Ecografia 3D/4D Girona preus 2014
- petitacuca
- :: cèrvol

- Entrades: 574
- Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am
Ecografia 3D/4D Girona preus 2014
Bones,
Tot i que fins ara havia pensat que no me la faria, veient coses per internet m'ho plantejo (també pq veig que hi ha preus menys desorbitats).
Algú em pot dir preus i llocs d'ecografies 3D/4D a Girona o província? Jo vaig al centre Giah, i les ecografies més importants me les faig a la Clínica Girona, però no he preguntat mai preus.
He vist un post del 2010 xò suposo q els preus estan mlt desactualitzats.
Les q ho heu fet, ho recomaneu??
Gràcies!
Tot i que fins ara havia pensat que no me la faria, veient coses per internet m'ho plantejo (també pq veig que hi ha preus menys desorbitats).
Algú em pot dir preus i llocs d'ecografies 3D/4D a Girona o província? Jo vaig al centre Giah, i les ecografies més importants me les faig a la Clínica Girona, però no he preguntat mai preus.
He vist un post del 2010 xò suposo q els preus estan mlt desactualitzats.
Les q ho heu fet, ho recomaneu??
Gràcies!
Re: Ecografia 3D/4D Girona preus 2014
Hola,
nosaltres ho vam fer amb el primer, i ara ho repetirem. Ens va encantar, i com tu dius, ja no "pica" com abans. I als avis també els va agradar molt, et fas una idea de com serà, i és maco veure'l. Nosaltres vam anar a vic i ara amb l'oferta de socpetit baixarem a bcn.
nosaltres ho vam fer amb el primer, i ara ho repetirem. Ens va encantar, i com tu dius, ja no "pica" com abans. I als avis també els va agradar molt, et fas una idea de com serà, i és maco veure'l. Nosaltres vam anar a vic i ara amb l'oferta de socpetit baixarem a bcn.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |