Cop fort a la panxa a les 31 setmanes

Salut, dubtes i preparatius.
Ona23
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dv. març 15, 2013 5:51 pm

Cop fort a la panxa a les 31 setmanes

EntradaAutor: Ona23 » dt. oct. 07, 2014 8:32 pm

Escric perquè avui un nen de 12 anys, tot jugant sense voler però amb bastant impuls, m'ha fet un cop fort a la panxa just en el moment i en el lloc on el meu nen estava apretant amb alguna part del seu cos contra la meva panxa també ...

Sempre he sentit a dir que cal evitar els cops però també que en teoria estan molt protegits a dins, no?

Em preocupa sobretot perquè ha anat a enganxar el lloc i el moment en què estava pressionant i no se si pot haver impactat massa directament...

Ara em sento malament perquè no hi he donat cap importància i ara em sento culpable de no haver ni tan sols trucat a la ginecòloga...
Imatge
Imatge
ña
:: lleona
:: lleona
Entrades: 974
Membre des de: ds. maig 10, 2008 10:40 pm

Re: Cop fort a la panxa a les 31 setmanes

EntradaAutor: ña » dt. oct. 07, 2014 9:18 pm

Notes moviments del peke? Si no estan massa segura i vols quedar-te mes tranquila, ves a urgencies a que et facin un cop d'ull, mejor pasarse de pesada y prevenida!!!!
ImatgeImatgeImatge
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

EntradaAutor: EMAMI » dt. oct. 07, 2014 9:26 pm

Bones! Jo vaig rebre una pilotada estant de quasi 40 setmanes i no m'ho vaig pensar. Vaig anar a urgències i em van dir que era el millor que podia haver fet.
La nena estava bé però el cop va ser fort.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dt. oct. 07, 2014 9:30 pm

Vés a urgències ja, no hi donis més voltes. Segurament no haurà sigut res, però per si de cas...
cuketa17
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dj. set. 15, 2011 11:26 pm

EntradaAutor: cuketa17 » dt. oct. 07, 2014 10:00 pm

Jo vaig caure de panxa a terra a les 36 setmanes, em vaig donar un cop molt fort, vaig anar a urgencies i tot estava be. Em van dir k el nen esta molt protegit i k es dificil k li passi res, pero si no et kedes trankil.la ves a k tho mirin. Em van preguntar si tenia perduees i notava mobiments del nen.
Ona23
Entrades: 105
Membre des de: dv. març 15, 2013 5:51 pm

EntradaAutor: Ona23 » dc. oct. 08, 2014 7:17 am

Hola noies!!

Moltes gràcies per les vostres respostes.
Al final vaig anar a la Clinica... No em va veure cap metge però em van fer passar amb la llevadora i em va fer un registre... Segons ella tot sembla que està bé...

Grácies guapes!!
Imatge
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::