haver-te ajudat una mica, cuida't molt i a fer créixer la panxu!! :-()-)
4a FIV: Nov'17 CIRH: ++!! però embaràs ectòpic.
Transfers 2016: NEG.
Transfer Juny'14: ++!! AINA la nostra preciosa princesa!!!
17/12/13: Perdem l'Aleix i l'Adrià...sempre us durem al cor!
3a FIV. CIRH Juliol'13: +++!! Bessons! Gen i Feb '13: Transfers: NEG.
2a FIV. CIRH Abril'12: ++!! 24/08/12: Perdem el nostre angelet.
iam

EntradaAutor: iam » dg. gen. 04, 2015 12:27 pm

Moltes gràcies Lyuba!! sempre ajuda sentir històries positives!! Me n'alegro que estiguis bé ara!
Jo tinc bastant de flux vaginal i cada cop que sento com em baixa tinc por que sigui sang, però cada dia estic millor d'ànims i penso que tot anirà bé, aquest any és el nostre!!!
Amb ganes de tornar a fer una mica de vida normal perquè per aquí a casa em pujo per les parets :ufs: però si em diuen que he de continuar fent repòs el farem! tot sigui perquè vagi creixent la panxona :-())
EMAMI
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

EntradaAutor: EMAMI » dg. gen. 04, 2015 12:28 pm

Jo no em podia aixecar ni per anar al lavabo i vaig estar ingressada una setmana... Vaig tenir una hemorràgia molt bèstia.
No se si era oclusiva pero era placenta prèvia.només vaig perdre aquella vegada per sort!
Molts ànims!
iam

EntradaAutor: iam » dg. gen. 04, 2015 6:41 pm

EMAMI ha escrit:Jo no em podia aixecar ni per anar al lavabo i vaig estar ingressada una setmana... Vaig tenir una hemorràgia molt bèstia.
No se si era oclusiva pero era placenta prèvia.només vaig perdre aquella vegada per sort!
Molts ànims!

Millor si només va ser una vegada, quin espant! de quantes setmanes estaves?
Vesnà
:: lleona
Entrades: 931
Membre des de: dv. març 26, 2010 10:25 am

EntradaAutor: Vesnà » dg. gen. 04, 2015 6:50 pm

Hola!!

Aquí una altra que fa repòs per placenta prèvia... :ufs: Estic de 13+1.
El que m'anima una mica és que ja em va passar en el primer embaràs i després no hi va haver cap problema. Tot i això, he llegit que si és anterior (enganxada a la paret de darrere) costa més de solucionar-se. L'altre cop era prèvia posterior.

Jo estic fent força repòs, però és que encara vaig sagnant tot sovint. És molt estrany, però acostumo a sagnar de nit. Us passa? La veritat és que és un patir constant i a estones em costa estar positiva. Sobretot, perquè amb un nen petit és complicat fer repòs, i més en dates com aquestes.

Aneu explicant com us va! Així ens animem mutuament.

iam, per cert, anem més o menys alhora!

:-()-) Placentes amuuuunt!!
http://www.fertilityfriend.com/home/332210
Imatge
... i tres foradets a l'ànima.
A la quarta va la vençuda!
Imatge
baldufa78
:: granota
Entrades: 247
Membre des de: dg. jul. 08, 2012 8:56 am

EntradaAutor: baldufa78 » dl. gen. 05, 2015 7:08 am

Hola!
Us explico la.meva experiencia: en l'eco de les 20 setmanes em van detectar placenta previa oclusiva total. Un bon ensurt, entrava a google i m'esgarrifava... em van recomanar repos relatiu, vaig agafar la baixa a la.setmana 24 i em van tenir molt controlada.
Vaig fer molta bondat: no agafar pesos, caminar.poc, no fer esforços, no relacions... Jo estava mes tranquila q el meu entorn, per sort no.vaig tenir cap sagnat ni se'm va avançar el part! tot i q em.van prevenir q.podia ser prematur i em van punxar x ajudar a madurar els.pulmons del Martí, va acabar naixent x.cesaria de 41+2, un nen precios!
Al fibal d l'embaras.la placenta va.pujar una mica, pero no prou x.intentar part vaginal. El q va.ser mes.complicat va ser el.postpart: la.cesaria va.serbuna mica.complicada i vaig perdre força sang, vaig estar 7h a reanimacio... I al.cap d'1 mes del part em.van fer un legrat pq tenia l'uter ple de coaguls...

Malgrat totplacenta previa es.q.feu la maximassible
Imatge
Imatge
baldufa78
Entrades: 247
Membre des de: dg. jul. 08, 2012 8:56 am

EntradaAutor: baldufa78 » dl. gen. 05, 2015 7:11 am

Merda d.mobiiiiiil! jejjejej
volia acabar dient.q anims, q.feu la.maxima bondat possible i que molt.sovint la placenta acaba pujant. Estareu molt controlades i tot i q el neguit es normal i.inevitable, es pot gaudir de l'embaras... Jo ho recordo com.una etapa molt feliç! I ara tinc.un.trasto d gairebe 10 mesos q es la el millor q m'ha passat mai! animsss i petonets
Imatge
Imatge
Airin
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: Airin » dl. gen. 05, 2015 8:44 am

Hola! A mi me la van detectar a les 15 setmanes, he tingut pèrdues intermitents des del principi però des que faig repòs han parat. Igual que diuen per aquí, res de relacions ni estar gaire estona dreta, camino poc i no agafo pesos, tot sigui pq no s'avanci. Ara estic de 22 setmanes,a la 20 van veure que havia pujat una mica tot i que encara està baixa. De tota manera té temps per pujar més i faig tot el possible perquè sigui així i per poder tenir part vaginal. Ànims i ja ens ho anirem explicant. I gràcies a les que ens expliqueu les històries amb final feliç, m'animen molt!
Imatge

Imatge

Imatge
Airin

EntradaAutor: Airin » dl. gen. 05, 2015 8:46 am

Vesnà, guapa,demana l'ajuda que calgui amb el peque, éa difícil però s'ha de fer. I reposa tan com puguis,els sagnats espanten moltíssim. Una abraçada, valenta!
Imatge

Imatge

Imatge
iam

EntradaAutor: iam » dl. gen. 05, 2015 11:23 am

Jo de moment no he tornat a tenir pèrdues... i espero que duri! faig molt bondat, per casa faig el mínim i molt repòs. No em van dir si la placenta la tenia posterior o anterior, a veure què em diuen dijous.

Vesnà, si estem casi igual, jo ara de 12+2. Així anirem seguint com van les nostres placentes!

A mirar de fer molt repòs i que tot es posi al seu lloc!
Airin

EntradaAutor: Airin » dl. gen. 05, 2015 12:40 pm

Jo la tinc anterior i no m'han dit res d'això que costi més que pugi. De fet pensen que acabarà pujant. Jo intento repetir-m'ho, tot i que a vegades costa ser optimista, hem d'intentar-ho i fer tot el que està a les nostres mans. Va, placentes amunt!
Imatge

Imatge

Imatge
iam

EntradaAutor: iam » dj. gen. 08, 2015 7:59 pm

Hola noies, què tal??

avui he tingut l'ecografia del primer trimestre i tot perfecte!! >.-<: encara m'han dit que tinc la placenta previa, però que ja s'havia mogut una miqueta. M'han dit un mes més de repòs i després tornar a fer ecografia, a veure si d'aqui un mes ja està amunt!! :-())
Airin

EntradaAutor: Airin » dv. gen. 09, 2015 9:05 am

Iam, que bé aquestes notícies!!! Ja ho saps, continua amb el repòs i a veure si d'aqui a un mes ja està ben amunt :p-) :p-) :p-)
Imatge

Imatge

Imatge
Vesnà

EntradaAutor: Vesnà » dv. gen. 09, 2015 9:35 am

Hola!!

Que bé, iam!
Airin, a veure si acaba de pujar... Encara hi ha temps!
Doncs jo sóc la rara que segueixo tacant (o sagnant, a estones). Dimecres vaig anar al gine a buscar els resultats del TS i li ho vaig comentar. Em va tornar a fer una eco i em va dir que de moment no hi ha hematoma ni despreniment, i que calcula que en unes tres setmanes la cosa s'hauria de normalitzar.
La meva no és oclusiva, sinó només marginal: és a dir, ben bé la punta de la placenta és a sobre el cèrvix.

Però quin patir... sempre que vaig al lavabo tinc una por! :-o00m

Amuuuuuunt!!
Imatge
Imatge
*TINA*
Entrades: 174
Membre des de: dl. des. 02, 2013 10:21 pm

EntradaAutor: *TINA* » dv. gen. 09, 2015 2:11 pm

Bona tarda i enhorabona a totes pels embarassos. ( Vesnà especialment a tu, que vam coincidir a mares d ' octubre i m' alegro moltíssim del teu nou embaràs :-()) )

Us explico breument la meva experiència amb la placenta prèvia oclusiva. A mi m'ho van detectar a la setmana 25 i mai mai mai vaig tenir ni una petita pèrdua ni molt menys una hemorràgia en tot l' embaràs. Vaig fer repòs relatiu, això sí, sobretot al principi de saber ho que vas més amb peus de plom. En el meu cas tenia el handicap que la meva placenta estava partida per la meitat i entre una i l' altre hi tenia uns vasos conductors que passaven just per sobre de la vagina. ( Això s anomena vasa prèvia). Per tant, i parlant malament, el forat estava taponat no per la placenta sinó pels vasos conductors. Em van arribar a dir que si se'm trancaven, la nena moriria en quinze minuts . Resumint, que no vaig tenir cap problema fins al dia programat de la cessàrea que va ser a la setmana 35 ( en el meu cas estava clar que encara que la placenta es desplacés hauria de tenir cesàrea i molt abans de que jo em pogués posar de part de manera natural. Va ser una cesàrea complicada i molt llarga però ara tin la meva nena als braços que ja té tres mesos i mig.

Espero que les vostres placentes es posin a lloc i sinó, ja veieu que podeu tenir un final d' embaràs sense problemes,
Imatge

Imatge
Vesnà

EntradaAutor: Vesnà » dg. gen. 11, 2015 5:56 pm

Tina, m'alegro de llegir-te! Quin patir, no? Per sort, teniu un final ben feliç. Enhorabona!! >.-<:
Tinc unes ganes que creixi la panxa i tot es posi a lloc!
Iam, Airin, treballeu o esteu de baixa?
Imatge
Imatge
iam

EntradaAutor: iam » dl. gen. 12, 2015 10:51 am

Hola noies!!
Vesnà, Jo si, estic de baixa a la feina, treballo amb nois discapacitats i estic moltes hores de peu i també faig esforços, així que he hagut d'agafar la baixa. I tu, com et trobes? has tornat a tenir pèrdues?

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::