Cop fort a la panxa a les 31 setmanes
Cop fort a la panxa a les 31 setmanes
Escric perquè avui un nen de 12 anys, tot jugant sense voler però amb bastant impuls, m'ha fet un cop fort a la panxa just en el moment i en el lloc on el meu nen estava apretant amb alguna part del seu cos contra la meva panxa també ...
Sempre he sentit a dir que cal evitar els cops però també que en teoria estan molt protegits a dins, no?
Em preocupa sobretot perquè ha anat a enganxar el lloc i el moment en què estava pressionant i no se si pot haver impactat massa directament...
Ara em sento malament perquè no hi he donat cap importància i ara em sento culpable de no haver ni tan sols trucat a la ginecòloga...
Sempre he sentit a dir que cal evitar els cops però també que en teoria estan molt protegits a dins, no?
Em preocupa sobretot perquè ha anat a enganxar el lloc i el moment en què estava pressionant i no se si pot haver impactat massa directament...
Ara em sento malament perquè no hi he donat cap importància i ara em sento culpable de no haver ni tan sols trucat a la ginecòloga...
Re: Cop fort a la panxa a les 31 setmanes
Notes moviments del peke? Si no estan massa segura i vols quedar-te mes tranquila, ves a urgencies a que et facin un cop d'ull, mejor pasarse de pesada y prevenida!!!!

Bones! Jo vaig rebre una pilotada estant de quasi 40 setmanes i no m'ho vaig pensar. Vaig anar a urgències i em van dir que era el millor que podia haver fet.
La nena estava bé però el cop va ser fort.
La nena estava bé però el cop va ser fort.
Vés a urgències ja, no hi donis més voltes. Segurament no haurà sigut res, però per si de cas...
Jo vaig caure de panxa a terra a les 36 setmanes, em vaig donar un cop molt fort, vaig anar a urgencies i tot estava be. Em van dir k el nen esta molt protegit i k es dificil k li passi res, pero si no et kedes trankil.la ves a k tho mirin. Em van preguntar si tenia perduees i notava mobiments del nen.
Hola noies!!
Moltes gràcies per les vostres respostes.
Al final vaig anar a la Clinica... No em va veure cap metge però em van fer passar amb la llevadora i em va fer un registre... Segons ella tot sembla que està bé...
Grácies guapes!!
Moltes gràcies per les vostres respostes.
Al final vaig anar a la Clinica... No em va veure cap metge però em van fer passar amb la llevadora i em va fer un registre... Segons ella tot sembla que està bé...
Grácies guapes!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |