Hipotiroidisme i embaràs

Salut, dubtes i preparatius.
daniela3
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dt. set. 17, 2013 3:16 pm

Hipotiroidisme i embaràs

EntradaAutor: daniela3 » ds. oct. 11, 2014 7:58 am

Hola a totes!!

A l'analítica del primer trimestre m'ha sortit hipotiroidisme, la gine em va enviar a l'endocrí i ahir l'endocrina em va fer repetir les analítiques per poder detectar si és degut a l'embaràs o és hipotiroidisme autoinmune (o això vaig entendre jo). Dilluns a la tarda tindré els resultats de les analítiques i els hi he de passar per correu electrònic per a que em faci el diagnòstic.
Aquest embaràs tinc molt malestar de vòmits i fàstigs i l'endocrina em va dir que esta relacionat, també em va palpar la tiroides i em va dir que no la notava inflamada, la veritat és que em vaig quedar una mica xof, tot i que em va dir que al bebè no li afecta perquè la placenta li fa de barrera i només deixa passar la quantitat d'hormona que necessita.
M'agradaria si alguna de vosaltres s'ha trobat o es troba en aquesta situació que em pogués orientar una miqueta, perquè estic bastant perduda…

Moltes gràcies
:-)love(-: :-)(-: <:-< :panxeta:

Imatge
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Hipotiroidisme i embaràs

EntradaAutor: gisa » ds. oct. 11, 2014 8:31 am

Hola daniela3! El meu cas una mica diferent, ja que a mi em van detectar l'hipotiroidisme just a l'analítica preconcepcional. Com que era un hipotiroidisme subclínic no em van medicar, però em van dir que just tenir el positiu hi anés pitant que m'enviarien a l'endocrí per pautar medicació i controls mensuals, i així ho vam fer. Entenc que el que et fa patir és haver de medicar-te estant embarassada, no? Per això no pateixis! És súper important tenir els nivells compensats i per això cal la medicació, que segurament t'aniran ajustant durant tot l'embaràs. Ja ho veus, la meva nena és ben sana i acaba de fer quatre anys!!!! De fet, sense voler espantar-te, és molt més perjudicial no prendre mesures per regular la tiroides ja que comporta risc d'avortament i de retard en el fetus. Ànims i confia en els metges!! Som moltes que ens hi hem trobat i no hi ha problema! :ok:
Imatge Imatge Imatge
pruneta30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dl. set. 30, 2013 9:36 pm

EntradaAutor: pruneta30 » ds. oct. 11, 2014 9:44 am

Hola bonica!
Jo també tinc hipo subclinic diagnosticat poc abans de quedar-me embarassad! En condicions normals segurament no em caldria ni medicacio, però embarassada l'endocrí i el ginecòleg van considerar que millor una mica de medicació per equilibrar tot...faig una pastilleta diaria i em van fent controls per veure q tot es manté dins dels valors normals i no hi ha caaaaap problema! A més aquesta medicació no és gens perjudicial pel bebé!! No t'amoïnis!!! Enhorabona per la panxeta!
Imatge
daniela3

EntradaAutor: daniela3 » ds. oct. 11, 2014 10:20 am

gisa i pruneta30 moltes gràcies per les vostres respostes :-()-) :-()-) m'heu tranquil.litzat molt :ok:
Quan dilluns tingui els resultats ja us els comentaré a veure què us sembla.

superpetonassos

Imatge
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

EntradaAutor: tona » ds. oct. 11, 2014 11:49 am

Daniela a mi em en quim em va sortir. Tal qual va sortir quan vaig tenir el nen va desapareixer. aixo si durant l embaras m havia de prendre una pastilla diaria.
Amb l embaras de la lia no em va sortir!!!
daniela3

EntradaAutor: daniela3 » ds. oct. 11, 2014 5:52 pm

tona gràcies guapa em deixes molt tranquil.la, tant de bo em passi com a tu.
Noies us agraeixo molt les respostes

Imatge
Nes
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 331
Membre des de: dl. set. 10, 2007 12:47 pm

EntradaAutor: Nes » dl. oct. 13, 2014 4:56 pm

Hola Daniela! Jo no em quedava embarassada i en una analítica van sortir les tiroides súper alterades. Tinc un hipotiroidisme autoimmune i em medico des de 3 mesos abansd'aconseguir l'embaràs. Amb l'embaràs m'han augmentat la dosi diària i els controls són més sovint, és important que la tiroides estigui regulada. Si et recepten medicació, no et preocupis, el dolent seria no prendre-la!

Una abraçada!
Tanca els ulls i escolta el so del teu cor. Ell guarda moltes coses bones.
Es a on hi ha el tresor de la vida: el nostre desig i la nostra il·lusió.
El secret del nostre somni.
daniela3

EntradaAutor: daniela3 » dl. oct. 13, 2014 6:42 pm

Moltes gràcies per explicar-me la teva experiència Nes i enorabona per la panxeta
La veritat es que entre totes mheu tranquilitzat bastant, ara estic esperant que m'enviin els resultats via sms, mhan dit q abans de les 9 de la nit els tindre, estic dels nervis!!!!
Ja us explicare

Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::