8 setmanes i ciatica
8 setmanes i ciatica
Doncs si noies, tal com diu el títol estic de 8 setmanes i ja començo a tenir ciatica. Horrible! !
Aquest és el meu quart (tercer) embaràs; en el segon la vaig començar a patir a partir de les 12 setmanes i només va marxar amb repòs absolut. Però ara ja he començat i ufffssss.
Alguna recomanació per fer-la més suportable?
Aquest és el meu quart (tercer) embaràs; en el segon la vaig començar a patir a partir de les 12 setmanes i només va marxar amb repòs absolut. Però ara ja he començat i ufffssss.
Alguna recomanació per fer-la més suportable?
SOM UNA NACIÓ, NOSALTRES DECIDIM!!!!!!
VULL VOTAR JA!!!!!
El post de la BLANCA i de l'ARNAU: viewtopic.php?f=50&t=13826
VULL VOTAR JA!!!!!
Re: 8 setmanes i ciatica
Hola Zuria!
Ostres...amb 4 embarassos diria que segurament ets un'experta en tots els petits trastorns que ens poden arribar en aquesta época de la vida així que no sé si puc aportar gaire però bé....Doncs jo igual! No he tingut problemes d'esquena mai a la vida, i a més puc dir que estic força orgullosa de la meva columna jejejeje perquè sempre he fet esport i uns quants anys de dansa...però res! A la setmana 8 he començat a patir dolors de ciàtica! Encara els tinc, un dia un costat, un dia l'altre...però sempre marxa amb el repòs i tornen a aparèixer si camino molt o faig algun esforç. Jo he començat a fer yoga...i tinc bastant fe que m'anirà bé!
Jo et recomano que intenti fer algun tipus d'activitat física que t'ajudi a corregir la postura "lordótica" típica del embaràs i que estiris bé però molt suaument la zona lumbosacra...per descongestionar aquesta zona tan crítica.
Si no pots o no és suficient pots fer massatges i jo no descartaria tampoc l'acupuntura
Ostres...amb 4 embarassos diria que segurament ets un'experta en tots els petits trastorns que ens poden arribar en aquesta época de la vida així que no sé si puc aportar gaire però bé....Doncs jo igual! No he tingut problemes d'esquena mai a la vida, i a més puc dir que estic força orgullosa de la meva columna jejejeje perquè sempre he fet esport i uns quants anys de dansa...però res! A la setmana 8 he començat a patir dolors de ciàtica! Encara els tinc, un dia un costat, un dia l'altre...però sempre marxa amb el repòs i tornen a aparèixer si camino molt o faig algun esforç. Jo he començat a fer yoga...i tinc bastant fe que m'anirà bé!
Jo et recomano que intenti fer algun tipus d'activitat física que t'ajudi a corregir la postura "lordótica" típica del embaràs i que estiris bé però molt suaument la zona lumbosacra...per descongestionar aquesta zona tan crítica.
Si no pots o no és suficient pots fer massatges i jo no descartaria tampoc l'acupuntura

Jo et recomano fer estiraments suaus, jo m'estiro a l'esterilla i faig aquests d'acostar-se la cama al pit, sempre respirant bé. També la postura de mahoma em va molt bé.
Jo fins abans de l'embara`s anava a pilates, ara l'he hagut de deixar per pèrdues, però era el que millor m'anava (assegura't que sigui un lloc seriós, amb poca gent per classe i que et facin una sessió individual al principi). També vaig a una quiropràctica.
Ànims perquè és un mal molt intens i fomut!
Jo fins abans de l'embara`s anava a pilates, ara l'he hagut de deixar per pèrdues, però era el que millor m'anava (assegura't que sigui un lloc seriós, amb poca gent per classe i que et facin una sessió individual al principi). També vaig a una quiropràctica.
Ànims perquè és un mal molt intens i fomut!
Gràcies noies per les respostes.
Abans de saber que estava embarassada em vaig apuntar a gimnàstica al poble, som 5 noies i, bàsicament fem estiraments i ioga.
La setmana passada no hi vaig anar perquè estava totalment enganxada i perquè encara no he dit res a ningú (visc en un poble de 500 habitants i aquestes notícies corren com la pólvora).
Per cert, és veritat que és el meu 4t embaràs, però jo el compto com el 3r ja que l'anterior es va acabar a les 6 setmanes.
Abans de saber que estava embarassada em vaig apuntar a gimnàstica al poble, som 5 noies i, bàsicament fem estiraments i ioga.
La setmana passada no hi vaig anar perquè estava totalment enganxada i perquè encara no he dit res a ningú (visc en un poble de 500 habitants i aquestes notícies corren com la pólvora).
Per cert, és veritat que és el meu 4t embaràs, però jo el compto com el 3r ja que l'anterior es va acabar a les 6 setmanes.
SOM UNA NACIÓ, NOSALTRES DECIDIM!!!!!!
VULL VOTAR JA!!!!!
VULL VOTAR JA!!!!!
Jo també estic igual! Ara porto uns dies calmadeta, però les dues ultimes setmanes em feia força mal. Em semblava estrany perquè estic de 10+3 i pensava que la ciàtica t'agafava més endavant pel pes de la panxa, però veig que és normal! També em va començar el mal a les 8 setmanes.
Com fer passar el mal quan m'agafa, si tinc recomanació de repòs (no estic de baixa però em van dir que fes el menor esforç físic possible...).
gràcies noies i felicitats per l'embaràs!
Com fer passar el mal quan m'agafa, si tinc recomanació de repòs (no estic de baixa però em van dir que fes el menor esforç físic possible...).
gràcies noies i felicitats per l'embaràs!
Eia84 a mi em va passar igual i vaig anar a l'ostòpata i a la fissió i en una sessió em va deixar com nova i ja no em va agafar més. M'el van recomenar altre embarassades que ja hi havien anat. És una idea que comento perquè mi em va anar molt bé, sort!!
Gràcies charliemi! Divendres vaig tenir eco i li vaig comentar a la doctora. Em va dir que com que tinc l'uter molt enrere és possible que ja m'estigui pinçant algun nervi i per això els mals d'esquena, de cul i la cuixa dreta adormida... Torno a tenir consulta la setmana que ve, li preguntaré si puc anar a una fisio o una osteopata en cas que anés a pitjor. 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |