PART RESPECTAT A OLOT,PART RESPECTAT A VIC.

Salut, dubtes i preparatius.
Dunera
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. set. 16, 2014 10:40 am

PART RESPECTAT A OLOT,PART RESPECTAT A VIC.

EntradaAutor: Dunera » dv. set. 19, 2014 1:38 pm

Bon dia guapes... En resum, 12 setmanes i dubtes sobre on parir...
M'aniria bé conèixer opinions sobre parts tant a Vic (HGV) com a Olot (suposo Hospital Sant Jaume).
Pel que m'han dit, i algú del sector, està molt més ben respectat el protocol a Olot que a Vic...
Jo tenia intenció inicialment d'anar a Vic... Suposo que es pot estar de sort i trobar professionals que pensin com tu, o que et respectin més o si més no t'escoltin, i t'expliquin el perquè de les coses,... però també hi deu hver les típiques llevadores o gines que van a sac i que juguen amb la por... Bua i aixó fins que no hi ets doncs no ho saps!!!!!!!!! M'estressa molt això...

Estic feta un lio.
De gine vaig per privat per tema practicitat, el tinc al mateix poble...

Ara ja no sé si parir a Vic (que aniria per mútua) o a Olot (que seria per SS; i si és que puc, clar, que no en tinc ni idea....)
I per tant, tampoc sé on anar per classes prepart o llevadora, ja que m'agradaria algú que m'acompanyés una mica emocionalment.

Us agraïré molt les respostes!!!
shyla
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: PART RESPECTAT A OLOT,PART RESPECTAT A VIC.

EntradaAutor: shyla » dv. set. 19, 2014 2:35 pm

Hola!D'on ets? Vius a la Garrotxa o a Osona? Jo amb el meu fill vaig anar a Vic, confiada del gran protocol a favor dels parts naturals i va ser desastrós, en cap moment ningú va mirar el meu pla de part. Tot depen molt per desgràcia de la persona que estigui de guàrdia i hi ha de tot. A Olot al ser un hospital més petit també tenen menys personal i a vegades no és que siguin més propart natural però al anar més de cul, deixen fer més a les dones que estan parint, jeje, això explicat per una llevadora que ha treballat molt temps en aquest hospital :ok:
Imatge Imatge
Dunera
Entrades: 54
Membre des de: dt. set. 16, 2014 10:40 am

EntradaAutor: Dunera » dv. set. 19, 2014 3:02 pm

Del Ripolles...
Si, estic d'acord i tambe es el que m'han dit, que es una loteria en aquest sentit... Depen de qui et toca respecten i depen de qui et toca sho passen pel forro!

Suposo que tambe hi fa el com vagi el part, es a dir si tot es ok... no et deus haver de trobar amb masses problemes... Pero si surt qualsevol cosa tipus que passes de les 40, o que has trencat aigues i el part no comença etc... llavors et deus trobar amb la manera de fer de qui hi ha alla en aquell moment... I si no estas molt molt molt segura de tot facilment et deus deixar portar, o entres en dubtes pq et fan el joc de la por de si fan el que tu vols no es resposabilitzen del que pugui passar etc...

No se com decidirme, doncs tambe he sentit bones opinions de Vic i poques en general d'Olot...
shyla
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dv. set. 19, 2014 3:50 pm

Encara tens temps, no t`estressis!
Imatge Imatge
Navi
:: conillet
Entrades: 376
Membre des de: dl. nov. 04, 2013 8:39 pm

EntradaAutor: Navi » dv. set. 19, 2014 6:21 pm

.
Navi l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 07, 2015 7:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Ganga
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

EntradaAutor: Ganga » dv. set. 19, 2014 8:13 pm

Hola!
Penso que ja hi ha un post que en parla..de lhospital de vic segur...
Jo he parit 2 cops a vic i poso un 9 en el primer i un 10 en el segon.....
El pla de part te lagafa la ginecolohGa de lhospital de vic quan vas a fer cultius i el deixen al teu historial.
Quan entres x urgencies i et porten a dalt et pregunten si vols intentar part natural, llegeixen el pla de part a lhistorial..aixo ho he vist jo.
La sala dilatacio_part te dutxes i /o banyera, tens pilotes,lianes,et fan massatges si li demanes a la llevadora,et porten gel o calent x si vols als ronyons, et deixen veure liquid, tens banc x parir semisentada....i tot aixo ho he viscut jo!
Som 10 a la colla i 8 hem parit a vic i algunes dos fills (del 2011 fins ara 2014)
I totes estem molt contentes m l tracte...i ens han tocat diferents llevadores evidentment.

Ah i el pla de part el llegeix amb tu la ginecologa x veure k tot es correcte..
Esppero haverte ajudat.de toted maneres hauras danar a lhospital que et toqui.
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
altranoia
Entrades: 55
Membre des de: dg. ago. 04, 2013 11:33 am

EntradaAutor: altranoia » dt. set. 30, 2014 5:18 pm

Bones, jo sóc d'Olot i poder no et seré de gran ajuda, però tinc opinions de totes classes.
També és veritat que depèn molt del professional que et trobis.
La meva germana el seu primer fill el va tenir a Olot i no està molt contenta, ja que no li van fer molt de cas i li van fer allargar molt, volien que el nen sortis al seu ritme, però després van tenir de córrer perquè el nen casi no surt, d'això fa 9 anys.
Les meves cosines en canvi tot els i va anar molt bé i estan super contentes i elles fa dos anys.

Actualment estan preparant l'hospital nou, i per les teves dates, l'hospital nou ja ha d'estar obert, per les referències que tinc i per la gent que conec que hi treballarà i per el que m'han explicat, han avançat molt i encara volen avançat molt més.
Imatge
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::