Tovalloles i capes de bany de nadons

Salut, dubtes i preparatius.
Marga33
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Tovalloles i capes de bany de nadons

EntradaAutor: Marga33 » dj. oct. 02, 2014 10:50 am

Hola,
he buscat pel fòrum aquest tema perquè tinc un dubte, a veure si algú m'ho pot aclarir.. com veureu son preguntes de novatilla total..

Tinc un parell de capes de bany pel meu petit quan neixi i també moltes tovalloles mitjanes que tenia sense estrenar que ens van regalar quan vam anar a viure junts el meu home i jo.
Pensaba que les podria fer servir pel petit, pel cambiador i per assecar-lo perquè son 100% cotó i molt maques i la mida m'encaixa, però m'he fixat que el ris que tenen és petit, no tan llarg com les capes de bany i dubto si no li rascaran la pell o no seran suficientment suaus per la seva pell..
A més com que no es pot posar suavitzant.., per amorosir-les li podria posar vinagre a l'aclarat, que deixa més suau la roba i no fa olor, o aixó tampoc s'aconsella per nadons?

Tota l'altre roba la rentaré a mà però amb tovalloles i llençols posaré rentadora i us vull preguntar, quin detergent per nadons és millor? el norit normal es podria posar? o millor el norit espécífic per bebes?
daniela3
:: gosset
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dt. set. 17, 2013 3:16 pm

Re: Tovalloles i capes de bany de nadons

EntradaAutor: daniela3 » dj. oct. 02, 2014 11:13 am

Hola Marga33

jo sempre he utilitzat el norit bebé, sense suavitzant i amb l'opció d'una esbandida extra durant el cicle de rentat i no he tingut mai cap problema, els meus fills tenen la pell atòpica i així com et dic els va molt bé. Pel tema de la tovallola no crec que la mida del rus influeixi en que et vagi millor o no, potser les de rus llarg assequen més però no passa res per utilitzar les que vulguis, jo perquè em quedin esponjoses les asseco sempre a la assecadora, si no en tens, prova a planxar-les un cop seques per amorosir-les una miqueta :ok:
:-)love(-: :-)(-: <:-< :panxeta:

Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dj. oct. 02, 2014 11:55 am

Hola!

És normal plantejar-se aquestes coses quan encara no tens el petitó o petitona,...però ja veuràs com acabes fent servir de tot! :-)
No t'amoïnis per les tovalloles! Mentre siguin suaus, tan és com sigui el ris,....a més , els asseques la pell però no els fregues, com a mínim jo l'assecava "per contacte" no pas com em frego jo per assecar-me jejjejejejeje
Quan toca que neixi? Felicitats per la propera maternitat i a gaudir-ho molt!
Marga33

EntradaAutor: Marga33 » dj. oct. 02, 2014 3:18 pm

Hola,
Merci guapes!
Si que es veritat que tota l'estona em qüestiono chorradetes com aquestes, coses de primerenca..
Faré servir detergent per roba de bebe, assecadora i encara no sé si tirar-li un rajoli de vinagre al lloc del suavitzant, m'esperaré a veure si alguna mami em diu si ho fa i va bé.
eixorida
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. set. 16, 2014 8:24 am

EntradaAutor: eixorida » dv. oct. 03, 2014 9:43 am

Jo encara no he comprat cap detergent per rentar les coses del nadó, però havia pensat acostar-me a les botigues eco tipus Veritas i comprar-ne un... se suposa que no tenen (tants) químics, no? Algú ho ha provat?
Imatge
FloR
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dv. oct. 03, 2014 11:36 am

El millor suavitzant eco és el vinagre! I surt súper barato ;-) Marga33 jo fa molt de temps que el faig servir i va realment bé, i una pregunta? Per que vols rentar la roba a ma? Si les rentadores són estupendes!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
eixorida
Entrades: 44
Membre des de: dt. set. 16, 2014 8:24 am

EntradaAutor: eixorida » dv. oct. 03, 2014 12:27 pm

FloR ha escrit:El millor suavitzant eco és el vinagre! I surt súper barato ;-) Marga33 jo fa molt de temps que el faig servir i va realment bé, i una pregunta? Per que vols rentar la roba a ma? Si les rentadores són estupendes!!

Vinagre, interessant... però quina quantitat? no fa pudor, si et passes? El tires directament al tambor de la rentadora? Merci.
Imatge
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dv. oct. 03, 2014 2:33 pm

No fa gens d'olor, pero res de res! Jo tiro un bon raig al calaixet on aniria el suavitzant.
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Marga33

EntradaAutor: Marga33 » ds. oct. 04, 2014 8:52 am

Hola guapes!

Flor, doncs mira coses de la mare... que em va dir "els baberitos, bodis i coses petites la primera rentada que sigui a mà, eh??"
Suposo que son coses d'abans.., però de moment, ja ha he posat rentadores, sense un centrifugat gaire bèstia, i no a molta temperatura, màxim 30 o 40. Però les tovalloles i tal, encara les he de posar.
Igualment, suposo que moltes coses les rentaré a mà una mica abans de posar a la rentadora per treure les taques complicades...
Ah! i merci per aclarir-me el tema del vinagre!!
numa1982
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » ds. oct. 04, 2014 9:01 am

Marga: ja t'ho han dit, però no passa res per ficar la majoria de coses a la rentadora. Jo et recomano esbandir amb aigua frega i llevataques les taques difícils (calostre i altres), i després a la rentadora. Pensa que a l'hivern la roba no s'eixuga tan ràpid i que hi haurà dies que la roba bruta i per planxar semblarà que es reprodueixi!
Imatge

ImatgeImatge
jojo14
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dg. març 09, 2014 8:29 pm

EntradaAutor: jojo14 » dg. oct. 05, 2014 7:35 am

daniela3 ha escrit:Hola Marga33

jo sempre he utilitzat el norit bebé, sense suavitzant i amb l'opció d'una esbandida extra durant el cicle de rentat i no he tingut mai cap problema, els meus fills tenen la pell atòpica i així com et dic els va molt bé. Pel tema de la tovallola no crec que la mida del rus influeixi en que et vagi millor o no, potser les de rus llarg assequen més però no passa res per utilitzar les que vulguis, jo perquè em quedin esponjoses les asseco sempre a la assecadora, si no en tens, prova a planxar-les un cop seques per amorosir-les una miqueta :ok:

Això m'interessa!!!

Bon dia!!!
Si no tinc assecadora, puc planxar les tovalloles perquè quedin més suaus???? Sóc moooolt dolenta amb les coses de la casa (amb la planxa ja em passo de "patata") i, com que estic de repòs, la robeta de la nena me la neteja la meva sogra, per tant, no sé ben bé com ho fa (li hauré de preguntar!!!! jejeje). Però clar, quan hagi de rentar les tovalloles a casa.... sense suavitzant i planxades?
niki
Entrades: 100
Membre des de: dj. oct. 24, 2013 8:06 pm

EntradaAutor: niki » dj. oct. 16, 2014 4:23 pm

Jo tinc dues capes de bany però si fa falta faig servir tovallola normal. Al principi ens preocupem molt però després tot és més senzill. Faig servir el norit bebe i la rentadora.

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::