cadira passeig babyhome emotion
cadira passeig babyhome emotion
Hola estic mirant cadires d passeig.
De moment em.decanto.per la.babyhome emotion.m.agrada q és lleugera estreta i.q és plega molt be
Algú la té?? M.agradaria sapiguer avantatges i.desavantatges
De moment em.decanto.per la.babyhome emotion.m.agrada q és lleugera estreta i.q és plega molt be
Algú la té?? M.agradaria sapiguer avantatges i.desavantatges
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- sasha_vikos
- :: rateta

- Entrades: 186
- Membre des de: dj. ago. 29, 2013 2:11 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: cadira passeig babyhome emotion
Jo la porto utilitzant desde fa una mica mes d'un any amb la meva filla de 15 mesos. Em vaig decidir a comprar-la perque es un dels pocs models que puc ficar a l'ascensor de casa sense plegar i que em semblava prou comoda. Al plegar-se tipus llibre i no paraigues la trobo mes comoda pel nen ja que les peces son senceres i no son dos ferros amb una tela per sobre. Com a possibles "desventatges" (per a mi no ho han estat) hi ha que no es pot estirar del tot ni es pot incorporar 90 graus, queda una mica mes estirat. També que les rodes son d'un material mes resistent que aquelles de goma tova, pero tambe fan mes soroll.
Gràcies sascha
Si a mi em va semblar lleugera i.còmode
I.el.soroll q dius.d les.rodes no m.hi vaig fixar... Però és gaire??
Si a mi em va semblar lleugera i.còmode
I.el.soroll q dius.d les.rodes no m.hi vaig fixar... Però és gaire??
Hola!
Nosaltres la tenim desde fa 2 mesos...i encantats!!! Es super lleugera, manegable, super facil de plegar...i l'Alba i va super bé i comode!
La veritat es que te la recomano 100%! I les rodes, a mi també m'ho havien comentat...ho vaig comentar a la tenda, i em van dir que en models anteriors si eren mes "escandaloses" pero actualment no. Jo, per experiencia propia, la veritat que fan el mateix que qualsevol altre coitxet! ni mes ni menys!
Nosaltres la tenim desde fa 2 mesos...i encantats!!! Es super lleugera, manegable, super facil de plegar...i l'Alba i va super bé i comode!
La veritat es que te la recomano 100%! I les rodes, a mi també m'ho havien comentat...ho vaig comentar a la tenda, i em van dir que en models anteriors si eren mes "escandaloses" pero actualment no. Jo, per experiencia propia, la veritat que fan el mateix que qualsevol altre coitxet! ni mes ni menys!
pues yo la tenia hasta que me la robaron!1 y la recomiendo encarecidamente!!! yo la he echado de menos la verdad!!
Tema ruidos, las ruedas pero solo hacen ruidos en la haceras asi que son como de adoquines!!
ventaja tb que tiene el capazo de debajo, bastante capacidad para meter cosas, no como los de tipo paraguas!! y lo demas te lo han dicho las demas chicas!!!
Tema ruidos, las ruedas pero solo hacen ruidos en la haceras asi que son como de adoquines!!
ventaja tb que tiene el capazo de debajo, bastante capacidad para meter cosas, no como los de tipo paraguas!! y lo demas te lo han dicho las demas chicas!!!
- tuijoserem4
- :: granota

- Entrades: 236
- Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:31 pm
Jo n'estic molt contenta...
D aquí dos mesos tornarem a ser pares i en teoria amb uns adaptadors especials hi podem acoplar el maxicosi....per tant és evolutiu..
Per cert per les rodes hi ha un Oli especial que va molt bé.
Jo el recomano sense dubte....
D aquí dos mesos tornarem a ser pares i en teoria amb uns adaptadors especials hi podem acoplar el maxicosi....per tant és evolutiu..
Per cert per les rodes hi ha un Oli especial que va molt bé.
Jo el recomano sense dubte....
Gràcies noies al.final m.he decidit i.acabo.d venir d.encarregar.lo.
Quin és l.oli.akest per les.rodes???
Quin és l.oli.akest per les.rodes???
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |