Molt espantada després de la primera eco

Salut, dubtes i preparatius.
mpc
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dg. des. 21, 2014 1:23 pm

Molt espantada després de la primera eco

EntradaAutor: mpc » dg. des. 21, 2014 2:10 pm

Hola a totes!

Fa temps que us llegeixo però no havia escrit mai.
Volia compartir amb vosaltres la meva situació, a veure si a alguna li ha passat alguna cosa similar.
El cas és que divendres passat em van fer la primera eco d'embaràs, suposadament hauria d'estar de 8 setmanes + 6. Quina va ser la nostra sorpresa quan em diu l'ecògraf que la mida de l'embrió tan sols és de 6 setmanes, que té el batec lent i que a més tinc un hematoma coriodecidual. Em van dir que fes repòs relatiu, que si tenia pèrdues anés d'urgències i em van receptar ultrogestan (progesterona). D'aquí deu dies em faran una altra eco per veure com evoluciona però jo estic molt molt trista i negativa. El que més em preocupa és que sigui tant petit i el cor li vagi lent. He llegit que l'hematoma amb repòs es pot reabsorvir. És el meu primer embaràs i estava tan feliç!
la_rodri
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: Molt espantada després de la primera eco

EntradaAutor: la_rodri » dg. des. 21, 2014 3:22 pm

Per la mida no pateixis. Podria ser que haguessis ovulat mes tard! El tema del batec no se que dir-te, de tota manera si t'han posat un tractament i t'han programat visita d'aqui 10 dies intenta ser possitiva perque sempre he pensat que ajuda.
Si fos tan poc provable un bon final, t'haguessin programat control en un parell o tres de dies.
Nomes puc dir-te que intenta pensar que tot acabara bé, que facis repós i ja veuras com aquests pepos ajuden a que el teu bebé tiri endavant! Molts petons i molta sort!
mpc

EntradaAutor: mpc » dg. des. 21, 2014 3:33 pm

Gràcies la_rodri però em costa tan ser positiva... són moltes coses: que si la mida, l'hematoma, el cor...Se'm faran tan llargs aquests 10 dies!
Sumsi
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

EntradaAutor: Sumsi » dg. des. 21, 2014 6:45 pm

mpc no et preocupis per la mida tal com et diu la_rodri
A mi em va passar lo de l'hematoma i vaig fer repòs (parcial no absolut) no agafar pesos, sentar-me al metro, tren (anava amb el paper del gine a la mà per demostrar a la gent que estava embarassada perquè amb tant poques setmanes ni es nota i et miren raro, a mi em va passar fins que vaig tenir el carnet d'embarassada) i em prenia progesterona crec que eren 2 cops al dia, per esmorzar segur perquè m'ho prenia a la feina i al cap d'una setmana l'hematoma ja estava absorbit i la progesterona me la vaig prendre tot el primer trimestre.

Pel batec no sé que dir-te però el mateix que la la_rodri tu no perdis l'esperança i positivisme.

Ja ens vas informant
Imatge
mpc

EntradaAutor: mpc » dg. des. 21, 2014 7:01 pm

Gràcies Sumsi, recordes de quin tipus era el teu hematoma?
El gine em va dir risc d'avortament i en algun moment ja em parlava del proper embaràs: que si ets jove, que si pensa que us heu quedat de seguida i això és molt bo... i jo plorant com una magdalena.
El meu hematoma ha provocat que es desenganxi una mica de la paret, em va dir...
numa1982
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dg. des. 21, 2014 7:40 pm

Mpc: ànims, guapa! Per l'hematoma, amb repòs i progesterona segur que va endavant! Tema mides: jo vaig anar a urgències per un petit sagnat i segons el gine no hi havia res, ni embrió ni batec ni res de res. Això del batec no sé què dir-te, però tal i com et diuen les companyes, espera't i intenta ser tan positiva com puguis!

Una abraçada, guapa!
Imatge

ImatgeImatge
mpc

EntradaAutor: mpc » dg. des. 21, 2014 8:00 pm

Merci Numa, dius que el gine et va dir que no hi havia res de res però no em queda clar si finalment va ser així.
Sumsi
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

EntradaAutor: Sumsi » dg. des. 21, 2014 8:52 pm

mpc era per a que s'agafés bé el sac, havia desprendiment, et dic que l'ecògraf em va dir repòs absolut que si no malament i quan vaig anar al gine, superespantada venia d'un avortament espontani, no li va donar tant i tant catastrofisme em va dir repòs relatiu i va anar molt i molt bé i ara fa 13 mesos que tinc al petit.

ànims i descansa molt i molt, com em va dir el meu gine que treballi el jefe (refent-se al meu company) jajaja
Imatge
numa1982
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dg. des. 21, 2014 8:55 pm

Aix, perdona! Sí que hi havia: ara estic de 31 setmanes! Era un error de càlcul perquè vaig ovular més tard.

Molta sort, bonica!
Imatge

ImatgeImatge
SandraUA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: ds. març 31, 2012 9:26 pm

EntradaAutor: SandraUA » dg. des. 21, 2014 9:08 pm

Hola mpc, jo vaig tenir un hematoma en el meu primer embaràs. Vaig tenir una mica de desprendiment de placenta i vaig fer repòs absolut durant un mes. Es va reabsorvir i tinc un peque preciós de 2 anys!

Així que molts ànims.
mpc

EntradaAutor: mpc » dg. des. 21, 2014 10:13 pm

Moltes gràcies a totes. Espero q l'hematoma desaparegui, l'embrió es torni a enganxar bé i remonti.El metge em va dir que si no tenia pèrdues podia anar a treballar però amb molta calma, sort que dimarts començo vacances. Una abraçada a totes.
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: princesa_ballarina » dv. gen. 02, 2015 8:54 pm

Com va? T'han fet alguna eco més?
Jo també vaig tenir un hematoma igual de gran que la placenta dels embrions (en duc dos) aproximadament a la mateixa setmana que tu. Em van dir que havia de fer repos absolut (del llit al sofa) 15 dies i aixi ho vaig fer, perque una altra perdua (ja n'havia tingut una) podia provocar la perdua d'un o dels 2 fetis. També estava molt amoinada.
Als 15 dies de l'hematoma no hi havia ni rastre:) es veu que això de l'hematoma és més habitual del que sembla.
Anims!
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/

Imatge
Imatge
kitty07_ninu08
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dc. maig 22, 2013 10:16 am

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dv. gen. 09, 2015 10:35 am

mpc com va anar??????
espero q tot be!!

mpc ha escrit:Moltes gràcies a totes. Espero q l'hematoma desaparegui, l'embrió es torni a enganxar bé i remonti.El metge em va dir que si no tenia pèrdues podia anar a treballar però amb molta calma, sort que dimarts començo vacances. Una abraçada a totes.
Imatge
Imatge

16/02/15 Per sorpresa et veiem, 6+2 fas 4mm i el cor et batega!
20/02/15 tot va perfecte!fas 7.42mm
03/03/15 tot va be, ja fas 16mm
18/05/15 Morfologica superada!! el biel ja pesa 260gr.
23/10/15 Neix la cosa més bonica del món, t'estimem Biel
PITIUSA132
:: conillet
:: conillet
Entrades: 369
Membre des de: dc. set. 08, 2010 11:48 am

EntradaAutor: PITIUSA132 » ds. gen. 10, 2015 3:40 pm

Hola la Mpc era companya de Mares d'agost i al final va perdre el bebe.
Em sap greu Mpc passar per devant teu i explicar-lo, però creec que ara no deus tenir ganes de pasar per el foro.
Anims bonica, sempre seràs Mare de cor d'Agost!!! I quan menys t'ho esperis tornaràs a estar per aquí, jo vaig patir un abort a l'octubre i al novembre pata pam... DIANA!!!! Ja estic de deu setmanes i tot va bé!!!!,
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::