És un precedent que s´hagi adelantat el primer part?
És un precedent que s´hagi adelantat el primer part?
Bones noies,
Tinc una cuiriositat. El meu Alexi, s´em va adelantar 3 setmanes, neixia un dia com avui, de 36,6 de gestació. I la meva gine diu que a vegades passa que si se t´ha adelantat el primer també ho pot fer el segón, es clar...Però , les que ja en teniu més d´un i se us va adelantar el primer, que va passar amb el segón ? Creieu que és molt probable? O això va com va ?
Tinc una cuiriositat. El meu Alexi, s´em va adelantar 3 setmanes, neixia un dia com avui, de 36,6 de gestació. I la meva gine diu que a vegades passa que si se t´ha adelantat el primer també ho pot fer el segón, es clar...Però , les que ja en teniu més d´un i se us va adelantar el primer, que va passar amb el segón ? Creieu que és molt probable? O això va com va ?
Re: És un precedent que s´hagi adelantat el primer part?
A mi també m'interessa, la meva filla va néixer a la 36+5, i em pregunto si en tenim un altre si pot tornar a passar quan ja ha passat elprimer cop. De fet només van ser 3 setmanes i no va anar a neonats, em fa més por que el següent surti abans...
No te perquè, cada embaràs és diferent i cada nen també! Al igual que les circumstàncies en les que et trobis. A no ser que s'adelantés per algun problema que també t'hagin detectat en aquest embaràs!
- carlotayeric
- :: pantera

- Entrades: 893
- Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm
El primero nació a las 39+3 y el segundo a las 40
Así que cada parto ew un mundo!!!
Así que cada parto ew un mundo!!!
- rateta2013
- :: peixet

- Entrades: 298
- Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm
Depén del motiu, hi ha dones amb coll de l'úter curt que se li adelantaran tots,els fills. Però altres vegades no té res a veure i un s'adelanta i l'altre no.
Eduard 2005
Arnau 2014
Arnau 2014
En el meu cas no va ser un precedent:
primer part: la meva filla gran neix a les 38 setmanes.
segon part: la meva segona filla neix a la setmana 41!
Em vaig estar un mes esperant el part!! Jo comptava que se m'avançaria més i tot que l'altre i en canvi es va fer de pregar!
primer part: la meva filla gran neix a les 38 setmanes.
segon part: la meva segona filla neix a la setmana 41!
Em vaig estar un mes esperant el part!! Jo comptava que se m'avançaria més i tot que l'altre i en canvi es va fer de pregar!
En el meu cas tampoc va esser un precedent, el primer va neixer a les 36+5 i el segon a la 40+2, pensant això que el segon també possiblement s'adalantaria, se'm va fer etern.....cada embaras és diferent i cada part és diferent, igual que cada nen es diferent, amb pesos diferents i mides diferents
Hola! A mi aixo tambe m'ho va comentar el gine.. I aixi va ser. El primer va neixer a les 39clavades i el segon a les 37+5!! Tambe em va dir que amb un tercer ja no es tant matematic pero amb el segon si que sol passar mes d'un 80 x cent de les vegades..
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
ostres!!
Ja veig que hi ha de tot!!!!, I perdoneu.me ara m´assalta una altre cosa, el part és o va esser més fácil per vosaltres ??
Ja veig que hi ha de tot!!!!, I perdoneu.me ara m´assalta una altre cosa, el part és o va esser més fácil per vosaltres ??
Tot depen del motiu de perque es va avançar el primer... la meva filla va nèixer a la setmana 30, ara torno a estar embarassada i ja estic de 34+5, el motiu va ser per trencament de bossa i despreniment de placenta... amb aquesta sembla que no tingui de tornar a passar el mateix... però cada dia que passa és una batalla guanyada. Hi ha noies que s'avança perquè no poden aguantar el pes de la criatura i el coll cedeix... en aquests casos hi ha una anella que va molt bé, conec una noia que el primer li va nèixer a la setmana 24 per aquest motiu i el segon li va nèixer a la setmana 37, perqué li van posar l'anella.
La meva filla va néixer a les 38 setmanes perquè vaig trencar bossa però jo estava mes verda que una col, de fet al matí havia estat al ginecòleg i em va dir que tenia mes pinta de parir a la 41 que a la 40, ja! Em va fer un tacte i jo sempre he pensat que vaig trencar aigües per aquest motiu.. Ara espero que neixi quan toca i posant-me de part com cal! El primer va acabar en cessàrea i espero que aquest no.
A mi si, el primer va néixer de 37+2 i el segon de 37+1. Ara espero el tercer i el gine m'ha dit que si els dos han nascut abans, es probable que aquest també.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |