Foulards i motxilles
Foulards i motxilles
Bona tarda!!!
Suposo vàries vegades s'ha parlat del tema, però voldria opinions clares en quant a foulards i motxilles per portejar. Quina diferència hi ha? Què és millor?
I en concret, marques i models si us plau!
En alguna ocasió he llegit que es feien classes de porteig i trobades.. que és complicat?
Tinc al cap la Boba Wrap, però no sé si a part també motxilla, o sense anar tant lluny, si en sabré!!! I la intenció és comprar-ho via internet...
Gràcies ;)
Suposo vàries vegades s'ha parlat del tema, però voldria opinions clares en quant a foulards i motxilles per portejar. Quina diferència hi ha? Què és millor?
I en concret, marques i models si us plau!
En alguna ocasió he llegit que es feien classes de porteig i trobades.. que és complicat?
Tinc al cap la Boba Wrap, però no sé si a part també motxilla, o sense anar tant lluny, si en sabré!!! I la intenció és comprar-ho via internet...
Gràcies ;)
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 10, 2014 9:25 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en Majúscules :::::::::
Raó: Títol en Majúscules :::::::::
Re: FOULARDS I MOTXILLES.
Doncs no hi ha una opcio que sigui la correcta per tothom. Cada situacio et fara triar el portanadons mes adient.
D'on ets?
D'on ets?
M'imagino... però com que no en tinc ni idea...
De Ripoll!!
De Ripoll!!
Dunera ha escrit:M'imagino... però com que no en tinc ni idea...
De Ripoll!!
Jo soc de Vic, si vols en podriem parlar, soc assessora de portanadons in progress, jeje
Et persegueixo pels posts! Sobre aquest tema hi ha molts posts oberts i hi ha noies per aquí que són unes expertes totals, però jo et puc parlar de la meva experiència concreta...Jo amb el primer fill em vaig comprar una boba 3g quan el nen tenia 3 o 4 mesos i la vaig super amortitzar. Tant, que ara amb el segon m'he comprat el boba wrap per poder-lo fer servir des del naixement, i tot i que el faig servir cada dia, no m'agrada tant, trobo que la motxilla és més fàcil de posar, la tela em sembla massa llarga i l'arrossego al posar-me'l.... Si fos ara, em compraria una motxilla des del naixement. Diria que la boba que venen ara ja es pot fer servir des del primer dia!
- marta9
- :: poltre

- Entrades: 657
- Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
- Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)
Doncs depèn. Les motxilles normalment no es poden fer servir fins als 6 mesos. Algunes poden reductor per poder-les usar abans però no és recomanable del tot. Si t,he de recomanar una marca, la Boba té molt bona premsa. Les avantatges:fàcil i ràpida de posar.
Des de recent nascuts, l,ideal és el fular. Pel meu gust és el millor, per versàtil i còmode. Tens nusos més o menys el.laborats al davant, maluc i esquena, per a totes les edats. Inconvenients: fer el nus de vegades no és prou àgil per segons quines situacions. N,hi ha de dos tipus, elàstic i teixit. Els elàstics són super fàcils de posar i es potden posar preanusats, ideals per recent nascuts. En aquesta categoria el boba wrap és barat i bo. Molt recomanable. Ara bé, quan pesa una mica la criatura els elàstics reboten.
A mi el que m,agrada més són els fulars teixits. Si he de dir marques en diria tres: Girasol, Ellevill o Neobulle. Millor 100%/ cotó per començar, hi ha mescles però el cotó és tot terreny.
Per anar bé ho hauries de provar. Jo m,ofereixo també a deixar-te provar el meu stock. Tinc també bandoleres, pouch, mei tais... Sóc de Rubí.
Si et van els fulars i no et fa mandra fer els nusos (pots fer-te a la idea mirant videos a youtube mateix) és una opció per totes edats.
Si ets de caire més pràctic i vols anar ràpid, jo agafaria un elàstic fins als 6 mesos i motxilla després.
Des de recent nascuts, l,ideal és el fular. Pel meu gust és el millor, per versàtil i còmode. Tens nusos més o menys el.laborats al davant, maluc i esquena, per a totes les edats. Inconvenients: fer el nus de vegades no és prou àgil per segons quines situacions. N,hi ha de dos tipus, elàstic i teixit. Els elàstics són super fàcils de posar i es potden posar preanusats, ideals per recent nascuts. En aquesta categoria el boba wrap és barat i bo. Molt recomanable. Ara bé, quan pesa una mica la criatura els elàstics reboten.
A mi el que m,agrada més són els fulars teixits. Si he de dir marques en diria tres: Girasol, Ellevill o Neobulle. Millor 100%/ cotó per començar, hi ha mescles però el cotó és tot terreny.
Per anar bé ho hauries de provar. Jo m,ofereixo també a deixar-te provar el meu stock. Tinc també bandoleres, pouch, mei tais... Sóc de Rubí.
Si et van els fulars i no et fa mandra fer els nusos (pots fer-te a la idea mirant videos a youtube mateix) és una opció per totes edats.
Si ets de caire més pràctic i vols anar ràpid, jo agafaria un elàstic fins als 6 mesos i motxilla després.
Com et diuen, depen moltissim de cada persona.....
Jo no em vaig veure capaç de començar amb un fular i baix fer-ho amb una bandolera, però va ser un fracàs. Ràpid ens vam fer amb una motxilla Marsupi (és des de recent nascut fins als 6-7 mesos, però super amortitzable) i poc a poc vam atrevir-nos amb els fulars no elàstics. I amb el cuquet del porteig, ja vam probar els elàstics.
Quan el petit va anar creixent, vam passar-nos a la motxilla Boba.
Quan estava embarassada del segon, teniem claríssim que utilitzariem el fular elàstic Boba Wrap. I així va ser, des del 3r dia s'hi va passar hores i hores. Convinavem diferents fulars (Mameco, JPMBB, pinjarra, etc), també bandoleres, etc. I quan va anar creixent, el pouch i la motxilla (encara va a la boba).
Com la marta9, penso que un fular elàstic és ideal. Tenir clar que cal una mica de pràctica, que una sessió presencial també va bé (d'on ets? Jo també em vaig formar com a assessora). I si et decideixes pel fular, per quan esperes al petit? Per estiu et recomano MOLT un fular que es diu Bambuleo, que és super amorós, fresquet, suau. I si és per hivern, el JPMBB.
I pel que calgui, aquí estem ;)
Jo no em vaig veure capaç de començar amb un fular i baix fer-ho amb una bandolera, però va ser un fracàs. Ràpid ens vam fer amb una motxilla Marsupi (és des de recent nascut fins als 6-7 mesos, però super amortitzable) i poc a poc vam atrevir-nos amb els fulars no elàstics. I amb el cuquet del porteig, ja vam probar els elàstics.
Quan el petit va anar creixent, vam passar-nos a la motxilla Boba.
Quan estava embarassada del segon, teniem claríssim que utilitzariem el fular elàstic Boba Wrap. I així va ser, des del 3r dia s'hi va passar hores i hores. Convinavem diferents fulars (Mameco, JPMBB, pinjarra, etc), també bandoleres, etc. I quan va anar creixent, el pouch i la motxilla (encara va a la boba).
Com la marta9, penso que un fular elàstic és ideal. Tenir clar que cal una mica de pràctica, que una sessió presencial també va bé (d'on ets? Jo també em vaig formar com a assessora). I si et decideixes pel fular, per quan esperes al petit? Per estiu et recomano MOLT un fular que es diu Bambuleo, que és super amorós, fresquet, suau. I si és per hivern, el JPMBB.
I pel que calgui, aquí estem ;)
Hola noies! alguna recomanació per bessons? he vist la motxilla weego twins però no em convenç, apart de lletja a matar. I si son prematurs?
Oohhh gracies per les respostes! Ara mhe dedicat una mica a navegar x internet i mhe mirat la BOBA WRAP, la BAMBULEO (tnint rn compte q el ptit neixara a l'abril), el Portabebe mochila foular Caboo, el Fular portabebe MamEco i l' Aldoria Bambu! Saturacio total, de no tenir idea de cap, a tots aquests...
Tot i llegir, tots em semblen bones opcions... El tema es que busco que sigui per fer servir des del primer dia, facil de posar i ergonomic i comode!! Que no faci calor...
Mha semblat bona idea una cosa a mig cami entre foular i motxila... Per un canto magrada el foular pero per l altra penso que ha de ser mes facil la motxila!!!
Tot i llegir, tots em semblen bones opcions... El tema es que busco que sigui per fer servir des del primer dia, facil de posar i ergonomic i comode!! Que no faci calor...
Mha semblat bona idea una cosa a mig cami entre foular i motxila... Per un canto magrada el foular pero per l altra penso que ha de ser mes facil la motxila!!!
Ves a una botiga, prova i remena! A kangura a Barcelona fan tallers i et deixen uns ninos per provar!
Vaig anar a Kangura fa un parell de setmanes i genial. Em van aconsellar molt molt bé, vem provar totes les opcions que jo duia al cap varios cops... Un 10!!
Jo sóc repetidora i amb el primer per mil històries teniem fular elàstic i no ens en vam sortir... fins que va tenir uns mesos no vem aconseguir portejar i ja amb la manduca. Aquest cop necessito que funcioni si o si, així que anava amb la idea de motxileta específica per nounat, algo ben fàcil i nusos zero o mínims. Tan la noia com jo al final ens vem decidir per la Marsupi en el meu cas.
Jo sóc repetidora i amb el primer per mil històries teniem fular elàstic i no ens en vam sortir... fins que va tenir uns mesos no vem aconseguir portejar i ja amb la manduca. Aquest cop necessito que funcioni si o si, així que anava amb la idea de motxileta específica per nounat, algo ben fàcil i nusos zero o mínims. Tan la noia com jo al final ens vem decidir per la Marsupi en el meu cas.
catalanna ha escrit:Et persegueixo pels posts! Sobre aquest tema hi ha molts posts oberts i hi ha noies per aquí que són unes expertes totals, però jo et puc parlar de la meva experiència concreta...Jo amb el primer fill em vaig comprar una boba 3g quan el nen tenia 3 o 4 mesos i la vaig super amortitzar. Tant, que ara amb el segon m'he comprat el boba wrap per poder-lo fer servir des del naixement, i tot i que el faig servir cada dia, no m'agrada tant, trobo que la motxilla és més fàcil de posar, la tela em sembla massa llarga i l'arrossego al posar-me'l.... Si fos ara, em compraria una motxilla des del naixement. Diria que la boba que venen ara ja es pot fer servir des del primer dia!
Sense cap tipus de dubte estic d'acord amb la Catalanna. Jo tinc la boba wrap i la boba 3g del meu primer fill. I es cert que la motxilla em resulta molt més còmoda per posar i treure, i si, la boba 4g es pot fer servir desde el naixement. De tota manera, a casa, i amb el foulard preanussat, la boba wrap és molt gustossa de portar, més "soft" tant pel nen com per nosaltres... Aixó si, en qualsevol cas fes un taller de portanadons. Allà podràs probar el que millor et vagi, o el que et sembli més còmode, i sobretot en el cas dels foulards t'ensenyaran a fer-los servir!!
Per cert, el meu fa ara 14 kg (té 3 anys i mig) i encara fem servir la boba 3g...!!!! es super còmode!!!
i el peque hi va encantat
i el peque hi va encantatRe: Foulards i motxilles
Hola guapes,
He fet la consulta a un altre fil, però veig que aquest és més recent...
ens van regalar un fular elàstic i el meu Nil que té un mes (demà el farà) hi va estupendament...
El problema que li veig jo és el tema, fica'l-treu-lo per donar pit.., Penso que donar pit al fular és genial pel tema privacitat.., però em trobo amb el handicap de la roba..
Jo vaig normalment amb samarretes de lactancia per sota i un jersey normal, de la roba meva d'abans, i no sé si les expertes m'aconselleu que em compri un parell de samarretes amb obertures o si amb pràctica penseu que ja està bé, és que quan ho he probat sempre he acabat per treure el bebé del fular, aixecar jersey i tal i després, torna'l a ficar.., no sé, suposo que em falta pràctica, no és gens fàcil!
Vosaltres quan ho vau dominar? jo porto 2setmanetes (no me'l poso cada dia per això..) i em deprimeixo perquè no tinc gens de soltura.., però sé que és el millor pel meu petit!
ens van regalar un fular elàstic i el meu Nil que té un mes (demà el farà) hi va estupendament...
El problema que li veig jo és el tema, fica'l-treu-lo per donar pit.., Penso que donar pit al fular és genial pel tema privacitat.., però em trobo amb el handicap de la roba..
Jo vaig normalment amb samarretes de lactancia per sota i un jersey normal, de la roba meva d'abans, i no sé si les expertes m'aconselleu que em compri un parell de samarretes amb obertures o si amb pràctica penseu que ja està bé, és que quan ho he probat sempre he acabat per treure el bebé del fular, aixecar jersey i tal i després, torna'l a ficar.., no sé, suposo que em falta pràctica, no és gens fàcil!
Vosaltres quan ho vau dominar? jo porto 2setmanetes (no me'l poso cada dia per això..) i em deprimeixo perquè no tinc gens de soltura.., però sé que és el millor pel meu petit!
Re: Foulards i motxilles
Marga33 ha escrit:Hola guapes,
Bona nit, jo el que et demano és si és realment necessari que li donis el pit a dins del fular. Si a tu t'és més comode fer-ho fora molt millor. Tindreu una millor postura tots dos i ell no associarà pit amb portanadons. Es pot fer, de fet jo ho havia fet, però hi ha nens que relacionen una cosa amb l'altre i després cada cop que els porteges volen fer pit, amb la qual cosa acabes portant-los en una posició que no és bona ni per tu ni per ells. Pel què demanes, si ho vols fer també et pots posar jaquetes a sobre de la samarreta o bé alguna samarreta que es pugui descordar per dalt, amb botons, cremalleres, etc

Hola!
Shyla, merci per la resposta, doncs mira, no ho havia pensat que amb el temps associen fular amb fer pit.., saps què em passa? que fer el nus del fular em costa, porto poc portejant.., i no tinc traça, i veig més fàcil en comptes de treure el bebé només afluixar i tal.
No ho sé.., quan de temps vau agafar soltura amb el fular? es que em costa molt ja posar-me'l i després no veig pràctic per no treure'l del tot, afluixar perquè la roba que queda per sota costa d'aixecar per treure la teta.. no ho sé, suposo que son coses de primerenca i que mai he dut al bebé així..
Però m'interessaria saber com ho heu fet vosaltres, he buscat videos on mostrin com ho fan les mamis, però només he vist videos on mostren com donar pit amb el bebé a dins..
Shyla, merci per la resposta, doncs mira, no ho havia pensat que amb el temps associen fular amb fer pit.., saps què em passa? que fer el nus del fular em costa, porto poc portejant.., i no tinc traça, i veig més fàcil en comptes de treure el bebé només afluixar i tal.
No ho sé.., quan de temps vau agafar soltura amb el fular? es que em costa molt ja posar-me'l i després no veig pràctic per no treure'l del tot, afluixar perquè la roba que queda per sota costa d'aixecar per treure la teta.. no ho sé, suposo que son coses de primerenca i que mai he dut al bebé així..
Però m'interessaria saber com ho heu fet vosaltres, he buscat videos on mostrin com ho fan les mamis, però només he vist videos on mostren com donar pit amb el bebé a dins..
Marga33 quin fular tens?
A tothom; experiencies o opinions amb Baba sling?
A tothom; experiencies o opinions amb Baba sling?
El de ergobaby, elastic. I em poso feta un manec de nervis quan me'l poso... He pensat en deixar-me'l posat al mati, pero Trobo incomode.. Les bandes q queden x sobre creuades dificulten q em pugui treure be el pit, he d'aixecar la roba i tal..
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, montsekit